Gå til innhold

Hva slags tørrfor får katten deres.


Gjest kulLama

Anbefalte innlegg

Min gamle sære kattefrøken vil kun ha Friskies med okse og kylling, takk!

Anonymkode: aaa84...acd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hills science plan (neutered young adult) hovedsakelig 💚 men vigor and sage er hun også glad i (biter gjerne gjennom posen hvis hun får mulighet 😅). 

Anonymkode: a364a...c7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/16/2019 at 9:28 AM, AnonymBruker said:

Vi bruker Dette foret. Kornfritt. Bestiller fra musti 

Anonymkode: bf3b2...fe9

Hvorfor tror du det er så bra at det er kornfritt? 

Hilsen dyrlege som lurer genuint på hvor hjernevaskingen kommer fra ang dette! 

Anonymkode: 1aafb...bc7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror du det er så bra at det er kornfritt? 

Hilsen dyrlege som lurer genuint på hvor hjernevaskingen kommer fra ang dette! 

Anonymkode: 1aafb...bc7

Hva mener du en katt, kjøtteter, får ut av korn? Korn er billig fyllstoff for å gjøre foret rimeligere. Katten holdes ikke varig mett av det, så det er også fare for overspising.  

Hilsen ei som aldri slutter å bli forundret over lavt kompetansenivå hos dyrleger ang foring av katt. 

Anonymkode: bf3b2...fe9

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, AnonymBruker said:

Hva mener du en katt, kjøtteter, får ut av korn? Korn er billig fyllstoff for å gjøre foret rimeligere. Katten holdes ikke varig mett av det, så det er også fare for overspising.  

Hilsen ei som aldri slutter å bli forundret over lavt kompetansenivå hos dyrleger ang foring av katt. 

Anonymkode: bf3b2...fe9

Men Tang- olje, poteter, erter og asparges er ikke unaturlig mener du? 

Hvilke kliniske studier ligger til grunn for det foret du bruker? Kan du finne en seriøs studie er du jammen flink 😅

Anonymkode: 1aafb...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men Tang- olje, poteter, erter og asparges er ikke unaturlig mener du? 

Hvilke kliniske studier ligger til grunn for det foret du bruker? Kan du finne en seriøs studie er du jammen flink 😅

Anonymkode: 1aafb...bc7

Kattene mine stjeler gjerne en kokt potet fra benken, men jeg har tilgode å se dem beite i kornåkeren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Neket skrev:

Kattene mine stjeler gjerne en kokt potet fra benken, men jeg har tilgode å se dem beite i kornåkeren. 

Må le litt. Synes navnet ditt passet så bra😂

Anonymkode: e570f...c76

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/23/2019 at 12:01 AM, Neket said:

Kattene mine stjeler gjerne en kokt potet fra benken, men jeg har tilgode å se dem beite i kornåkeren. 

Så de er i aspargesbedet i kjøkkenhagen og koser seg. Hvilke studier kan du referere til som dokumenterer at katter har godt av å spise asparges dag ut og dag inn et helt liv? Hvilken forskning ligger til grunn for Vigor and sage? Og da tenker jeg utover amerikansk Internett hysteri og påstander fra de som utnytter folk som ønsker å gjøre det beste for dyrene sine på det groveste....

 

Anonymkode: 1aafb...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager; ikke vigor and sage denne gangen, men plagiat av dette produsert av det solide fornektet Musti 😅

Anonymkode: 1aafb...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vigor & Sage her og, med laks :) Har en sterilisert hunnkatt på 5 år. Kjøper 10kg-sekker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg råfôrer, men gamlefrøkna på 19 fortrekker tørrfôr og har spist seg gjennom de fleste merker på markedet rett og slett fordi hun blir lei etter en stund og vil ha litt avveksling. De aller billigste merkene, sånn som f.eks Smart, vil hun ikke ha. Aller helst vil hun jo ha ferske reker, men der går grensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pensjonistene spiser dette

prescription-diet-feline-metabolic-urinary-stress-bgmT9D.jpg

og ungdommen spiser dette

royal-canin-kitten-v0Ie9z.jpghappy-cat-adult-large-breed-NegU98.jpg

 

Anonymkode: 27efb...59d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Friskis og all annen butikkmat er «gift» for kattene. Særlig hvis de er kastrerte. Anbefaler kun mat fra veterinær, katta mi fikk dødsdommen for 8 år siden nå er hun 13,5 år og vi forer henne bare med Hills KD. 

Anonymkode: b59b9...c86

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesific for kastrerte katter. Han har alltid fått det og ser ut til å like det 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Royal Canin sitt for katter med allergier. Minsten reagerer på alt annet foreløpig, men denne har funka bra et halvt år nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår får eukanuba kattungefôr. 

Anonymkode: 8a76f...8a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine får Royal Canin senior consult tørrfor. I tillegg får de våtfor daglig. Den ene er overvektig og får Royal Canin ultra light. Den andre er glad i rått kjøtt og får derfor Vom for katter.

Anonymkode: 58263...78b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...