Gå til innhold

XXL har en usportslig konkurransestil


Gjest Juks

Anbefalte innlegg

Etter det som har kommet fram om XXL har de mistet meg som kunde. støtter ikke den type forretningsdrift.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri handlet der og kommer aldri til å gjøre det etter alt som kom i media om ukulturen i denne bedriften.

Nå må forbrukerne straffe dem hardt. Heia, G-sport og alle andre sportskjeder! Fy, XXL!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

xxl viser seg som det avskyelige selskapet de er, først rakker ned på ansatte som må leve på sparepenger og så en feil gjort av motparten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Juks skrev:

XXL-sjefen prøver nå å reparere skadene. Han er "flau". 

https://e24.no/naeringsliv/xxl-sjef-oeivind-tidemandsen-om-oppslag-jeg-er-flau/24652932

Vel, denne tror jeg du skal slite litt med å ro i land. Det er vanskelig å tro at du faktisk er flau i det hele tatt. 

Jeg tror ikke det er oppriktig det der. Stoler ikke på et eneste ord han sier. Han er med å spre ukulturen. Men jeg tror absolutt at han synes det er pinlig at de ble avslørt. Ikke at det kommer til å endre på noe. Nå blir det jakt på tysteren som har tipset media og kanskje får stakkarsen sparken også.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Drizzt skrev:

Jeg tror ikke det er oppriktig det der. Stoler ikke på et eneste ord han sier. Han er med å spre ukulturen. Men jeg tror absolutt at han synes det er pinlig at de ble avslørt. Ikke at det kommer til å endre på noe. Nå blir det jakt på tysteren som har tipset media og kanskje får stakkarsen sparken også.

Enig. Dem ser at dette ikke har fått oppmerksomheten dem ønsket, og prøver å ro seg i land. Det lykkes han ikke med. 

Dem kommer til å drive butikken videre likens, men uten å være åpen om det. For dem mener tydelig at dette er noe som gagner dem. Og det er det eneste dem tenker på, ikke forbrukerne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir aldri mer XXL, og det skuffer meg at jeg ikke har skjønt det før. Det gir meg en oppvekker på å være mer besvist hvor jeg legger igjen penga mine. dette er ikke bedriftskultur jeg vil støtte eller ønsker skal "vinne"

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant link til en interessant artikkel i kommentarfeltet i en av linkene i denne saken: Produsent tømte XXL for soveposer

Så XXL klager sin nød over usportslig opptreden fra Ajungilak, men deres neste tanke er tydeligvis "Dette er en mann som hadde passet hos oss! Han må vi jammen få tak i så fort vi kan!" :rolleyes: 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Bladlusa skrev:

Fant link til en interessant artikkel i kommentarfeltet i en av linkene i denne saken: Produsent tømte XXL for soveposer

Så XXL klager sin nød over usportslig opptreden fra Ajungilak, men deres neste tanke er tydeligvis "Dette er en mann som hadde passet hos oss! Han må vi jammen få tak i så fort vi kan!" :rolleyes: 

Fy f---n 🤣 Så kommer han og snakker om ukultur og hvor flaut det er? Tydeligvis et klart mønster der, så dette tar ikke slutt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Bladlusa skrev:

Fant link til en interessant artikkel i kommentarfeltet i en av linkene i denne saken: Produsent tømte XXL for soveposer

Så XXL klager sin nød over usportslig opptreden fra Ajungilak, men deres neste tanke er tydeligvis "Dette er en mann som hadde passet hos oss! Han må vi jammen få tak i så fort vi kan!" :rolleyes: 

At det går an. Jaja, ingenting sjokkerer meg lengre. Vi hører vel mer etterhvert om dette 🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, commeilfaut skrev:

Helt utrolig! Nå er fyren XXL sjef! Hva slags organisasjon er dette egentlig?

Det tror jeg egentlig de har vist med all mulig tydelighet. :)  Så nå er det bare opp til oss/kundene å vise dem akkurat hva vi synes om det, og stemme med lommeboka. Dvs. å åpne den hos G-sport, Intersport og ikke minst små uavhengige sportsbutikker. :) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

XXL Sport & Villmark har på sine Facebooksider fått mye pepper fra kunder. Det er helt nydelig å se på. XXL kundeservice prøver å svare så godt dem klarer, men det vil jeg si dem lykkes bare "såder" med... :) 

Alt var ment som en "positiv, intern konkurransekultur" som har gitt negative konsekvenser, og nå skal dem visst "rydde opp i internkulturen, og skape bevisstgjøring rundt hvordan dem uttrykker seg". Er en gjenganger i svarfeltet, og er et copy/paste-svar. 

Folk er forbannet. Forståelig nok! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest CrimsonPetal

Håper noen lager en dokumentar om XXL så folk får se hva som foregår på innsiden der og hvordan de ansatte blir behandlet av mellomledere og topplederne.

Endret av CrimsonPetal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, CrimsonPetal skrev:

Håper noen lager en dokumentar om XXL så folk får se hva som foregår på innsiden der og hvordan de ansatte blir behandlet av mellomledere og topplederne.

Det ville vært fint, men det må være med skjult kamera for å avdekke ukulturen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CrimsonPetal
48 minutter siden, Drizzt said:

Det ville vært fint, men det må være med skjult kamera for å avdekke ukulturen.

Blir sannsynligvis ikke et vakkert syn på skjermen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...