Gå til innhold

Hva synes gutta om at hun tar frem en liten vibrator..?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg treffer en gutt jeg liker veldig godt. Vi har sovet mye sammen, men kun hatt sex 3 ganger. Jeg synes det er vanskelig å komme. Når jeg har sex alene bruker jeg alltid en liten vibrator på klitten og jeg har egentlig hatt lyst til å ta den frem når jeg ligger med han også. Men jeg er redd han skal synes det er kjipt, at jeg ikke synes han er nok. Hva tenker dere gutta om at jentene dere ikke kjenner så godt tar frem hjelpemidler? 

Anonymkode: 46c48...766

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge de ikke ringer en ekstra venn så er alt av leketøy innenfor. 

 

Anonymkode: db890...d6d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva, jeg trodde dette var normalt, har brukt vibrator med alle mine eks kjærester og ons

Anonymkode: 5a6e1...dcb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva, jeg trodde dette var normalt, har brukt vibrator med alle mine eks kjærester og ons

Anonymkode: 5a6e1...dcb

Jeg har aldri brukt 

Anonymkode: 63593...4f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv aldri brukt vibrator eller sexleker før :) ikke følt behov for det heller? 

Hvorfor gidde når du har mannen din? Samtdiig som din egen finger for å stimulere klitorisen

Anonymkode: 3f821...6d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva, jeg trodde dette var normalt, har brukt vibrator med alle mine eks kjærester og ons

Anonymkode: 5a6e1...dcb

Vet det er normalt, men tenker i forhold til at vi ikke har hatt sex så mange ganger, om det ville gjøre han usikker. 

Anonymkode: 46c48...766

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes sex leker er nasty, får en skikkelig kåt inntrykk av personen

Anonymkode: 3f821...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge den er mindre enn pikken så er det greit.

Anonymkode: ccb63...302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fokuset er jo på hverandres gjensidig nytelse, og alt (innenfor rimelighetens grenser) som fremmer dette er bare tennende. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt normalt, er gjerne sånn damer får orgasme under sex

Anonymkode: d51bf...deb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott. Spennende. Viser at du har selvtillit og at du bidrar til å gjøre din egen opplevelse bedre. Kun positivt.

Anonymkode: ebaeb...3dc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma

Mtp at gutter ville reagert forskjellig er det bedre å snakke med den aktuelle gutten om det dersom du vil ha fasiten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tamsi
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har selv aldri brukt vibrator eller sexleker før :) ikke følt behov for det heller? 

Hvorfor gidde når du har mannen din? Samtdiig som din egen finger for å stimulere klitorisen

Anonymkode: 3f821...6d2

Det gjør absolutt ikke jobben for mange av oss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg treffer en gutt jeg liker veldig godt. Vi har sovet mye sammen, men kun hatt sex 3 ganger. Jeg synes det er vanskelig å komme. Når jeg har sex alene bruker jeg alltid en liten vibrator på klitten og jeg har egentlig hatt lyst til å ta den frem når jeg ligger med han også. Men jeg er redd han skal synes det er kjipt, at jeg ikke synes han er nok. Hva tenker dere gutta om at jentene dere ikke kjenner så godt tar frem hjelpemidler? 

Anonymkode: 46c48...766

Hvis han synes det er kjipt så kan du sveipe ham til venstre og fortsette din ferd. Da er han ikke mye mann å samle på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes jentene om at han tar frem en liten testikkelvibrator da, eller putter en opp i rassen sin mens han holder på? Er det like kult når menn «tar ansvar for egen seksualitet»

Anonymkode: 30d0a...b05

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Det er bare deilig! Du må aldri være redd for å gjøre det du vet du liker.

Takler han det ikke, er det best å vite det tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syntes sex leker er nasty, får en skikkelig kåt inntrykk av personen

Anonymkode: 3f821...6d2

Er det ikke bra at damen du ligger med er kåt heller nå? 

Anonymkode: 9249d...ced

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syntes sex leker er nasty, får en skikkelig kåt inntrykk av personen

Anonymkode: 3f821...6d2

Haha! Å nei, en kåt person 😂

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes jentene om at han tar frem en liten testikkelvibrator da, eller putter en opp i rassen sin mens han holder på? Er det like kult når menn «tar ansvar for egen seksualitet»

Anonymkode: 30d0a...b05

Det kan jeg fortelle deg. De blir veldig skuffa, de går på badet og spyr så kler de på seg og drar sin vei. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer nok helt an på mannen. Jeg synes sexleketøy er spennende, men vet om flere som er skeptiske. Spørsmålet er vel om det kun er et supplement eller om dama behandler vibratoren som hovedretten. Har vært med ei som dro den fram så kjapt det ble hinting om noe, og det var det lateste knullet jeg har vært med på. Det handlet kun om henne, og da hun var ferdig så var hun ferdig. Men stort sett har jeg sett på leketøy som noe positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...