Gå til innhold

Flere som aldri ble invitert på fest som ungdom?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurte ofte på det da jeg var ung. Noen flere som har opplevd det? Jeg satt hjemme en stund før jeg bestemte for gå å turer. Noen ganger møtte jeg folk som kom fra fest, de spurte hvor jeg hadde vært. Jeg svarte ikke.

Skammet meg over å ikke bli invitert på noe som helst. Husker at jeg tenkte at det var feil å jogge på fredag og lørdagskvelden fordi det var ikke « riktig «. Unge folk « skal jo være ute». Alt satt i hodet mitt

Som voksen er deilig at jeg bare kan gjøre som jeg vil. Hvem bryr seg om jeg jogger på lørdag kveld.

Anonymkode: ced2e...455

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble invitert, men fikk aldri lov av foreldrene mine (utenlandske). Til slutt var det ingen som spurte lenger. Føler jeg mistet mye av ungdomstiden min på grunn av foreldrene mine. Er heldigvis fri nå.

Anonymkode: f7c28...6b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble invitert, men ikke på alle fester. Mange helger hadde jeg ingen planer og hadde de samme tankene som deg. Pleide å holde meg hjemme med film og godteri, syntes også det var flaut. Og ja det er deilig å slippe alt styret som voksen :)

Anonymkode: f8bea...f9b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble heller ikke invitert

Anonymkode: bea2a...fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ikke invitert, var ikke kul nok som sjenert. Er ung voksen i dag og merker jeg har gått glipp av den type sosialisering og den avslappetheten det gir

Anonymkode: fdbd7...501

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ikke invitert. Har liten familie og ikke vant med store lag. Sliter nå sosialt liker meg best med få mennesker rundt meg.

Anonymkode: f4754...625

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble heller ikke invitert... Fikk alltid høre på mandagen hva som hadde skjedd av de andre, men aldri ett spm om "hvor var du, hvorfor var ikke du der?" 

Anonymkode: d67d1...ff1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble aldri invitert på noe. Men måtte alltid høre om hvor gøy de hadde hatt det den og den helgen. Men jeg gir vel egentlig blaffen i dem. Greit å slippe egentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble heller aldri invitert på fest. 

De ville helst ha med de kule og pene, og jeg var nok ikke blant de. Egentlig like greit da jeg slapp å møte mobberne mine (ungdomsskolen) der også. Dessuten var jeg ikke så glad i å drikke og feste. 

Satset heller på skolen og fikk gode karakterer.😀

Anonymkode: f9bbb...248

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble invitert men gikk ikke. Jeg likte meg bedre alene og som deg dro jeg heller ut i naturen. Jeg aldri likt høy musikk, alkohol og menn som skal ned i buksene mine, så fest var liksom aldri helt min greie. Jeg hadde noen perioder hvor jeg følte meg ensom men jeg kom meg over dette da jeg ble voksen. Når jeg av og til ser unge mennesker på vei til eller fra fest i dag, tenker jeg det er mest deilig å slippe. Det ser fryktelig anstrengt ut. 

Anonymkode: 981bd...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble heller aldri invitert.

 

Det var en gang vi var en stor gjeng som "bombaderte" (gjorde ikke hærværk, men kom uanmeldt) huset til en jente i klassen. Ikke fest, men hun ble overrumplet. Første og siste gangen jeg har vært med på noe slikt.

 

Ellers har jeg dessverre vært en av de få som har blitt etterlatt da ingen kom på å spørre meg i det hele tatt, siden jeg ikke var blant de kule. Jeg kjenner til konkrete situasjoner der jeg gjerne skulle ønske at jeg hadde blitt spurt, og det er sårt.

