Gå til innhold

Ukjent enhet på Bluetooth-listen i bilen. Mistenksom


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Usikker på om denne skulle vært her eller inne på et bil-forum, men siden dette potensielt kan være et hinder i samlivet, så velger jeg å ta det her😅

Bilen vår han Bluetooth, hvor du kan koble på din telefon via denne funksjonen. Bilen er splitter ny, så inne på lista over Bluetooth enheter er det kun min telefon, barnas telefon og mannens telefon. Helt til jeg i dag oppdaget en annen enhet. Som lyder noe i form av «hotgirl69». Skriver ikke det reelle navnet, men ordlyden et det samme. Jeg spurte mannen min om han hadde kjørt med noen andre i det siste, som kunne finne på å ha brukt Bluetooth’en, men han ble sint på meg og nektet. 

Er det mulig at noen utenfra kunna ha koblet seg på Bluetooth’en? Vi har nettopp vært på feire med bilen i en storby. Eller er det ugler i mosen her nå... Det er kun jeg og min mann som kjører bilen, mest jeg faktisk- så jeg synes dette er rart. Aner ikke når denne enheten ble lagt til, men alt fra noen uker fram til i dag da jeg oppdaget det.

Anonymkode: fe541...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ble han sint når du spurte om noen andre kan ha brukt bluetooth’en? 

Anonymkode: 5f9de...e9e

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hotgirl69 er IKKE mye hot.

Anonymkode: 0c0ed...3ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke reagert så mye på det. Men når han reagerer på den måten så kan man jo bli skeptisk. Hvordan spurte du? Var du anklagende? 

Anonymkode: ee66f...86d

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkel psykologi, forteller at hvis en blir sint ved å bli konfrontert for noe, da er det som regel noe som er i gjære, og personen vil ikke innrømme noe, men lyver.

Som regel, er antakelsen rett.

Endret av TrekStar
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han har en elskerinne, hvorfor skulle han la henne koble mobilen sin til bilen deres? Tabbe av rang i så fall :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Hedersbrukeren skrev:

Om han har en elskerinne, hvorfor skulle han la henne koble mobilen sin til bilen deres? Tabbe av rang i så fall :)

Fordi hun hadde noe musikk der som hun ville dele med elskeren?  Tabbe ja, men lett å glemme seg et øyeblikk. 

Anonymkode: 3a79d...230

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man trykke på noe i bilen for å koble seg til? 

Anonymkode: 44af9...e99

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ble ikke direkte sint, men følte sikkert at jeg anklaget han og gikk i forsvarsmodus umiddelbart. Det er noen han gjør ofte, uten at han har gjort noe «galt».

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må man trykke på noe i bilen for å koble seg til? 

Anonymkode: 44af9...e99

Det er jeg usikker på..

 

ts

Anonymkode: fe541...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han ble ikke direkte sint, men følte sikkert at jeg anklaget han og gikk i forsvarsmodus umiddelbart. Det er noen han gjør ofte, uten at han har gjort noe «galt».

Det er jeg usikker på..

 

ts

Anonymkode: fe541...ca0

Sjekk det da. Da finner du fort ut av om noen har vært i bilen. I vår bil må vi taste inn en kode. 

Anonymkode: b6683...dce

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle biler jeg har kjørt med Bluetooth må man godkjenne en kode både på telefon og på skjermen i bilen. Det er sikkerhetstiltak jeg vil vedde 1000 kr på at deres bil også har.

At han blir sint når du spør betyr 1 av 2 ting:

- Du anklager han for utroskap veldig ofte, og han er dritt lei av den manglende tilliten.

- Han ble sint for å snu oppmerksomheten bort fra seg selv, fordi han har noe å skjule og er livredd for å bli oppdaget.

Sry, men du har god grunn til å undre.. 

Anonymkode: 0f022...3aa

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinne er som regel en forsvarsmekanisme... I alle biler jeg har vært borti har det vært kode med bluetooth. Sjekk dette uten å ta det opp med han igjen. Når du har fått dette bekreftet kan du ta det opp igjen. Han har tydeligvis hatt en eller annen fjortis i bilen. 

