Gå til innhold

Hva synes gutta om at hun tar frem en liten vibrator..?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eksen ble slapp når jeg gjorde det....... Eksen før der igjen oppfordret meg nærmest til å bruke det pga orgasmene jeg fikk. 

Anonymkode: d5680...715

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er en lettvint måte å sikre orgasme på for tungpulte damer. Mange menn setter stor på litt kunstig assistanse, fremfor å gå i gang med det nesten håpløse prosjektet det er å få slike kvinner til å komme på naturlig vis. 

Anonymkode: dd769...bf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg treffer en gutt jeg liker veldig godt. Vi har sovet mye sammen, men kun hatt sex 3 ganger. Jeg synes det er vanskelig å komme. Når jeg har sex alene bruker jeg alltid en liten vibrator på klitten og jeg har egentlig hatt lyst til å ta den frem når jeg ligger med han også. Men jeg er redd han skal synes det er kjipt, at jeg ikke synes han er nok. Hva tenker dere gutta om at jentene dere ikke kjenner så godt tar frem hjelpemidler? 

Anonymkode: 46c48...766

Jeg har vært med jenter som har brukt monsterdildoer, likt at jeg brukte penishylse under samleie, rabbitvibratorer, dildovibrator i musa mens jeg slikket henne, penisring med vibrasjon for at dama skal komme under samleie, og alt mulig annet. Så en liten klitorisvibrator hadde vært barnemat i forhold til hva jeg er vant med at damer har på soverommet. Så du kan trygt bruke det.😊

Anonymkode: 403eb...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg treffer en gutt jeg liker veldig godt. Vi har sovet mye sammen, men kun hatt sex 3 ganger. Jeg synes det er vanskelig å komme. Når jeg har sex alene bruker jeg alltid en liten vibrator på klitten og jeg har egentlig hatt lyst til å ta den frem når jeg ligger med han også. Men jeg er redd han skal synes det er kjipt, at jeg ikke synes han er nok. Hva tenker dere gutta om at jentene dere ikke kjenner så godt tar frem hjelpemidler? 

Anonymkode: 46c48...766

Si det til han da og spør hva han mener

Anonymkode: 3d9f2...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes jentene om at han tar frem en liten testikkelvibrator da, eller putter en opp i rassen sin mens han holder på? Er det like kult når menn «tar ansvar for egen seksualitet»

Anonymkode: 30d0a...b05

Men menn får jo orgasme av de vanlige aktivitetene et samleie innholdet. Det er slett ikke sant for svært mange kvinner. 

Anonymkode: afe9e...2ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men menn får jo orgasme av de vanlige aktivitetene et samleie innholdet. Det er slett ikke sant for svært mange kvinner. 

Anonymkode: afe9e...2ab

Vanskelig å få orgasme om dama er vid. Da må man konsentrere seg og være i riktig mood.

Anonymkode: 403eb...ffa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vanskelig å få orgasme om dama er vid. Da må man konsentrere seg og være i riktig mood.

Anonymkode: 403eb...ffa

Jo, men det er sjelden man(n) ikke kommer til målet da med munn eller hender om så skulle være. Med ny partner er ikke det alltid oppnåelig for kvinner i deg hele tatt. Så om spørsmålet i praksis er om man unner dama orgasme eller ikke, da er det bare ett riktig svar for en partner som er verdt å ha sex med om igjen. 

Anonymkode: afe9e...2ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde ikke gjort meg noen ting.

hadde hun gjort det ville det jo bare føre til at hun har det enda bedre sammen med meg.

Jeg synes det hadde vært spennende, og hadde nok spurt om å få tilfredstille henne med den, deilig å se at din partner nyter, og når nye høyder 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes jentene om at han tar frem en liten testikkelvibrator da, eller putter en opp i rassen sin mens han holder på? Er det like kult når menn «tar ansvar for egen seksualitet»

Anonymkode: 30d0a...b05

Ja

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo større nytelse for jenta, dess bedre for gutta, så jeg synes dette bare er et pluss. Men du må inkludere typen din i leken, la han få bruke den på deg, kanskje innimellom at han slikker deg, om du liker det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.7.2019 den 18.09, rosaprosa skrev:

Haha! Å nei, en kåt person 😂

Helt krise å oppdage, midt under sexen, at den man ligger med er kåt!😱

Endret av Ella Ellefantella
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt an på forholdet og hvordan hun gjør det. Dama mi må gjøre omtrent hva hun vil, jeg er så trygg med henne at alt går. I et ferskt forhold kan jeg se for meg at det er litt sårt om hun henter frem en vibrator og bruker på seg selv helt uten å si noe. Men noe helt annet om hun gjør det til "vår" greie. Og helt essensielt: ikke hent den frem for å gjøre det bra for deg, men for å gjøre det enda bedre. Det må han forstå og tro på.

Anonymkode: 2265e...488

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer helt an på forholdet og hvordan hun gjør det. Dama mi må gjøre omtrent hva hun vil, jeg er så trygg med henne at alt går. I et ferskt forhold kan jeg se for meg at det er litt sårt om hun henter frem en vibrator og bruker på seg selv helt uten å si noe. Men noe helt annet om hun gjør det til "vår" greie. Og helt essensielt: ikke hent den frem for å gjøre det bra for deg, men for å gjøre det enda bedre. Det må han forstå og tro på.

Anonymkode: 2265e...488

Vent til dama de ber deg kjøpe en penishylse som du må bruke for å få lov å knulle henne.. En liten vibrator er ingen trussel mot sexlivet, heller tvert imot.😊

Anonymkode: 403eb...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...