Gå til innhold

Beruset politimann ville ta lappen min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, O.G. skrev:

Det der ville jeg rapportert. 

Husker ikke navnet 😕 

Anonymkode: 9b36e...c12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Husker ikke navnet 😕 

Anonymkode: 9b36e...c12

Du trenger ikke navnet. Burde ikke være veldig vanskelig for politiet å finne ut hvem som var til stede uten å være i tjeneste. 

Anonymkode: 52493...cea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/14/2019 at 1:30 AM, The Kitten said:

Hva gikk du selv på som ikke ser om du er på en gangvei?

Hvis dette var et arrangement slik du beskriver det vil jeg tro det var flere politimenn der. De hadde nok oppdaget om en kollega av dem var så beruset som du beskriver. Så jeg tror du prøver å sværte politiet fordi du av en eller annen grunn er sur på dem.

I alle dager, hvorfor så nedlatende mot TS? Du har ikke klart å lese innlegget ordentlig engang.... 

Anonymkode: 1a170...fbe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare slapp av du, og glem det.

Det er ikke farlig å kjøre inn på en gangvei i lav fart, og du hadde ikke mistet førerkortet. Folk tar feil av og til, så lenge du kjører forsvarlig så er det bare grunn til å få en liten irettesettelse.

Og han politimannen angrer helt sikkert i dag. Flaut å være drita og dra fram politiskiltet og kjefte. Det var selvfølgelig en ekkel opplevelse for deg, men prøv å legg dette bak deg så er det snart glemt 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved sånne hendelser er det smart å be om tjenestenummeret, det plikter både politi, ambulansepersonell og brannvesenet å oppgi. Evt gå ned til politistasjonen, forklar situasjonen og hvordan politimannen så ut, så blir det nok et lite oppgjør på kammerset. 

Anonymkode: df47d...a38

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres ulovlig ut å bære politiskilt i sivil og i beruset tilstand. Her må du anmelde idioten. Det er alvorlig. Regner med han mister jobben raskt! Slike må aldri få lov til å vokse innad, det er korrupsjon på statsnivå!

Anonymkode: e53c1...629

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2019 den 1.29, AnonymBruker skrev:

Han var ikke i tjeneste. Han hadde vært på konsert. Men hadde skiltet / legitimasjon med seg 

Anonymkode: 9b36e...c12

Ville rapportert han. Håper du bemerket deg navn. 

Anonymkode: dd298...8f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2019 den 1.30, The Kitten skrev:

Hva gikk du selv på som ikke ser om du er på en gangvei?

Hvis dette var et arrangement slik du beskriver det vil jeg tro det var flere politimenn der. De hadde nok oppdaget om en kollega av dem var så beruset som du beskriver. Så jeg tror du prøver å sværte politiet fordi du av en eller annen grunn er sur på dem.

Og hva er din grunn for å beskytte politifolk som misbruker sin posisjon når de ikke er i tjeneste? 

Anonymkode: dd298...8f0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/19/2019 at 5:44 PM, AnonymBruker said:

Og hva er din grunn for å beskytte politifolk som misbruker sin posisjon når de ikke er i tjeneste? 

Anonymkode: dd298...8f0

Politifolk kan gripe inn mot lovbrudd når som helst, de må ikke være på jobb. I dette tilfellet virker det imidlertid ikke som det har skjedd et lovbrudd, forutsatt at det stemmer at ikke det var skiltet.

Anonymkode: d0ec0...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis tjenestemannen ikke var i tjeneste harmløs. Siden han var full tviler jeg på at han noterte seg bilnummeret, skulle han ha gjort dette kan du jo bare forklare situasjonen. Sjefen blir sikkert ikke veldig begeistret for at han vifter med kortet sitt på den måten heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han virkelig truet med å ta lappen din så er det alvorlig. Politi har ingen rettighet til å kidnappe en same. Full eller edru. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...