Gå til innhold

Hva er din favoritt-film i Marvel-universet? Og hvem er favoritten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken Marvel-film syns du er best og hvem er yndlingskarakten? Har ikke sett alle filmene (black panther, doctor strange og de to siste: infinity war og endgame), men skal selvfølge se de to siste Avengers-filmene samt Doctor Strange. Liker Tony Stark og Spiderman (har ikke sett den siste spiderman-filmen, men homecomoing var morsom) 😄 

Anonymkode: 16bc1...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes Captain America: The Winter Soldier er den beste Marvel filmen. 

Yndlings karakter kanskje Tony Stark.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før likte jeg Supermann best. Men synes Supermann filmene har blitt forandret litt for mye etter min smak. Supermann filmene blir ikke laget som før lenger, og historien i filmene blir litt dødt og det er kjedelige omgivelser, litt mørke også kanskje. Kanskje er det regissøren sin feil, og hans tolkning av Supermann, som jeg ikke liker.

Med mindre dem fikser Supermann til å bli mer lik han var før, så må jeg si at Wolverine fra bla. X-Men, er min favoritt.

X-Men Origins: Wolverine, må jeg si er favorittfilmen fra Marvel-universet. Det vil alltid være enten Supermann eller Wolverine for meg.

Endret av TrekStar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, TrekStar skrev:

Før likte jeg Supermann best. Men synes Supermann filmene har blitt forandret litt for mye etter min smak. Supermann filmene blir ikke laget som før lenger, og historien i filmene blir litt dødt og det er kjedelige omgivelser, litt mørke også kanskje. Kanskje er det regissøren sin feil, og hans tolkning av Supermann, som jeg ikke liker.

Superman er DC ikke Marvel

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Aragorn ll Elessar said:

Superman er DC ikke Marvel

Ok, der lærte jeg noe nytt. Trodde Marvel og DC var eid av de samme. Lett å ta feil. Men da var valget mitt av Wolverine, som den Marvel helten jeg liker best, ihvertfall korrekt.

Takk for at du oppklarte dette for meg.😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, TrekStar skrev:

Ok, der lærte jeg noe nytt. Trodde Marvel og DC var eid av de samme. Lett å ta feil. Men da var valget mitt av Wolverine, som den Marvel helten jeg liker best, ihvertfall korrekt.

Takk for at du oppklarte dette for meg.😀

Fort gjort. Når det gjelder DC-filmer, så har jeg ikke sett så mange av de. Hva syns du om DC-filmene (sammenlignet med Marvel-filmene)? Er noen av filmene som jeg ikke syns har vært spesielt gode da.

Wolverine er en marvel-karakter, men er ikke en del av MCU (marvel cinematic universe). Ikke enkelt dette her 😅 Her har du listen over Marvel-filmene (den mangler kun endgame) https://www.imdb.com/list/ls020525837/

 

Anonymkode: 16bc1...6ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Jeg synes Captain America: The Winter Soldier er den beste Marvel filmen. 

Yndlings karakter kanskje Tony Stark.

 

Ja, likte også The Winter Soldier. Må innrømme at jeg bare har sett iron man 1, ikke toern og treern, men hører disse filmene skal være gode. Jeg liker jo Stark veldig godt, så må nok se filmene. 

Jeg likte veldig godt guardians of the galaxy-filmene og starlord er hysterisk morsom. Denne scenen her for eksempel 😂

 

Anonymkode: 16bc1...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må se alle de filmene. Black Panther også! Den var bra. 

Liker Tony Stark, Captain America, Natasha/ Black Widow. 

Klarer ikke å velge film. 

Guardians of the Galaxy filmene er veldig bra. 

 

Anonymkode: 758ae...172

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid vært stor fan av Iron Man, men denne her Spiderman tar ledelsen! Captain Marvel er og oppe i toppen 😄

Beste filmen? 🤔

Nesten som jeg ønsker å si den nyeste Spiderman 😅 likte godt Homecomming, Avengers infinity war og endgame. Captain Marvel var og en veldig bra film :) 

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett alle, men mange. 
Elsker første Avengers filmen og Guardian of the galaxy filmene. Favoritt karakterer er Thor, Iron Man, Deadpool og Ant-Man 

Anonymkode: cf9cb...403

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må se alle de filmene. Black Panther også! Den var bra. 

