Gå til innhold

Hedda Skoug

Søtefløte

Anbefalte innlegg

Fredrik29 skrev (6 timer siden):

Finansavisen lar henne ikke slippe billig unna iallefall hehe….. fremgår det av saken om «soverommene» i kjelleren nå er godkjent for bruk/ varig opphold? 

Akkurat det med finansavisen undrer jeg meg litt over. Hun er jo en ganske ukjent influenser og de har fulgt opp dette over litt tid. Føler at de vet litt mer enn de skriver og man kan jo ikke annet enn å undre seg over om dette vipper over til noe kriminelt hvis det ikke allerede er det. Det er i alle fall tydelig at hun ikke er så ofte med Tone D lenger heller, så man kan jo egentlig bare spekulerer hvorfor.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

el-len skrev (1 time siden):

I tilstandsrapporten står det: "Rom tilfredsstiller ikke dagens krav til rom for varig opphold/ dagslysflate minst 10% av gulvarealet av rommet. (lysforhold jfr. plan- og bygningsloven): Alkove, stue(hybel) og soverom i kjeller.

Vindusmål avviker fra dagens standarder, men PBE(plan og byggningsetaten) skriver i sin godkjenning følgende(2024):

Ny planløsning oppfattes som akseptabel. Rømning, dagslys og takhøyde synes å være tilfredsstillende. Rømningsforhold blir lik eksisterende situasjon med to uavhengige rømningsveier ut fra etasjen, og tilgang på dagslys skal være ivaretatt med eksisterende vinduer vist på innsendt fasadetegning av eksisterende situasjon.

Det er et avvik i høyden på vindu i soverom iht Rømning. Vinduet er målt ca 46/47 cm x 70 cm.
Info:
Minst annethvert rom for varig opphold må ha rømningsvindu, men hvert soverom bør ha rømningsvindu. Vinduer som i åpen stilling har en fri åpning hvor høyde og bredde til sammen utgjør minst 1,5 m, kan godkjennes som rømningsvindu. Høyden på fri åpning må imidlertid ikke være mindre enn 0,6 m og bredden på fri åpning må ikke være mindre enn 0,5 m."

Jeg vet ikke om dette betyr at det ferdige resultatet er noe annet enn det PBE godkjente, altså at vinduene er for små til å være godkjent rømningsvei?

Hvem i all verden plasserer ungene sine nede i den kjelleren? Hadde aldri sovet et minutt i alle fall, det er skikkelig ugreit. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde HS var gift med en riking, men det er hun kanskje ikke lenger? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kuleku skrev (6 minutter siden):

Jeg trodde HS var gift med en riking, men det er hun kanskje ikke lenger? 

Slutt mellom barnefar til de to eldste for lenge siden. Så møtte hun en annen fyr som hun fikk en datter med, så hun er vel singel pdd. virker det som.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (8 timer siden):

Akkurat det med finansavisen undrer jeg meg litt over. Hun er jo en ganske ukjent influenser og de har fulgt opp dette over litt tid. Føler at de vet litt mer enn de skriver og man kan jo ikke annet enn å undre seg over om dette vipper over til noe kriminelt hvis det ikke allerede er det. Det er i alle fall tydelig at hun ikke er så ofte med Tone D lenger heller, så man kan jo egentlig bare spekulerer hvorfor.

Enig - kan virke som noen i finansavisen følger ekstra godt med i denne saken - de vet nok mer enn de trykker.

hedda var helt nylig på fest sammen med Tone, og når Tone lanserte smykkekolleksjonen sin. Begge hadde Snap av hverandre og sammen liggende ute så det vennskapet består nok. Lurer på hva Tonemor tenker om situasjonen 😅

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Jaytee said:

Slutt mellom barnefar til de to eldste for lenge siden. Så møtte hun en annen fyr som hun fikk en datter med, så hun er vel singel pdd. virker det som.

Postet mystisk bilde med armen rundt en mann i dag. Med masse lykkebilder: så der løste det seg for henne

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun bruker mye filter på Snap. Hun kom opp på utforsk. Hun virker heller ikke så trivelig. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margrethe05 skrev (1 time siden):
Margrethe05 skrev (1 time siden):

Postet mystisk bilde med armen rundt en mann i dag. Med masse lykkebilder: så der løste det seg for henne

Sikkert en shady Frognerfyr...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet nok her, men håper hun får solgt og blir ferdig med denne boligen. Bruke litt mer vett neste gang hun får seg en bolig, et rimeligere sted. MÅ ikke bo på Frogner....er jo MANGE andre fine steder i Oslo. Kjelleren som byr på problemene her, om noen godtar den løsningen.

Må være behagelig å få livet brettet ut på denne måten i media. Men husk at menn betaler henne lett noen kroner, for selskap.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og krenkelser. 

Sol, admin.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med all filterbruken? Ser jo ikke engang ekte ut, hun er 41 år… en 14 åring bruker jo ikke filter så mye engang

synes hun prøver hardt å være kul, krampeaktig dame og åpenbart et rotehue økonomisk..

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (23 timer siden):

Sikkert en shady Frognerfyr...

Så lenge han betaler er det vel ikke så viktig?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

On 6/10/2024 at 8:09 AM, FruLine said:

Jeg vet nok her, men håper hun får solgt og blir ferdig med denne boligen. Bruke litt mer vett neste gang hun får seg en bolig, et rimeligere sted. MÅ ikke bo på Frogner....er jo MANGE andre fine steder i Oslo. Kjelleren som byr på problemene her, om noen godtar den løsningen.

Må være behagelig å få livet brettet ut på denne måten i media. Men husk at menn betaler henne lett noen kroner, for selskap.

Senket prisen med 600 000 nå……

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margrethe05 skrev (36 minutter siden):

Hjelper nok lite, boligen er veldig lite attraktiv å selge dessverre. Så må nok la den gå for en lav pris, for å bli ferdig med dette. Det ville jeg også gjort, startet på nytt selv om det gir restgjeld. Det er så lett å finne en mann å leve på for henne også. Tror dere virkelig hun selv dekker sin levestil med reiser og alt pr i dag? En reise til NYC koster ganske mye bare i hotel OG fly! Så kommer alt utenom...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia100
FruLine skrev (1 time siden):

Hjelper nok lite, boligen er veldig lite attraktiv å selge dessverre. Så må nok la den gå for en lav pris, for å bli ferdig med dette. Det ville jeg også gjort, startet på nytt selv om det gir restgjeld. Det er så lett å finne en mann å leve på for henne også. Tror dere virkelig hun selv dekker sin levestil med reiser og alt pr i dag? En reise til NYC koster ganske mye bare i hotel OG fly! Så kommer alt utenom...

Sletter for å ikke bli blokka 🙈

Endret av Olivia100
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Olivia100 skrev (5 timer siden):

Sletter for å ikke bli blokka 🙈

Du kan sende på privat melding til meg i stedet 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Margrethe05 skrev (På 23.6.2024 den 8.40):

Solgt? :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

miamiamia skrev (2 timer siden):

Hva lever denne dama av egentlig?

Penger, som alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...