AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #281 Skrevet 17. juli 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: I siste sesong av Once Upon a time var Cindarella spilt av en svart skuespiller, selv om hun hadde blitt spilt av en hvit skuespiller i tidligere sesonger. Det var nesten ingen som klagde over at Cindarella var svart i sesong 7 selv om hun hadde vært hvit i de tidligere sesongene. Anonymkode: 9e184...583 Helt ærlig, tror jeg at ingen klagde på dette, fordi ikke så mangen har sett det. Jeg tror ikke jeg kom meg så langt i serien. Det påvirker nok og litt at denne serien ikke er en «live action remake» av orignal filmen. Anonymkode: 2600d...db0 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #282 Skrevet 17. juli 2019 5 timer siden, Tanuki skrev: Skjønner ikke argumentet om at Ariel var dansk derfor må hun spilles av en hvit skuespiller. I Disney versjonen fra 1989 er riktig nok karakterene , unntatt Ursula, laget som hvite, men handlingen foregår i Karibbien eller noe sånt, i hvertfall et tropisk sted siden det er korallrev, haier og andre eksotiske fisker. Så da er det vell ikke feil at "nye" Ariel er svart? Hva håret angår så spiller det ingen rolle for handlingen om det er rødt eller en annen farge. Skjønner at folk ikke liker at gamle favoritter forandres såpass mye, Den Lille Havfruen har alltid vært en av mine favoritt tegnefilmer, men vi lever i 2019. Skulle bare mangle at man kan ha mer mangfold i film for barn og unge. Det er kanskje tropisk under vannet i filmen, men Kong Triton er konge i Altantica, som ligger utenfor Danmark, Nord i Atlanterhavet Jeg er alt for mangfold, men hvorfor ikke lage en my havfruefilm med en svart hovedperson isteden? Hvorfor skal de alltid ta å svart-vaske kjente og elskede karakterer? Men som jeg sa i hovedinnlegget, så er ikke hudfargen det største problemet, men håper bare at de beholder håret 🤞🏻 Og gjerne den grønne halen. Tingne er om de plutselig da har en mørkhåret havfrue med en ikke grønn hale... ja da kan de fint kalle henne et annet navn også, for da er det liksom ikke Ariel lengre... Anonymkode: 2600d...db0
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #283 Skrevet 17. juli 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo hun er blond... 🤔 hva mener du med at hun ikke er blond? 😳 Gult hår = blond, så.... 🤔😳 Jeg har nå ihvertfall alltid tenket at hun er blond, kan umulig være den eneste. Anonymkode: 2600d...db0 Orange, heter den fargen der, ikke gul. Hår som har en orangetone pleier vi å kalle rødt, ikke blondt. Men du har kanskje sett mest på coveret på et par av de nyeste filmutgivelsene, på Barbiedukkene og pennaller, nattkjoler og matbokser, uten å se på selve filmen? Det stemmer at Disney selv har prøvd å gi inntrykk av at hun var blond i mange år nå, men hun er altså ikke det i filmen uansett hvor mye bedre varemerket Askepott selger som blond. Anonymkode: a8ffc...625 1
Tanuki Skrevet 17. juli 2019 #284 Skrevet 17. juli 2019 21 minutter siden, AnonymBruker said: Det er kanskje tropisk under vannet i filmen, men Kong Triton er konge i Altantica, som ligger utenfor Danmark, Nord i Atlanterhavet Jeg er alt for mangfold, men hvorfor ikke lage en my havfruefilm med en svart hovedperson isteden? Hvorfor skal de alltid ta å svart-vaske kjente og elskede karakterer? Men som jeg sa i hovedinnlegget, så er ikke hudfargen det største problemet, men håper bare at de beholder håret 🤞🏻 Og gjerne den grønne halen. Tingne er om de plutselig da har en mørkhåret havfrue med en ikke grønn hale... ja da kan de fint kalle henne et annet navn også, for da er det liksom ikke Ariel lengre... Anonymkode: 2600d...db0 Hvordan kan det være nord i atlanterhavet når det svømmer tropsike fisker rundt der og er fulllt av koraller og annemoner? Og Sebastian har en karibisk aksent? H.C Andersens eventyr var kanskje satt til nord-atlanteren, men det er ingenting som tyder på at tegnefilmen var det, tvert i mot. Åh herliget? "Alltid svart-vaske hvite karakterer? I HVOR mange filmer er det et problem? Igjen, fatter ikke kontroversen over at Ariel har fått en annen hudfarge og muligens hårfarge. 