Gå til innhold

Hvor ofte bytter dere truser?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan starte med meg!

Jeg bytter truser som regel kun etter dusjing. Det kan da være at jeg har på samme truse alt fra 2-4 dager. (Ikke noe problem med det selv)

Anonymkode: 1e6a0...f92

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, batcat skrev:

Hver morgen. 

Høres slitsomt ut

Skrevet

Jeg bytter også truse kun etter dusjing. Men dusjer selvfølgelig minst 1 gang per dag. Av og til 2 ganger.. 

• Liker 6
Skrevet

Jeg bytter truse hver eneste dag, og skulle jeg ha behov for å dusje på ettermiddagen, blir det ny truse igjen etter dusjen. Det hjelper ikke hva de sier i avisene i dag om for hyppige klesvask: akkurat undertøyet mitt vasker jeg ofte!  

• Liker 24
Gjest Krampus
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Høres slitsomt ut

Hvorfor det? 

AnonymBruker
Skrevet

Hver morgen etter dusj. Jobber innen helse og har møtt nok pasienter som tror undertøy ikke lukter etter flere dagers bruk, men det gjør det. 

Anonymkode: e5695...8f4

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, batcat skrev:

Hvorfor det? 

Blir mye truser til vasking

AnonymBruker
Skrevet

Bruker truseinnlegg pga mye utflod (men når jeg tenker meg om så har det blitt mindre siste tiden; overgangsalderen?) så da skifter jeg truser hver 2. - 3. dag. 

Anonymkode: 9bd49...8d3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

1-2 ganger om dagen.

Anonymkode: b2d06...697

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ved behov, senest hver andre dag, etter dusjing. 

Anonymkode: 3c1e7...e25

Skrevet

Annen hver dag når jeg dusjer. Ingen har behov for å dusje hver dag.

Skrevet

Bytter truse hver dag, alltid etter dusjing på kvelden, så de dagene jeg dusjer morgen og kveld så bytter jeg to ganger på en dag. Hadde ikke klart å ta på meg en brukt truse etter en dusj.

• Liker 6
Gjest Blondie65
Skrevet

Dusjer hver morgen og bytter alltid truse etter dusj. Hvis jeg trener senere dusjer jeg nok en gang og da blir det nok et truseskift.

Heldigvis har jeg et fantastisk hjelpemiddel som heter vaskemaskin med tørketrommel - det kan være at jeg hadde vært mer sparsommelig med truseskiftene hvis jeg måtte båret dem til elven i 11 minusgrader for å vaske dem for hånd.

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruker truseinnlegg pga mye utflod (men når jeg tenker meg om så har det blitt mindre siste tiden; overgangsalderen?) så da skifter jeg truser hver 2. - 3. dag. 

Anonymkode: 9bd49...8d3

Hvis man bruker truseinnlegg, er det da i orden å ikke bytte hver dag?

Anonymkode: a01d9...b9f

Gjest #Rasshøl
Skrevet

På morgenen, etter trening og dusj, og på kvelden før jeg tar på pysj. Noen dager to ganger, andre dager 3 ganger. 

AnonymBruker
Skrevet

Bytter hver morgen, etter dusjing og ellers ved behov. Har en del utflod og nå om sommeren blir det jo litt ekstra klamt der nede. Syns det er udelikat å lukte stramt underliv hele dagen

Anonymkode: ad695...798

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må ærlig innrømme at jeg synes det er skikkelig ekkelt å ikke skifte hver dag...

Jeg skifter sokker og truse hver dag. 

Anonymkode: a0d54...9dd

• Liker 19
Gjest Krampus
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir mye truser til vasking

7 truser I uka er ikke mye. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...