Gå til innhold

Hva er din favoritt-film i Marvel-universet? Og hvem er favoritten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Åh det er vanskelig å velge. Men har alltid hatt Captain America som favoritt av en eller annen grunn. 

Tor favorittfilmen er Avengers endgame, men Spiderman far from home imponerte også stort, spent på om det blir en fortsettelse etter den avslutningen. 

Anonymkode: 28384...bde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er litt forvirrende, spesielt når det finnes filmer med marvel-superhelter, men som ikke er en del av MCU. DA blir jeg litt forvirret. 

Det er lenge siden jeg har sett en DC-film, men tenker kanskje å gi superman-filmene en sjanse?  Aquaman og Wonder Woman ble nærmest slaktet av (norske) kritikere, så de filmene kommer jeg til å unngå. 

Jeg liker i hvert fall Marvel-filmene, noen av de er veldig morsomme. Men jeg har ikke noen sammenligningsgrunnlag ettersom jeg ikke kan huske å ha sett så mange av DC-filmene 🙈

Anonymkode: 16bc1...6ae

Aquaman var bra! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iron Man 2

Og Tony Stark er favoritt karakteren. Men det hadde gått rett ut vinduet uten Robert Downey Jr og hans sjarm

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kulLama
18 timer siden, Luna Llena skrev:

Thor filmene og Avengers, Loki er favoritten min.

Enig . Kommer ny thor film  håper egenlig at de greier å få Loki  inn i historien. Kommer nok Ann om  han som spiller han er villig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neste Thor kommer garantert til å bli en svart kvinne som heter Tora.

Anonymkode: 63124...a60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kulLama
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neste Thor kommer garantert til å bli en svart kvinne som heter Tora.

Anonymkode: 63124...a60

Neida men godt forsøk på å provoserer.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/20/2019 at 11:28 AM, AnonymBruker said:

Neste Thor kommer garantert til å bli en svart kvinne som heter Tora.

Anonymkode: 63124...a60

Det er morsomt at du sier det,

Spoiler

for i følge MCU-panelet på årets ComicCon blir Jane Foster Lady Thor i den neste filmen :fnise:

 

Endret av Stueloff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tony Stark er favoritten her. Med Star-Lord på en god andreplass. 

Veldig vanskelig å velge kun en film på topp. De to siste Avengers synes jeg var fantastiske, men Guardians er også kjempebra. 

Må slå et slag for Deadpool også. Liker humoren i de filmene! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.7.2019 den 0.02, AnonymBruker skrev:

Elsker alle. The end game var rå, men ufattelig at det jeg kjenner er over. Blir jo ikke det samme nå. Men  Guardian of the Galaxy er jo utrolig artige.

Anonymkode: ccddc...a5b

Har nå sett både Infinity War og Endgame og elsket begge filmene! Når det gjelder Guardians, så gleder jeg meg til den neste filmen 😄 

På 17.7.2019 den 0.24, AnonymBruker skrev:

Tror jeg liker CA: Civil War best! Også veldig glad i Infinity War, Winter Soldier og den første Avengers filmen.

Favorittkarakteren er Tony Stark, hehe. Spiderman på god andreplass!

Anonymkode: d246a...b5f

Jeg likte også Infinity War, men Engame syns jeg var bedre :)  Spiderman er kul! Etter de to siste Avengers-filmene, så er også Captain America en ny favorittkarakter!

Anonymkode: 16bc1...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.7.2019 den 0.28, Dr. Ops skrev:

Iron man. 

Liker også Ironman. Men det er så mange gode karakterer, at det er vanskelig å velge én favoritt. :) 

På 17.7.2019 den 9.20, Jadzia skrev:

Jeg er veldig glad i Iron man. Både filmene og karakteren. Kunne spart meg for Paltrow i rollen hun har, men det er heldigvis ikke hun som er i hovedfokus.

Har ikke sett iron man 2 og 3, men har tenkt å se de i nærmeste framtid:) 

Anonymkode: 16bc1...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.7.2019 den 9.26, AnonymBruker skrev:

Åh det er vanskelig å velge. Men har alltid hatt Captain America som favoritt av en eller annen grunn. 

Tor favorittfilmen er Avengers endgame, men Spiderman far from home imponerte også stort, spent på om det blir en fortsettelse etter den avslutningen. 

Anonymkode: 28384...bde

Ja, Captain America er en bra karakter. Også Thor da! Etter å ha sett Ragnarok har jeg likt karakteren. Chris Hemsworth gjør en god jobb, spesielt i Ragnarok og filmene etter Ragnarok 👏

Anonymkode: 16bc1...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thor Ragnarok. Ene og alene p.g.a Korg med New Zealand-aksent.

Spoiler

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Ryuk skrev:

Tony Stark er favoritten her. Med Star-Lord på en god andreplass. 

Veldig vanskelig å velge kun en film på topp. De to siste Avengers synes jeg var fantastiske, men Guardians er også kjempebra. 

Må slå et slag for Deadpool også. Liker humoren i de filmene! 

Starlord er også en favoritt. Liker guardians-filmene, rocket er også er morsom karakter i filmene:) Deadpool har jeg ikke sett, men har den samme type humor som guardians (samt Thor: Ragnarok) må jeg kanskje vurdere å se den. 

Anonymkode: 16bc1...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, ElectricScum skrev:

Thor Ragnarok. Ene og alene p.g.a Korg med New Zealand-aksent.

  Vis skjult innhold

 

 

Korg-figuren er morsom 😂👍

Anonymkode: 16bc1...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har sett på noen intervjuer på youtube etter å ha sett Endgame og fant disse intervjuene! Captain America og Thor har problemer med å holde seg seriøse under intervjuene 😂 Anbefales å se om du har en dårlig dag 😅

 

 

Anonymkode: 16bc1...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Guradians Of the Galaxy 1 er den eneste jeg har virkelig har likt. Deadpool 1 var verdt å se. Resten er super-MEH, imo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loki var i alle fall min absolutte favoritt.         

 :mynona:   

Anonymkode: beb9e...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...