Wenda Skrevet 26. oktober 2022 #41 Del Skrevet 26. oktober 2022 Fortsatt litt som kan jobbes med, men så langt mye bedre enn vanlig hvit bakgrunn 👍 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 26. oktober 2022 #42 Del Skrevet 26. oktober 2022 (endret) TSP skrev (6 timer siden): I anledning den nyeste oppgraderingen av forumet har jeg nå lagt inn en første versjon av nattmodus. Dette er å regne som en "beta" av nattmodus, så det er ikke slik at jeg regner meg som ferdig med å utvikle det. Det kan hende noen av primær og sekundær-fargene til Kvinneguiden bør justeres litt på i nattmodus for eksempel. Enkelte sider kan også fremdeles ha veldig lyse elementer fordi det er i områder jeg ikke har testet, osv. Tar gjerne i mot tilbakemeldinger og forslag, så vil det justeres på i kommende oppdateringer. Du finner nattmodus-knappen til høyre for "Kontakt oss"-lenken nærme bunn av siden. Samme på mobil. O FRYYYYYD! for øynene Merknad #1: Når jeg trykker +, forblir "Siter 1 innlegg x" vanlig lys (vet ikke om dette er typen tilbakemelding som ønskes) Merknad #2: Gikk inn på "nylige innlegg" nå. Forslag: La alt ROSA!!! bli blått istedenfor? Selve bakgrunnsfarvene liker jeg veldig godt. Just my 2 cents (Jeg er ikke helt enig med meg selv vedr. rosa/blå skrift.) Endret 26. oktober 2022 av Zenobia 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. oktober 2022 #43 Del Skrevet 26. oktober 2022 Ååh, supert! 😃 Takk!!! 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 26. oktober 2022 #44 Del Skrevet 26. oktober 2022 Det er vanskelig å lese den rosa skriften mot det grå men ellers veldig fornøyd! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. oktober 2022 #45 Del Skrevet 26. oktober 2022 Auri skrev (1 minutt siden): Det er vanskelig å lese den rosa skriften mot det grå men ellers veldig fornøyd! Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gugglo Skrevet 26. oktober 2022 #46 Del Skrevet 26. oktober 2022 (endret) Noen ganger limer folk inn tekst uten å bruke "lim inn som ren tekst". Da "ødelegger" det også litt for hvordan teksten ser ut i Dark mode. Sannsynligvis en bug som aldri vil kunne utbedres. Fra: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1609669-baneheia-saken-skyldspørsmålgjenopptakelse-og-etterspill-del-2/?do=findComment&comment=30856978 Redigert: Den rosa teksten på grå bakgrunn kan være litt vanskelig å lese ja. "Putins avtale med elektriker" viste seg å være, "Privat avtale med elektriker". Endret 26. oktober 2022 av Gugglo 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. oktober 2022 #47 Del Skrevet 27. oktober 2022 Har testet det nå om natten siden øynene mine bruker å være mer sensitive da og det føles behagelig ut for øynene 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 28. oktober 2022 #48 Del Skrevet 28. oktober 2022 Gugglo skrev (På 26.10.2022 den 21.57): Noen ganger limer folk inn tekst uten å bruke "lim inn som ren tekst". Da "ødelegger" det også litt for hvordan teksten ser ut i Dark mode. Sannsynligvis en bug som aldri vil kunne utbedres. Fra: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1609669-baneheia-saken-skyldspørsmålgjenopptakelse-og-etterspill-del-2/?do=findComment&comment=30856978 Redigert: Den rosa teksten på grå bakgrunn kan være litt vanskelig å lese ja. "Putins avtale med elektriker" viste seg å være, "Privat avtale med elektriker". Det var fryktelig å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 29. oktober 2022 #49 Del Skrevet 29. oktober 2022 Har testet det ut i et par dager nå, og det trengs forbedringer. Jeg bruker darkmode alle steder der det er mulig, men her måtte jeg skru det av. Rosa mot svart var forferdelig å prøve og lese, er litt svak hvitfarge mot det svarte og generelt er bare helt feil slik det er pr i dag Håper på forbedringer 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 6. november 2022 #50 Del Skrevet 6. november 2022 Det er helt klin umulig å se tallene som viser at en tråd har flere sider! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PaperFlower Skrevet 13. desember 2022 #51 Del Skrevet 13. desember 2022 On 10/26/2022 at 10:33 AM, TSP said: I anledning den nyeste oppgraderingen av forumet har jeg nå lagt inn en første versjon av nattmodus. Dette er å regne som en "beta" av nattmodus, så det er ikke slik at jeg regner meg som ferdig med å utvikle det. Det kan hende noen av primær og sekundær-fargene til Kvinneguiden bør justeres litt på i nattmodus for eksempel. Enkelte sider kan også fremdeles ha veldig lyse elementer fordi det er i områder jeg ikke har testet, osv. Tar gjerne i mot tilbakemeldinger og forslag, så vil det justeres på i kommende oppdateringer. Du finner nattmodus-knappen til høyre for "Kontakt oss"-lenken nærme bunn av siden. Samme på mobil. Denne funksjonen visste jeg ikke om før nå. Litt buggy, men herlighet så mye bedre for øynene likevel. Takk for innsatsen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå