Gå til innhold

Hvor ofte bytter dere truser?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Minst 1 gang per dag 

Anonymkode: 00c16...cda

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bytter hver dag. 

Sover naken, vasker meg om kvelden og om morgenen. 

Anonymkode: 8f59a...fbc

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan starte med meg!

Jeg bytter truser som regel kun etter dusjing. Det kan da være at jeg har på samme truse alt fra 2-4 dager. (Ikke noe problem med det selv)

Anonymkode: 1e6a0...f92

Æsj. Dette er ikke hygienisk

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Prøver18 skrev:

Æsj. Dette er ikke hygienisk

Vet om folk som ikke bytter sokker på en hel uke... 

sier ikke jeg bytter truse hver 4 dag. Som regel anhver dag siden er da jeg dusjer. Men hender jeg ikke får tid til å dusje så da blir det 3-4 dag

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om de som sover naken og som skifter truse hver dag eller opp til flere ganger om dagen også skifter sengetøy hver dag. 

Anonymkode: 0ea14...12e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fortsatt forferdellig ekkelt uansett, du blir svett, bakterier, død hud etc. Når folk bruker truse flere dager , samme med sokker og andre klær, bortsett fra bukser , da tenker jeg hygiene ellers. Sengeklær, håndklær etc. :spy:

Anonymkode: 030f5...dc4

Vil slenge på at gensere og skjorter man har t-skjorter under kan man bruke flere ganger før vask da🙂

Anonymkode: 4a1a8...ba7

• Liker 1
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet om folk som ikke bytter sokker på en hel uke... 

sier ikke jeg bytter truse hver 4 dag. Som regel anhver dag siden er da jeg dusjer. Men hender jeg ikke får tid til å dusje så da blir det 3-4 dag

Ikke tid til å dusje?🙄

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på hvorfor folk dusjer hver dag? Er ikke sunnt

Jeg liker å dusje. :) 

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan starte med meg!

Jeg bytter truser som regel kun etter dusjing. Det kan da være at jeg har på samme truse alt fra 2-4 dager. (Ikke noe problem med det selv)

Hver morgen. Og jeg dusjer hver morgen. Eneste om jeg er syk kan det gå noen dager mellom dusjing og dermed også klesskift, men det er så sjelden at jeg er syk. 

Skrevet
2 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev:

Jeg liker å dusje. :) 

Jeg og. Elsker det. Hverdagsluksus

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på hvorfor folk dusjer hver dag? Er ikke sunnt

Det spørs jo akkurat hva du driver med til daglig. Jeg jobber som operativ politibetjent og t-skjorten min under skuddsikre vesten er gjennomsvett så og si hver dag. Bokser og sokker egner seg heller ikke å bruke lenger enn en dag. Så kommer jo trening alt fra 3 til 6 ganger i uken, så da blir det jo endel dusjing.

Noe av det verste som finnes er folk som tror de ikke trenger å dusje mer enn 1-2 ganger i uka fordi de mener de ikke lukter. For å si det slik, det lukter for alle oss andre.

Anonymkode: 4a1a8...ba7

• Liker 1
Gjest Tamsi
Skrevet

Det kommer an på mye. Jeg kaster de alltid til vask etter trening, og det gjør jeg stort sett hver dag. Tar ikke på meg ny etter dusj om jeg trener på kvelden, trener uten truse om jeg trener morgen. Derfor blir det sjelden mer enn en til dagen. String aldri to dager på rad, men vanlige truser kan jeg bruke flere dager om jeg har hatt bind i, og ikke trent i dem. 

Skjønte egentlig ikke problemet med overdreven hygiene da jeg leste nrkartikkelen, men det var før jeg hørte om (her) at folk bytter opp til tre ganger om dagen. Hysterisk fobi mot egne bakterier som ikke er farlige. 

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir mye truser til vasking

En vasker ikke trusene for hånd. De blir ikke slitsomt å vaske truser når man har vaskemaskin vettu 

Anonymkode: 96833...903

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skifter hver dag, med mindre jeg skal selge trusa. Da har jeg den på fra 2-7 dager, alt etter hva kunden vi ha. Men når det er for min del bytter jeg hver dag.

Anonymkode: 024d8...521

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skifter hver dag, med mindre jeg skal selge trusa. Da har jeg den på fra 2-7 dager, alt etter hva kunden vi ha. Men når det er for min del bytter jeg hver dag.

Anonymkode: 024d8...521

Hvordan selger du brukte truser? Og hvordan får du kunder

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dette seriøst ment? 

Anonymkode: f5109...da5

Står vel av seg selv da den trusa etter bruk....!

Skrevet
1 minutt siden, Helgeline skrev:

Står vel av seg selv da den trusa etter bruk....!

Jeg bytter 1-2 ggr om dagen. Vasker meg like ofte 😊

AnonymBruker
Skrevet

1-3 ganger om dagen. ALLTID minst en gang per dag og alltid om morgenen!! 

Anonymkode: 37a0b...c94

Skrevet

Du tror du ikke lukter ja. Kan garantere at alle andre kjenner at du ikke har byttet undertøy på ett par dager. Sur svette, rumpelukt og utflod lukter, og på fjerde dagen har du jo faktisk startet ditt eget lille bakterieverksted. Not cool. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...