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #285 Skrevet 17. juli 2019 44 minutter siden, Tanuki skrev: Hvordan kan det være nord i atlanterhavet når det svømmer tropsike fisker rundt der og er fulllt av koraller og annemoner? Og Sebastian har en karibisk aksent? H.C Andersens eventyr var kanskje satt til nord-atlanteren, men det er ingenting som tyder på at tegnefilmen var det, tvert i mot. Åh herliget? "Alltid svart-vaske hvite karakterer? I HVOR mange filmer er det et problem? Igjen, fatter ikke kontroversen over at Ariel har fått en annen hudfarge og muligens hårfarge. Forde en tegnefilm ikke er ekte, og de kan gjøre hva de vil 😂 Jeg vet ikke jeg, men det er allment forstått at dette ligger nord i altlanterhavet: https://disney.fandom.com/wiki/Atlantica Det har alltid vært en greie å gi svarte en rolle for å være inkluderende. Det er en greie som har eksistert lenge, og jeg håper vi komme til et punk hvor dette ikke lengre vil være nødvendig. Men som jeg har skrevet gang på gang så er mine følelser knyttet til hårfargen. Om du ikke fatter dette, ja vet du hva, da kommer du aldri til å forstå det. Jeg er en veldig visuell person, og jeg har sterke barndomsminner fra denne filmen. Det Ariel har rødt hår. Punktum. Jeg kommer til å se filmen når den kommer ut, men om de ikke farger håret, ja da kommer dette aldri til å virkelig være «Ariel» for en del av hele personen for meg er det knall røde håret. Folk liker ikke at man endrer på noe som man virkelig elsker, og har sterke følelser knyttet til. Anonymkode: 2600d...db0
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #286 Skrevet 17. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Orange, heter den fargen der, ikke gul. Hår som har en orangetone pleier vi å kalle rødt, ikke blondt. Men du har kanskje sett mest på coveret på et par av de nyeste filmutgivelsene, på Barbiedukkene og pennaller, nattkjoler og matbokser, uten å se på selve filmen? Det stemmer at Disney selv har prøvd å gi inntrykk av at hun var blond i mange år nå, men hun er altså ikke det i filmen uansett hvor mye bedre varemerket Askepott selger som blond. Anonymkode: a8ffc...625 Kanskje jeg da er fargeblind. For håret hennes har alltid vært gult når jeg har sett filmen 😐 selv nå, på de bildene, er håret hennes gult. Kanskje med et hint av typisk «strawberry blond», men fortsatt blond. Orange hår, ja da snakker vi om skikkelig Rom Weasly orange hår og det ser jeg virkelig ikke. Anonymkode: 2600d...db0
Tanuki Skrevet 17. juli 2019 #287 Skrevet 17. juli 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Kanskje jeg da er fargeblind. For håret hennes har alltid vært gult når jeg har sett filmen 😐 selv nå, på de bildene, er håret hennes gult. Kanskje med et hint av typisk «strawberry blond», men fortsatt blond. Orange hår, ja da snakker vi om skikkelig Rom Weasly orange hår og det ser jeg virkelig ikke. Anonymkode: 2600d...db0 Samme her, har ALLTID tenkt på Askepott som blond. Hun har en litt mer gylden/mørkere hårfarge enn f.eks Tornerose, Elsa og Rapunzel, men rød?? Ehh nei! Orange eller rødt hår blir jo sånn som Merida. 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #288 Skrevet 17. juli 2019 8 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er alt for mangfold, men hvorfor ikke lage en my havfruefilm med en svart hovedperson isteden? Hvorfor skal de alltid ta å svart-vaske kjente og elskede karakterer? Anonymkode: 2600d...db0 Det er jo samme begrunnelse som at de lage remake i stedet for helt ny film. Å lage remake av gamle klassikere og sette inn kjente skuespillere har vist seg å være en pengemaskin. Det er jo like unødvendig å lage en ny Den lille havfruen med en hvit skuespiller. Remakene er omtrent identiske med originalen fra scene til scene og det er bare småting som gjøres annerledes. Om man skulle lage en film om en hvit Ariel så kan man like gjerne spørre om hvorfor de ikke kan lage en helt ny film i stedet for å bare kopiere den gamle og svaret er jo penger. Når det er sagt så skjønner jeg godt at Disney ønsker å tjene penger og mange barn elsker jo remakene for de har jo ikke sett originalene. Jeg så Aladdin nå nylig. For meg var det feil med Will Smith som Genie. Men sønnen min likte han. Sønnen min har jo ikke vokst opp med originalen og han har ikke vokst opp med Fresh Prince. Da var jeg egentlig fornøyd for jeg tok jo med sønnen min på kino fordi jeg trodde han ville like filmen. Jeg hadde ikke behov for å se en remake og visste jo hele tiden at uansett hva de gjorde så ville jeg tenke at utseende og stemmer var feil. Anonymkode: 3dc20...56b
