AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #721 Del Skrevet 27. juli 2019 Jeg kom inn også (NTNU) Og det sto at studiet blir trolig ikke etterfylt. Anonymkode: 69834...b1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #722 Del Skrevet 27. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har i alle fall fått nytt tilbud om studieplass nå ☺️ Vet ikke om dette er suppleringsopptaket eller om man fortsatt kan få nytt tilbud 29. juli? Anonymkode: e2388...ff4 Gratulerer 😄 Hvilket studie kom du inn på? Anonymkode: a1e68...2ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ab2019 Skrevet 27. juli 2019 #723 Del Skrevet 27. juli 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Håper virkelig det! Ja flaks vi har dette fine været, hvis ikke hadde jeg blitt sittende inne å google søkertall osv hele helgen😅😂 åååh håper!! Men typisk meg å ha uflaks, at veldig få takker nei til plass akkurat i år🙄 Anonymkode: 6dc0a...831 Suppleringsopptaket er tydeligvis i gang/avsluttet. Har du fått nytt tilbud? Jeg havnet fra 6. Til 7. Plass på ventelisten i dag, så mulig en klage har blitt innvilget 🤔 Da ble det ikke noe tilbud på meg men jeg har jo heldigvis fått plass på det jeg vil i det minste 😊 spent på deg da:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #724 Del Skrevet 27. juli 2019 Bare for å gi dere et lite håp her. Jeg var vel på nr. 18 på medisin i førstegangskvoten på NTNU for fire år siden, og kom inn første skoledag. Mange av de som var på venteliste takket selvsagt nei (NTNU hadde høyest grense, så de fleste hadde vel slått seg til ro med å ha startet i Oslo, Bergen eller Tromsø), men det var likevel ganske sjokkerende å få den telefonen fra NTNU. Heier på dere. Anonymkode: a6acc...b9c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #725 Del Skrevet 27. juli 2019 52 minutter siden, Ab2019 skrev: Suppleringsopptaket er tydeligvis i gang/avsluttet. Har du fått nytt tilbud? Jeg havnet fra 6. Til 7. Plass på ventelisten i dag, så mulig en klage har blitt innvilget 🤔 Da ble det ikke noe tilbud på meg men jeg har jo heldigvis fått plass på det jeg vil i det minste 😊 spent på deg da:D Fikk tilbud der jeg var på 1 plass. Havnet på 12 på sykepleie (var 11 i går) 😅 håper det skjer noe 5 aug.. Anonymkode: 6dc0a...831 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ab2019 Skrevet 27. juli 2019 #726 Del Skrevet 27. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fikk tilbud der jeg var på 1 plass. Havnet på 12 på sykepleie (var 11 i går) 😅 håper det skjer noe 5 aug.. Anonymkode: 6dc0a...831 Bra du rykket opp til et høyere ønske da i alle fall men så kjedelig at du også rykket opp en plass feil retning 😅😔 var sikker på at du ville få tilbud om plass nå, men vet om ei som kom inn på sykepleien 9 august i fjor på ntnu, hun hadde plass langt bak det vi har, så håpet er vel ikke ute enda 😊 x fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abdh Skrevet 27. juli 2019 #727 Del Skrevet 27. juli 2019 Har ingen ventelisteplassnummer hos NHH, men ligger 0,1 unna. Tror dere det er håp for meg 🤔, har ikke kommet inn i dag hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #728 Del Skrevet 27. juli 2019 10 minutter siden, Ab2019 skrev: Bra du rykket opp til et høyere ønske da i alle fall men så kjedelig at du også rykket opp en plass feil retning 😅😔 var sikker på at du ville få tilbud om plass nå, men vet om ei som kom inn på sykepleien 9 august i fjor på ntnu, hun hadde plass langt bak det vi har, så håpet er vel ikke ute enda 😊 x fingrene for deg! Ja alt håp er jo ikke ute enda! Vennina mi var på 30 plass og kom inn etter skolestart for noen år siden.. Takk for det, krysser for deg og 🙂 Anonymkode: 6dc0a...831 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #729 Del Skrevet 27. juli 2019 Jeg gikk fra 7plass til 5 plass på førstevalget. Fikk tekstmelding at jeg hadde nytt svar brev i meldinger! Anonymkode: bd4f8...e75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra. Skrevet 27. juli 2019 #730 Del Skrevet 27. juli 2019 Spennende å følge med i denne tråden til tross for at jeg ikke er på venteliste Lykke til alle sammen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #731 