Gå til innhold

Dark mode på forumet?


Gjest Mask

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

TSP skrev (6 timer siden):

I anledning den nyeste oppgraderingen av forumet har jeg nå lagt inn en første versjon av nattmodus.

Dette er å regne som en "beta" av nattmodus, så det er ikke slik at jeg regner meg som ferdig med å utvikle det. Det kan hende noen av primær og sekundær-fargene til Kvinneguiden bør justeres litt på i nattmodus for eksempel. Enkelte sider kan også fremdeles ha veldig lyse elementer fordi det er i områder jeg ikke har testet, osv.

Tar gjerne i mot tilbakemeldinger og forslag, så vil det justeres på i kommende oppdateringer. 

Du finner nattmodus-knappen til høyre for "Kontakt oss"-lenken nærme bunn av siden. Samme på mobil.

Skjermbilde 2022-10-20 kl. 00.10.04.png

 

O FRYYYYYD! for øynene :nordvesta:  

Merknad  #1: Når jeg trykker +, forblir "Siter 1 innlegg x"  vanlig lys  (vet ikke om dette er typen tilbakemelding som ønskes)

Merknad #2: Gikk inn på "nylige innlegg" nå. Forslag:  La alt ROSA!!! :fnise:  bli blått istedenfor?

Selve bakgrunnsfarvene liker jeg veldig godt.

Just my 2 cents (Jeg er ikke helt enig med  meg selv vedr. rosa/blå skrift.)

Endret av Zenobia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auri skrev (1 minutt siden):

Det er vanskelig å lese den rosa skriften mot det grå :) men ellers veldig fornøyd! 

Enig :jepp:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger limer folk inn tekst uten å bruke "lim inn som ren tekst". Da "ødelegger" det også litt for hvordan teksten ser ut i Dark mode. Sannsynligvis en bug som aldri vil kunne utbedres.

image.thumb.png.83f95912ff90c0dace538201312ee7d4.png

Fra: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1609669-baneheia-saken-skyldspørsmålgjenopptakelse-og-etterspill-del-2/?do=findComment&comment=30856978

 

Redigert: Den rosa teksten på grå bakgrunn kan være litt vanskelig å lese ja. "Putins avtale med elektriker" viste seg å være, "Privat avtale med elektriker".

Endret av Gugglo
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adobyen
Gugglo skrev (På 26.10.2022 den 21.57):

Noen ganger limer folk inn tekst uten å bruke "lim inn som ren tekst". Da "ødelegger" det også litt for hvordan teksten ser ut i Dark mode. Sannsynligvis en bug som aldri vil kunne utbedres.

image.thumb.png.83f95912ff90c0dace538201312ee7d4.png

Fra: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1609669-baneheia-saken-skyldspørsmålgjenopptakelse-og-etterspill-del-2/?do=findComment&comment=30856978

 

Redigert: Den rosa teksten på grå bakgrunn kan være litt vanskelig å lese ja. "Putins avtale med elektriker" viste seg å være, "Privat avtale med elektriker".

Det var fryktelig å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har testet det ut i et par dager nå, og det trengs forbedringer. 
Jeg bruker darkmode alle steder der det er mulig, men her måtte jeg skru det av. 
Rosa mot svart var forferdelig å prøve og lese, er litt svak hvitfarge mot det svarte og generelt er bare helt feil slik det er pr i dag

Håper på forbedringer 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
On 10/26/2022 at 10:33 AM, TSP said:

I anledning den nyeste oppgraderingen av forumet har jeg nå lagt inn en første versjon av nattmodus.

Dette er å regne som en "beta" av nattmodus, så det er ikke slik at jeg regner meg som ferdig med å utvikle det. Det kan hende noen av primær og sekundær-fargene til Kvinneguiden bør justeres litt på i nattmodus for eksempel. Enkelte sider kan også fremdeles ha veldig lyse elementer fordi det er i områder jeg ikke har testet, osv.

Tar gjerne i mot tilbakemeldinger og forslag, så vil det justeres på i kommende oppdateringer. 

Du finner nattmodus-knappen til høyre for "Kontakt oss"-lenken nærme bunn av siden. Samme på mobil.

Skjermbilde 2022-10-20 kl. 00.10.04.png

 

Denne funksjonen visste jeg ikke om før nå. Litt buggy, men herlighet så mye bedre for øynene likevel. Takk for innsatsen! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...