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #289 Skrevet 17. juli 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo samme begrunnelse som at de lage remake i stedet for helt ny film. Å lage remake av gamle klassikere og sette inn kjente skuespillere har vist seg å være en pengemaskin. Det er jo like unødvendig å lage en ny Den lille havfruen med en hvit skuespiller. Remakene er omtrent identiske med originalen fra scene til scene og det er bare småting som gjøres annerledes. Om man skulle lage en film om en hvit Ariel så kan man like gjerne spørre om hvorfor de ikke kan lage en helt ny film i stedet for å bare kopiere den gamle og svaret er jo penger. Når det er sagt så skjønner jeg godt at Disney ønsker å tjene penger og mange barn elsker jo remakene for de har jo ikke sett originalene. Jeg så Aladdin nå nylig. For meg var det feil med Will Smith som Genie. Men sønnen min likte han. Sønnen min har jo ikke vokst opp med originalen og han har ikke vokst opp med Fresh Prince. Da var jeg egentlig fornøyd for jeg tok jo med sønnen min på kino fordi jeg trodde han ville like filmen. Jeg hadde ikke behov for å se en remake og visste jo hele tiden at uansett hva de gjorde så ville jeg tenke at utseende og stemmer var feil. Anonymkode: 3dc20...56b Nå er kanskje vi da litt forskjellige, for det jeg liker med en «live-action-remake» er nettopp at den nermest er identisk til tengefilmen. Jeg vil ha de samme replikkene, de samme sangene, og jeg vil at man kan «se» ut fra utseende hvem folk er, altså jeg ønsker en Ariel med rødt hår og grønn hale. En Eric med Svart hår, en kong Triton med hvit hår, en gul og blå fomle... det er nettopp disse tingene jeg ønsker å se igjen i denne filmen. Absolutt elsker å få se alle Beauty and the Beast tingene i live. De er litt annerledes, men fortsatt det samme. Man kjenner igjen alt, basert på at det ser tilnermet likt ut. Så da at denne skuespilleren er litt brun, det betyr ikke så veldig mye om man enda har håret og halen. Hadde de også laget en ekte versjon av film nr 2, så hadde jeg klaget like mye on Melody hadde fått rødt hår, for hun har svart hår som faren, og en rød hale. Joda mange kan le av mine meninger, men som en visuell person så var fargene en av de tingene som virkelig satt titt preg i mitt hode. Alladin har jeg ikke sett, da jeg aldri så tegnefilmen som barn, så da har jeg ingen følelser om filmen, og bryr meg ikke nok til å gå på kino for å se den 😅 Anonymkode: 2600d...db0 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #290 Skrevet 17. juli 2019 20 minutter siden, AnonymBruker said: Alladin har jeg ikke sett, da jeg aldri så tegnefilmen som barn Anonymkode: 2600d...db0 Synes det var mer spesielt enn at du bryr deg om hvordan ting ser ut. Hadde aldri trodd at noen som så Den lille havfruen 1 og 2 ikke hadde sett Aladdin. Anonymkode: 3dc20...56b
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #291 Skrevet 17. juli 2019 Just now, AnonymBruker said: Synes det var mer spesielt enn at du bryr deg om hvordan ting ser ut. Hadde aldri trodd at noen som så Den lille havfruen 1 og 2 ikke hadde sett Aladdin som barn. Anonymkode: 3dc20...56b Anonymkode: 3dc20...56b
Maleficenta Skrevet 17. juli 2019 #292 Skrevet 17. juli 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo samme begrunnelse som at de lage remake i stedet for helt ny film. Å lage remake av gamle klassikere og sette inn kjente skuespillere har vist seg å være en pengemaskin. Det er jo like unødvendig å lage en ny Den lille havfruen med en hvit skuespiller. Remakene er omtrent identiske med originalen fra scene til scene og det er bare småting som gjøres annerledes. Om man skulle lage en film om en hvit Ariel så kan man like gjerne spørre om hvorfor de ikke kan lage en helt ny film i stedet for å bare kopiere den gamle og svaret er jo penger. Når det er sagt så skjønner jeg godt at Disney ønsker å tjene penger og mange barn elsker jo remakene for de har jo ikke sett originalene. Jeg så Aladdin nå nylig. For meg var det feil med Will Smith som Genie. Men sønnen min likte han. Sønnen min har jo ikke vokst opp med originalen og han har ikke vokst opp med Fresh Prince. Da var jeg egentlig fornøyd for jeg tok jo med sønnen min på kino fordi jeg trodde han ville like filmen. Jeg hadde ikke behov for å se en remake og visste jo hele tiden at uansett hva de gjorde så ville jeg tenke at utseende og stemmer var feil. Anonymkode: 3dc20...56b Åå jeg trodde Will Smith ville være perfekt som genie siden han er sprudlete og morsom akkurat som karakteren. Dessverre kunne jo ikke Robin Williams som hadde stemmen til originalen spilt, da han dessverre er død. Men er vanskelig å fylle Robin Williams sine sko da...
