Gå til innhold

40 og ferdig? Really?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
På 6.7.2019 den 9.15, herzeleid skrev:

Selvfølgelig ikke, men mange nok kvinner i 30-årene er interesserte i menn i 40-årene til å gjøre markedet for jevnaldrende kvinner konkurrerer i litt vanskeligere. 

Javel? Men etter den logikken er vel kvinner i førtiårene interessert i menn i femtiårene. Og dermed er problemet løst.

Snodig det der. Det er liksom opplest og vedtatt blant menn at vi kvinner foretrekker ti år eldre menn. Men det er jo bare bullshit. Kvinner i trettiåra ønsker seg jevngamle menn. Det samme gjør kvinner i førtiårene og kvinner i femtiårene. Også de mest attraktive kvinnene i tyveårene finner seg jevngamle.

Anonymkode: 4a5bd...4da

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor ikke bare kaste seg ut på datingarenaen da TS? Det virker jo som det kommer til å bli enkelt å finne seg en kjekkas hvis jeg tolker kommentarerene riktig 🙂

Anonymkode: f6346...90d

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Javel? Men etter den logikken er vel kvinner i førtiårene interessert i menn i femtiårene. Og dermed er problemet løst.

Jepp, men problemet er ikke løst for kvinnene som vil ha jevnaldrende, ei heller for de som ønsker barn men er sent ute. 

Sitat

Snodig det der. Det er liksom opplest og vedtatt blant menn at vi kvinner foretrekker ti år eldre menn. Men det er jo bare bullshit. Kvinner i trettiåra ønsker seg jevngamle menn. Det samme gjør kvinner i førtiårene og kvinner i femtiårene. Også de mest attraktive kvinnene i tyveårene finner seg jevngamle.

Jeg tror ikke menn generelt tror kvinner foretrekker nøyaktig ti år eldre menn. Samtidig er nok de fleste klare over at kvinner generelt blir sammen med like gamle eller eldre menn, og at en del av det en oppnår med aldre gjør menn mer attraktive for kvinner. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, herzeleid skrev:

Jepp, men problemet er ikke løst for kvinnene som vil ha jevnaldrende, ei heller for de som ønsker barn men er sent ute. 

Jeg tror ikke menn generelt tror kvinner foretrekker nøyaktig ti år eldre menn. Samtidig er nok de fleste klare over at kvinner generelt blir sammen med like gamle eller eldre menn, og at en del av det en oppnår med aldre gjør menn mer attraktive for kvinner. 

Men slik du framstiller det, så er det et mindretall kvinner som ønsker jevngamlemenn. Altså burde det ikke nødvendigvis være et stort problem for dem å få det til.

Er ikke så sikker på at det menn eventuelt oppnår av karriere/lønn for dagens kvinner veier tyngre enn kropp/utseende/sjarm/klokhet. 

Hvilken 29 år gammel kvinne vil ha en bælfeit leder på 40 framfor en hot og veltrent rådgiver el.l på 33?

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men slik du framstiller det, så er det et mindretall kvinner som ønsker jevngamlemenn. Altså burde det ikke nødvendigvis være et stort problem for dem å få det til.

Hvor får du det fra?

Sitat

Er ikke så sikker på at det menn eventuelt oppnår av karriere/lønn for dagens kvinner veier tyngre enn kropp/utseende/sjarm/klokhet. 

Hvilken 29 år gammel kvinne vil ha en bælfeit leder på 40 framfor en hot og veltrent rådgiver el.l på 33?

Nå er det et ganske ekstremt dilemma. Det er nok heller snakk om en noe eldre leder, som ikke er bælfeit og gjerne også har utviklet seg med tanke på "sjarm og klokhet" som du nevner over. 

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare tull. Kvinner over 40 er like ettertraktede som menn over 40 etter min erfaring.

Anonymkode: a81e8...66e

Ja vi er nok attraktive for noen menn på vår alder, men ikke for alle. En fyr jeg kjenner på 49 unnskylder seg med at jevnaldrende damer er så kresne så han kan bare å date yngre damer eller utenlandske unge damer...

Anonymkode: 523a1...784

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Ja vi er nok attraktive for noen menn på vår alder, men ikke for alle. En fyr jeg kjenner på 49 unnskylder seg med at jevnaldrende damer er så kresne så han kan bare å date yngre damer eller utenlandske unge damer...

Anonymkode: 523a1...784

Det er jo veldig mange unge damer som ikke vil ha jevnaldrende menn og da, som bare vil ha eldre. Er jo ikke noe bedre eller verre det. Kjipt for unge menn, kjipt for eldre damer. 

Anonymkode: f6346...90d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...