Gå til innhold

Dark mode på forumet?


Gjest Mask

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cid skrev (13 minutter siden):

Hvordan fikk du til dette?

I nedtrekksmenyen (eller hva den nå heter, menyen som kommer om man drar fingeren ned fra toppen av skjermen) på Androidmobiler (f.eks Samsung) er det et ikon av en halvmåne merket 'mørk modus' blant de andre ørten ikonene der.

Vet ikke om det finnes på iphone eller absolutt alle androidtelefoner. Sikkert enkelt å finne ut av om man søker :)

Der er det også lignende funksjoner som Øyekomfortskjold hvor man kan redusere skarpt blått lys, og en som heter Leggetidsmodus som gjør skjermen gråere.

Endret av Nicathv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicathv skrev (1 time siden):

I nedtrekksmenyen (eller hva den nå heter, menyen som kommer om man drar fingeren ned fra toppen av skjermen) på Androidmobiler (f.eks Samsung) er det et ikon av en halvmåne merket 'mørk modus' blant de andre ørten ikonene der.

Vet ikke om det finnes på iphone eller absolutt alle androidtelefoner. Sikkert enkelt å finne ut av om man søker :)

Der er det også lignende funksjoner som Øyekomfortskjold hvor man kan redusere skarpt blått lys, og en som heter Leggetidsmodus som gjør skjermen gråere.

Fortsatt lyst på selve siden :klo:

54D35B73-DAB7-4151-86EE-06850D785A31.thumb.png.1cabf70bbfd846a9fa777e3b24db1d44.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@TSP Er det noen funksjon for dette i fremtidige oppdateringer av forumet? Bortsett fra eventuelle tilpasninger fra den enkelte enhet eller nettleser.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicathv skrev (18 timer siden):

I nedtrekksmenyen (eller hva den nå heter, menyen som kommer om man drar fingeren ned fra toppen av skjermen) på Androidmobiler (f.eks Samsung) er det et ikon av en halvmåne merket 'mørk modus' blant de andre ørten ikonene der.

Vet ikke om det finnes på iphone eller absolutt alle androidtelefoner. Sikkert enkelt å finne ut av om man søker :)

Der er det også lignende funksjoner som Øyekomfortskjold hvor man kan redusere skarpt blått lys, og en som heter Leggetidsmodus som gjør skjermen gråere.

Funker ikke her heller, jeg har allerede alt annet på nattmodus/mørk modus, men KG forblir hvitt. 

Stemmer det samme som de andre her, ønsker meg natt/mørk modus jeg og!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker meg også mørk modus. Har kroniske hodepine og unngår KG når de står på, for de lysene sidene gjør vondt å se på. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, 

Vi må først få gjennomført et serverbytte og en forumoppgradering. Det håper vi vil være på plass i slutten av måneden.

I desember kan jeg nok få til å jobbe med et dark mode-utseende. 

  • Liker 7
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TSP skrev (6 minutter siden):

Hei, 

Vi må først få gjennomført et serverbytte og en forumoppgradering. Det håper vi vil være på plass i slutten av måneden.

I desember kan jeg nok få til å jobbe med et dark mode-utseende. 

Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
TSP skrev (På 4.11.2021 den 11.26):

Hei, 

Vi må først få gjennomført et serverbytte og en forumoppgradering. Det håper vi vil være på plass i slutten av måneden.

I desember kan jeg nok få til å jobbe med et dark mode-utseende. 

Blir det noe av? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en som har jobb med å teste nettsider så er det ikke bare bare å legge til nattmodus på et helt forum.

Kjempekult at de har sett på muligheten og hører på folket, men det er ikke så lett som det kan høres ut som.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Phavi skrev (På 26.2.2022 den 18.29):

Det jobbes med det hvertfall, men tar litt tid om jeg har skjønt det riktig.

Phavi, mod

Ser frem til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 2/27/2022 at 6:11 AM, daemi said:

Som en som har jobb med å teste nettsider så er det ikke bare bare å legge til nattmodus på et helt forum.

Kjempekult at de har sett på muligheten og hører på folket, men det er ikke så lett som det kan høres ut som.

For en som er utdannet utvikler, også innen web (naturlig nok), så kan jeg si meg enig. Men som en som også har brukt invision community en del, så vet jeg at det finnes dark themes og mulighet for å "stjele" mye fra eksisterende tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

TSP skrev (På 4.11.2021 den 11.26):

Hei, 

Vi må først få gjennomført et serverbytte og en forumoppgradering. Det håper vi vil være på plass i slutten av måneden.

I desember kan jeg nok få til å jobbe med et dark mode-utseende. 

Nesten et år siden nå, blir det noe av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

I anledning den nyeste oppgraderingen av forumet har jeg nå lagt inn en første versjon av nattmodus.

Dette er å regne som en "beta" av nattmodus, så det er ikke slik at jeg regner meg som ferdig med å utvikle det. Det kan hende noen av primær og sekundær-fargene til Kvinneguiden bør justeres litt på i nattmodus for eksempel. Enkelte sider kan også fremdeles ha veldig lyse elementer fordi det er i områder jeg ikke har testet, osv.

Tar gjerne i mot tilbakemeldinger og forslag, så vil det justeres på i kommende oppdateringer. 

Du finner nattmodus-knappen til høyre for "Kontakt oss"-lenken nærme bunn av siden. Samme på mobil.

Skjermbilde 2022-10-20 kl. 00.10.04.png

 

  • Liker 4
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TSP skrev (38 minutter siden):

I anledning den nyeste oppgraderingen av forumet har jeg nå lagt inn en første versjon av nattmodus.

Dette er å regne som en "beta" av nattmodus, så det er ikke slik at jeg regner meg som ferdig med å utvikle det. Det kan hende noen av primær og sekundær-fargene til Kvinneguiden bør justeres litt på i nattmodus for eksempel. Enkelte sider kan også fremdeles ha veldig lyse elementer fordi det er i områder jeg ikke har testet, osv.

Tar gjerne i mot tilbakemeldinger og forslag, så vil det justeres på i kommende oppdateringer. 

Du finner nattmodus-knappen til høyre for "Kontakt oss"-lenken nærme bunn av siden. Samme på mobil.

Skjermbilde 2022-10-20 kl. 00.10.04.png

 

Oi! Nice! Det blir spennende å teste ut! Takk for at meningen våres ble hørt. Nå kan jeg scrolle på kvinneguiden i senga også 😆🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...