Anonymkode: ad1b7...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble heller aldri invitert... Men nå ble jeg mobbet gjennom hele skolegangen, så det sier seg vel selv. Hadde en venninne som ble bedt på alle fester, med klar beskjed om at hun IKKE fikk ta med seg meg. Hun droppet festene og vi gikk tur med hundene våre i stedet 😍

Nå går datteren min på ungdomsskolen og historien gjentar seg.. Hun har blitt litt mobbet, men heldigvis ikke i det omfang jeg ble, men hun har blitt holdt utenfor hele barneskolen og nå på ungdomsskolen. Og i dag med sosiale medier så vet hun jo hele tiden når "vennene" hennes har/er på fester/sammenkomster 😔 Og når hun ber inn til noe er det ingen som "kan".... Hjertet mitt blør for henne, og jeg er så frustrert over at det ikke er noe vi kan gjøre med det 😢 

Vi mennesker er så snille med hverandre....😞

Anonymkode: 28c56...2ee

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble heller ikke invitert på så mange fester. Husker spesielt godt første året på vgs. Det var en fest alle i klassen utenom fem-seks stykker ble invitert til. Den stakk, men så ble jeg eldre og forsto at det ikke er så viktig å bli invitert på fester til folk du egentlig ikke liker

Anonymkode: 7d0c2...a00

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble invitert på den siste festen «gjengen» hadde, men det var bare fordi de inviterte hele klassen. Jeg var ikke «kul» så jeg var den jenta som heller var i stallen hele dagen. 

Anonymkode: 99bbc...380

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festen for de åpne og frie? 

Anonymkode: 55a85...b73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble heller aldri invitert på fest. Bestevenninnen min på den tiden ble alltid invitert av felles bekjente og andre, så det var litt sårt at jeg alltid ble utelatt og at hun heller aldri spurte om hun kunne invitere meg med. Hun har også veldig strenge foreldre, så hun måtte alltid lyve om hvor hun egentlig skulle og sa ofte at hun bare skulle overnatte hos en venninne. 

Anonymkode: 134bc...e93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg erfarte omsorgsvikt i hjemmet. Det ga ikke riktig bra plattform for generelt gode relasjoner. Dessuten bodde jeg langt fra selve sentrum. Det kan ha vært en medvirkende årsak at invitasjonene ute ble.

Anonymkode: 55a85...b73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble aldri invitert på fest i ungdomstiden. Det var sårt å høre referatet på mandag, og se bilder på Internett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble heller aldri invitert til noe som helst. 

Det var ganske kjipt å overhøre alle mulige planer om hva andre skulle finne på etter skolen, eller til helgen. I tillegg til all praten dagene etterpå. 

I tillegg bodde vi ganske avsidesliggende til, og ikke akkurat noen "verdens navle" for å si det sånn. Så jeg ville i så fall hatt foreldre som kjører til eller fra. Noe de ikke var interessert, alt for opptatt, eller rett og slett ikke hadde lyst til å bruke tiden sin på å kjøre meg rundt omkring. Så det er ikke sikkert at jeg ville ha muligheten til å være med på noe særlig, selv om jeg faktisk hadde blitt invitert. 

Anonymkode: c6ab7...855

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble heller aldri invitert... Men nå ble jeg mobbet gjennom hele skolegangen, så det sier seg vel selv. Hadde en venninne som ble bedt på alle fester, med klar beskjed om at hun IKKE fikk ta med seg meg. Hun droppet festene og vi gikk tur med hundene våre i stedet 😍

Nå går datteren min på ungdomsskolen og historien gjentar seg.. Hun har blitt litt mobbet, men heldigvis ikke i det omfang jeg ble, men hun har blitt holdt utenfor hele barneskolen og nå på ungdomsskolen. Og i dag med sosiale medier så vet hun jo hele tiden når "vennene" hennes har/er på fester/sammenkomster 😔 Og når hun ber inn til noe er det ingen som "kan".... Hjertet mitt blør for henne, og jeg er så frustrert over at det ikke er noe vi kan gjøre med det 😢 

Vi mennesker er så snille med hverandre....😞

Anonymkode: 28c56...2ee

Skulle ønske vi kunne koble døtrene våre sammen! Mye samme situasjon! Om dere bodde på Sørlandet? 

Anonymkode: 6db77...d43

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...