Gå til innhold

Hvor ofte bytter dere truser?

Fremhevede innlegg

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan da være at jeg har på samme truse alt fra 2-4 dager.

Åh, fy faen 🤢🤮

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Gjest Krampus
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man bruker truseinnlegg, er det da i orden å ikke bytte hver dag?

Anonymkode: a01d9...b9f

Nei! Truseinnlegg dekker jo ikke rumpe området. Det er det som blir mest skittent og ekkelt. 

AnonymBruker
Skrevet

Nesten hver dag. Hvis jeg er på telttur e.l. kan jeg bruke samme truse 2 dager.

Anonymkode: b61be...e04

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bytter etter dusj. Syns det er unødvendig å bytte uten å ha dusjet, da jeg ikke går så lenge mellom hver dusj at trusene mine blir skikkelig ekle, i tillegg til at jeg syns det er unaturlig å ta på seg en ren truse uten å være ren selv. Jeg dusjer stort sett hver dag da. Hvis jeg ikke har planer om annet enn å være hjemme i en helg eller ferie, kan det gå to dager mellom hver dusj.

Anonymkode: ebc1e...009

• Liker 1
Skrevet

Hvor mye vask krever egentlig en truse på 50 gram? :klo:

bytter selvfølgelig daglig 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan starte med meg!

Jeg bytter truser som regel kun etter dusjing. Det kan da være at jeg har på samme truse alt fra 2-4 dager. (Ikke noe problem med det selv)

Anonymkode: 1e6a0...f92

Fiskekaka allert !

Kunne aldri vært din mann

Anonymkode: fdea6...5a6

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Bytter hver dag. Greit nok at det ikke er helsemessige grunner for å bytte hver dag, men lukt vil det bli uansett.

Anonymkode: fe573...b82

Skrevet

HVORDAN REAGERER INGEN PÅ AT TS BRUKER TRUSENE SINE I 2-4 DAGER???? OG ER KVINNE, DA MENN IKKE OMTALER DET SOM TRUSER!!!

• Liker 5
Skrevet

Jeg dusjer hver morgen, så tar selvfølgelig på meg ny truse da. Jeg trenger jo fler ganger i uken, så etter dusjen da, så tar jeg ny truse. Kunne aldri tatt på meg samme truse etter at jeg har dusjet! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bytter så å si hver dag.

Men ingen regel uten unntak. Når jeg har mensen, kan det hende jeg tilbringer hele dagen på sofaen, med bind. Da kan det hende jeg bruker trusa to dager på rad. Er grenser for hvor mye man svetter når man befinner seg i ro hele dagen 😅 men kunne aldri innrømmet det høyt! For det er litt ekkelt 😬 

Men ellers med utflod og ikke minst svetting en held ag i bevegelse på jobb, da må den byttes hver dag.

Anonymkode: 2ba04...0cc

• Liker 1
Gjest Warrior
Skrevet

Hver dag når jeg står opp selvfølgelig. 

AnonymBruker
Skrevet

Annen hver dag når jeg dusjer. Men så bruker jeg også derfor tynt bind som byttes flere ganger om dagen. Ikke fordi jeg må, men fordi jeg liker det for å følge meg ren. Før så byttet jeg truse flere ganger om dagen. 

Anonymkode: e010f...23a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, batcat skrev:

Nei! Truseinnlegg dekker jo ikke rumpe området. Det er det som blir mest skittent og ekkelt. 

Er dine truser skitne der bak? Jeg skifter daglig, bruker truseinnlegg også, men har ytterst sjeldent opplevd at det er skittent bak på trusa mi. Tørker du deg dårlig etter nummer 2?

Anonymkode: 2a43a...8f7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Som regel daglig, men skifter ikke alltid om morgenen om jeg har dusjet og skiftet kvelden før. 😊

Anonymkode: 04d90...520

AnonymBruker
Skrevet

Stort sett hver dag etter dusj. I helger, eller ferier når jeg bare er hjemme og ingen på besøker eller er på hytta, dusjer jeg ofte bare hver andre dag. Men da kjenner jeg det begynner å lukte stramt både her og der, så hadde aldri gått ut blant folk sånn. 

Anonymkode: b8e40...17a

AnonymBruker
Skrevet

Hver 2-4 hver dag. Bytter etter å ha dusjet. 

Anonymkode: 0ea14...12e

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig hver morgen, eller jeg sover naken så den blir tatt av på kvelden også tar jeg ny på morningen, også hvis jeg skal noe senere på kvelden så bytter jeg da også. Kjempe ekkelt å gå med samme truse 2 dager på rad. Hva søren, vi lever i 2019. 

Anonymkode: 72024...3ea

• Liker 7
Gjest Chroma
Skrevet

1-2 ganger per dag. Samme med sokker. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...