Liker Tony Stark, Captain America, Natasha/ Black Widow. 

Klarer ikke å velge film. 

Guardians of the Galaxy filmene er veldig bra. 

 

Anonymkode: 758ae...172

Ja, har tenkt å se iron man 2 og 3, samt black panther før jeg ser Infinity war, Ant-Man and the Wasp og Endgame. Har nettopp blitt ferdig med Doctor Strange nå:) 

Digger Galaxy-filmene 😅Starlord er én av favorittkaraktene. 

Anonymkode: 16bc1...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Ariana807 skrev:

Har alltid vært stor fan av Iron Man, men denne her Spiderman tar ledelsen! Captain Marvel er og oppe i toppen 😄

Beste filmen? 🤔

Nesten som jeg ønsker å si den nyeste Spiderman 😅 likte godt Homecomming, Avengers infinity war og endgame. Captain Marvel var og en veldig bra film :) 

Jeg har ikke sett "far from home", men likte homecoming veldig godt. Det er den siste marvel-filmen ja?

Jeg tror faktisk Captain Marvel må være én av de filmene jeg likte minst, samme med Thor-filmene, bortsett fra Ragnarok, det må være en av de beste marvel-filmene 😄 

 

Anonymkode: 16bc1...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Stueloff skrev:

Thor: Ragnarok er nok favoritten min når det kommer til Marvel. 

Ja, Ragnarok var bra. Likte ikke Thor og Thor: The Dark World, men Ragnarok var genial:) 

Anonymkode: 16bc1...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favorittkatakter: Hawkeye😍

Beste film: End game kanskje? Liker også godt avengers age of ultron.

Anonymkode: fd1fc...c6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke sett alle, men mange. 
Elsker første Avengers filmen og Guardian of the galaxy filmene. Favoritt karakterer er Thor, Iron Man, Deadpool og Ant-Man 

Anonymkode: cf9cb...403

Guardians of the galaxy er fantastiske filmer 😄 

Anonymkode: 16bc1...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke sett "far from home", men likte homecoming veldig godt. Det er den siste marvel-filmen ja?

Jeg tror faktisk Captain Marvel må være én av de filmene jeg likte minst, samme med Thor-filmene, bortsett fra Ragnarok, det må være en av de beste marvel-filmene 😄 

 

Anonymkode: 16bc1...6ae

Spiderman Fare from home er det som klassifiseres som «slutten» av fase 3(?), og er den nyeste filmen.

Jeg bare digget selve personen Captain Marvel, hun var bare helt rå! Skikkelig ... ja ... har vel ikke helt ord for det, «sassy» er vel det beste jeg kommer på. Fantastisk og gjorde mye for meg i forhold til å like filmen :) 

Anbwfaler å gjøre som jeg gjorde, se alle. Kjøre i gang med et maraton (over flere dager selvsagt), og se alle filmene i «riktig» rekkefølge 😄 

Når jeg så Captain Marvel «manglet» jeg mange filmer! Tok tak, fikk sett alle filmene (uten om Hulken, liker ikke den filmen), og var klar når Endgame kom ut 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Favorittkatakter: Hawkeye😍

Beste film: End game kanskje? Liker også godt avengers age of ultron.

Anonymkode: fd1fc...c6d

Hawkeye er en bra karakter 👏 Gleder meg til å se Endgame!!

Anonymkode: 16bc1...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thor: Ragnarok og den første Guardians of the Galaxy-filmen er favoritfilmene.

Starlord er favorittkaraktteren, med Thor på andreplass. Gleder meg til neste Guardians-film nå som

Spoiler

Thor er med Guardians

:)

Anonymkode: ef92f...b04

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...