Del Skrevet 27. juli 2019 Jeg er nå på 5 plass på venteliste, studiet har 130 plasser. Det står kun "venteliste", ikke noe om at studiet ikke blir etterfylt. Vil det dermed si at jeg fortsatt har en liten sjans? Anonymkode: 5ec31...c82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #732 Del Skrevet 27. juli 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Gratulerer 😄 Hvilket studie kom du inn på? Anonymkode: a1e68...2ad Takk 😀 Jeg kom inn på sykepleie. Jeg har 3 karakterpoeng mindre enn det som ble poenggrensen i fjor, så forventet ikke at jeg hadde en reell sjanse til å komme inn ved skolen jeg nå har fått studieplass, men tenkte at jeg måtte jo bare ta sjansen og søke også hadde jeg heldigvis litt flaks. Er så glad nå ☺️ Anonymkode: e2388...ff4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abdh Skrevet 27. juli 2019 #733 Del Skrevet 27. juli 2019 Er suppleringsopptaket likt ved alle skolene ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #734 Del Skrevet 27. juli 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk 😀 Jeg kom inn på sykepleie. Jeg har 3 karakterpoeng mindre enn det som ble poenggrensen i fjor, så forventet ikke at jeg hadde en reell sjanse til å komme inn ved skolen jeg nå har fått studieplass, men tenkte at jeg måtte jo bare ta sjansen og søke også hadde jeg heldigvis litt flaks. Er så glad nå ☺️ Anonymkode: e2388...ff4 Gratulerer! Det har nok kanskje en sammenheng med de nye karakterkravene? Ikke at jeg har satt meg så mye inn i dette her, og ikke vet jeg hvor du har kommet inn heller. Uansett er det jo en skikkelig gladnyhet for deg. Anonymkode: a6acc...b9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #735 Del Skrevet 29. juli 2019 Åå! Jeg kom akkurat ikke inn på suppleringsopptaket på profesjon i psykologi i Bergen. 😅 Nå er jeg på ventelisteplass nr. 1 der i ordinær kvote. Noen sjanse for å komme inn på etterfylling tror dere? Anonymkode: 83cc4...f96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #736 Del Skrevet 29. juli 2019 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åå! Jeg kom akkurat ikke inn på suppleringsopptaket på profesjon i psykologi i Bergen. 😅 Nå er jeg på ventelisteplass nr. 1 der i ordinær kvote. Noen sjanse for å komme inn på etterfylling tror dere? Anonymkode: 83cc4...f96 Når var det du gikk inn for å se? Var du liksom også på lørdag eller i går for å se om søknaden har oppdatert seg? Anonymkode: 0ae26...873 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #737 Del Skrevet 29. juli 2019 På 14.7.2019 den 1.53, AnonymBruker skrev: Spennende tråd selv om jeg ikke er så veldig spent selv. Jeg har søkt arkivvitenskap ved OsloMet og har 60,1 i konkurransepoeng. Anonymkode: 2747b...34f Skal også starte på det tror jeg Hva fikk deg til å velge dette? Har du erfaring innen arkiv? Anonymkode: 74c09...bb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #738 Del Skrevet 29. juli 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Åå! Jeg kom akkurat ikke inn på suppleringsopptaket på profesjon i psykologi i Bergen. 😅 Nå er jeg på ventelisteplass nr. 1 der i ordinær kvote. Noen sjanse for å komme inn på etterfylling tror dere? Anonymkode: 83cc4...f96 Det kan fortsatt være mulig like før skolestart, eller eventuelt i løpet av første par dager etter skolestart. Etter skolestart vil man ofte bli oppringt Anonymkode: 27c6c...0ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #739 Del Skrevet 29. juli 2019 8 hours ago, AnonymBruker said: Når var det du gikk inn for å se? Var du liksom også på lørdag eller i går for å se om søknaden har oppdatert seg? Anonymkode: 0ae26...873 Jeg var inne og så i dag! Anonymkode: 83cc4...f96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #740 Del Skrevet 29. juli 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Åå! Jeg kom akkurat ikke inn på suppleringsopptaket på profesjon i psykologi i Bergen. 😅 Nå er jeg på ventelisteplass nr. 1 der i ordinær kvote. Noen sjanse for å komme inn på etterfylling tror dere? Anonymkode: 83cc4...f96 Ja, du kommer nok inn første skoledag. Anonymkode: a6acc...b9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå