Gå til innhold

Hvor ofte bytter dere truser?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sover også naken så slenger trusa i skittentøyskurven på kvelden og tar ny truse om morgenen. Det er ikke alltid jeg dusjer hver dag, men tar en rask klutvask de dagene jeg ikke dusjer 😊

Anonymkode: 1a7b7...013

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan starte med meg!

Jeg bytter truser som regel kun etter dusjing. Det kan da være at jeg har på samme truse alt fra 2-4 dager. (Ikke noe problem med det selv)

Anonymkode: 1e6a0...f92

Bytter hver dag. 

Anonymkode: 88a99...2dd

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hver 2-4 hver dag. Bytter etter å ha dusjet. 

Anonymkode: 0ea14...12e

🤢🤮

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Kan starte med meg!

Jeg bytter truser som regel kun etter dusjing. Det kan da være at jeg har på samme truse alt fra 2-4 dager. (Ikke noe problem med det selv)

Er dette seriøst ment? 

Anonymkode: f5109...da5

• Liker 1
Skrevet

Bytter alltid hver dag,av og til 2 ganger for dagen og (det blir bare visst jeg tar meg en ekstra kveldsdusj etter trening f.eks)

Skrevet

2-3 ganger om dagen.. ny på morgenen og ny etter dusj, ny før leggetid.

AnonymBruker
Skrevet

Etter at jeg har dusjet, og det gjør jeg annenhver dag.  Skulle det være noen spesiell grunn til det så skifter jeg oftere. Vasker meg alltid etter toalettbesøk da. Har ikke spyledo, men en hånddusj som er koblet til vasken og den kan jeg bruke når jeg sitter på toalettet.

Anonymkode: 5d53e...36f

AnonymBruker
Skrevet

2-4 ganger om dagen. 

Etter dusj om morgenen, når jeg kommer hjem, etter trening. 

Anonymkode: 82cca...361

Skrevet

Bytter hver dag. Synes det er ekkelt å gå med samme truse i 2 dager. Spesielt om jeg har litt mye utflod. Gidder man ikke å bytte truse hver dag, så er man bra lat. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan starte med meg!

Gud, der kjente jeg at jeg akkurat kastet opp omtrent. Noe så kvalmt. bytter truse morgen og kveld, spesielt nå som det er varmt. Og dusjer alltid om morningen . Grisete med samme truse flere dager 

Anonymkode: 030f5...dc4

• Liker 3
Gjest ane_luise87
Skrevet

To ganger om dagen. På morgenen og før jeg legger meg. Takler ikke å sove i stringtruse. 

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

1-2 ganger om dagen.

Anonymkode: b2d06...697

Jeg bruker ikke truser jeg, så det problemet har ikke jeg ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jet bytter etter jeg har bæsjet.

Anonymkode: 346e8...878

Skrevet

Jeg dusjer annenhver dag, men skifter truse og sokker hver dag. Jeg jobber også i helsevesenet, og jo, det lukter fort av undertøy! 

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, FrøkenMånestråle skrev:

Bytter truse hver dag, alltid etter dusjing på kvelden, så de dagene jeg dusjer morgen og kveld så bytter jeg to ganger på en dag. Hadde ikke klart å ta på meg en brukt truse etter en dusj.

Lurer på hvorfor folk dusjer hver dag? Er ikke sunnt

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gud, der kjente jeg at jeg akkurat kastet opp omtrent. Noe så kvalmt. bytter truse morgen og kveld, spesielt nå som det er varmt. Og dusjer alltid om morningen . Grisete med samme truse flere dager 

Det er min egen lukt, mine egne bakterier. Så spiller ikke noe rolle for meg.

syntes selvfølgelig det er ekkelt å bruke samme truse etter dusj. Men utenom det kan jeg bruke samme i en halv uke

• Liker 1
Skrevet

Stort sett daglig. Ny truse hver morgen. Ofte noe sjeldnere når jeg er på hytta eller ute på tur.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

syntes selvfølgelig det er ekkelt å bruke samme truse etter dusj. Men utenom det kan jeg bruke samme i en halv uke

Jeg skjønner ikke den der, når en truse er ekkel er den del ekkel uavhengig av om man har dusjet eller ikke?

Selv synes jeg det holder å bytte truse hver dag, men jeg liker å sove i mer komfortable truer enn dem jeg går med daglig. Så har endt opp med å bytte truser om morgenen og om kvelden, men synes det er nok å bytte én gang hver dag.

Anonymkode: f9fef...6ee

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fortsatt forferdellig ekkelt uansett, du blir svett, bakterier, død hud etc. Når folk bruker truse flere dager , samme med sokker og andre klær, bortsett fra bukser , da tenker jeg hygiene ellers. Sengeklær, håndklær etc. :spy:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sover naken, og tar på ny hver morgen. Synes det er ekkelt å ta på stiv, crusty truse (pga utflod som har tørket), så det er ikke et alternativ å bruke samme truse flere dager. Har gjort det på telttur, men da sover jeg med den på så da blir det ikke stivt. 

K21

Anonymkode: 4b6ce...17b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...