Dere har ikke tenåringer i huset? Ser liksom ikke for meg ei voksen dame med et slikt brukernavn. Jeg hadde meangirl666 som hotmailadresse da jeg var sånn 16 år, men da trodde jeg det var kult. Det er ikke mye kult lenger når man har bikka 20. 

 

På vår Bluetooth i bilen hadde plutselig «kuksugern» vært pålogga. Jeg spurte mannen, som lo og sa at det var en av brukerne hans på jobb som hadde fått koble opp telefonen sin da de kjørte et eller annet sted. Sint ble han ihvertfall ikke. Som regel blir man ikke sint hvis man ikke har noe å skjule, eller med mindre man stadig vekk blir konfrontert med utroskap på helt feil grunnlag. 

Anonymkode: 61256...f51

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh shit! Takk for tipset om å rydde i Bluetooth-listen min!

Anonymkode: d9fb1...4c8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men kan man bare logge på en Bluetoothenhet uten å trykke kode? 

Anonymkode: 1f789...b24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men kan man bare logge på en Bluetoothenhet uten å trykke kode? 

Anonymkode: 1f789...b24

Svært sjeldent i så fall. I min gamle Audi har jeg en gammel radio med bt, selv på den må jeg godkjenne på telefon og radioen for å få tilgang. Får opp en kode på displayet på spilleren og samme kode på telefonen som jeg da må godkjenne på begge enhetene 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sambo sin bil trenger jeg ikke taste inn en kode. Men han må manuelt inn for å legge til enheten min i bilen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

I alle biler jeg har kjørt med Bluetooth må man godkjenne en kode både på telefon og på skjermen i bilen. Det er sikkerhetstiltak jeg vil vedde 1000 kr på at deres bil også har.

At han blir sint når du spør betyr 1 av 2 ting:

- Du anklager han for utroskap veldig ofte, og han er dritt lei av den manglende tilliten.

- Han ble sint for å snu oppmerksomheten bort fra seg selv, fordi han har noe å skjule og er livredd for å bli oppdaget.

Sry, men du har god grunn til å undre.. 

Anonymkode: 0f022...3aa

Jeg har konfrontert han med mistanker før, ja. Men aldri anklaget han. Når du finner en ukjent dametruse i skuffen hans, så ville nok de fleste tatt en prat med samboeren sin. I vårt tilfelle hadde dette en logisk forklaring som ikke innebar utroskap. Han har gjort det samme mot meg, da han oppdaget at jeg hadde fått snapper fra en annen mann, der også alt var uskyldig og var pga. At barnet mitt var på overnatting hos barnet hans og jeg ba om å få et bilde. Han er minst like mistenksom som meg. Hadde Bluetooth-listen inneholdt en ukjent maskulint navn, hunk69 f.eks. Hadde han reagert på samme måte som meg.

-TS

Anonymkode: fe541...ca0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I pappa sin bil trenger man ikke kode. Jeg har koblet meg til der. Men man må vel være nokså nærme for å få koblet seg på?

Kan det være venner av ungene som har koblet seg på mens mannen har kjørt tro?

Anonymkode: 08751...f8f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk mobilen en dag han ikke ser, sjekk snap, instagram chat og messenger i tilfelle du finner noe der...

Anonymkode: 8abb3...482

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har konfrontert han med mistanker før, ja. Men aldri anklaget han. Når du finner en ukjent dametruse i skuffen hans, så ville nok de fleste tatt en prat med samboeren sin. I vårt tilfelle hadde dette en logisk forklaring som ikke innebar utroskap. Han har gjort det samme mot meg, da han oppdaget at jeg hadde fått snapper fra en annen mann, der også alt var uskyldig og var pga. At barnet mitt var på overnatting hos barnet hans og jeg ba om å få et bilde. Han er minst like mistenksom som meg. Hadde Bluetooth-listen inneholdt en ukjent maskulint navn, hunk69 f.eks. Hadde han reagert på samme måte som meg.

-TS

Anonymkode: fe541...ca0

Forstår jeg deg rett med at saken er oppklart? Litt vanskelig å forstå om du refererer til Snapchat- eller Bluetooth-hendelsen.

Anonymkode: 63d81...56a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...