Gjest HarryDotter Skrevet 17. juli 2019 #293 Skrevet 17. juli 2019 Sånn. Nå blir det 007 Jane Bond med en svart kvinne. Er alle fornøyde med denne gender/color swappingen hollywood bedriver? Forstår dere ikke hvor dette tar veien?
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #294 Skrevet 17. juli 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes det var mer spesielt enn at du bryr deg om hvordan ting ser ut. Hadde aldri trodd at noen som så Den lille havfruen 1 og 2 ikke hadde sett Aladdin. Anonymkode: 3dc20...56b Jeg er en veldig visuell person, mye av det jeg tar inn kommer fra hva jeg ser, og intense farger som det røde håret er liksom det første som treffer meg. Gjerne noe som var ekstra spesielt som barn, da er sterke farger enda mer intense. Så ja akkurat på noe bryr jeg meg virkelig 😅 Jeg er vokst opp i et fantastisk hjem, men også et hjem som ikke hadde mye penger, og filmer var dyre. Aladdin var ikke en vi hadde. Den Lille Havfruen 1 og 2, Løvenes Konge 1 og 2, 101 Dalmatinere, Herkules er de jeg så om og om gjeng på vhs. Har veldig sterke tilknytninger til akkurat disse nettopp pga jeg har sett den såpass mye 😅 hadde brydd meg like mye om alle de andre nevnt her og, og kan si at Løvenes Konge levde opp til forventingene! Den er virkelig en skikkelig remake!! Begynte nesten å gråte når sola sto opp helt i starten av filmen og sangen starter 😂 Jeg har vel sån fått meg med Aladdin på et tidspunkt, men da vi ikke hadde den selv når jeg var liten, er det ingen tilknytninger til den. Jeg synes det er dumt at folk direkte hopper på «rasisme» toget med en gang noen sier de ikke liker castingen, når personen er mørkhudet. For helt ærlig, var det en ny disney film som handlet om en havfrue, der denne ... Halle (?) hadde hovedrollen. Brun hud, mørkt hår, ja... hadde ikke brydd meg om noe da, bare gledet meg til å se den. Men en remake, av gjerne spesielt denne filmen som er såpas nært hjertet. Ja da ønsker jeg å se en faktisk direkte remake. Anonymkode: 2600d...db0
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #295 Skrevet 17. juli 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke jeg, men det er allment forstått at dette ligger nord i altlanterhavet: https://disney.fandom.com/wiki/Atlantica Anonymkode: 2600d...db0 Og den påstanden understøtter du med en lenke som sier det motsatte? Anonymkode: a8ffc...625 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #296 Skrevet 17. juli 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er kanskje tropisk under vannet i filmen, men Kong Triton er konge i Altantica, som ligger utenfor Danmark, Nord i Atlanterhavet Anonymkode: 2600d...db0 Det finnes ikke engang et land som heter Atlantica i den originale filmen og ikke er Titons kongerike plassert noe mer spesifikt sted enn Atlanterhavet heller. Og som du kanskje vet er Atlanterhavet temmelig stort. Anonymkode: a8ffc...625 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #297 Skrevet 17. juli 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og den påstanden understøtter du med en lenke som sier det motsatte? Anonymkode: a8ffc...625 😳 leser jeg helt feil «Location: North Atlantic Ocean, Denmark» ... ... ... 😳 kanskje jeg er blitt blind, men ... ... ... 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det finnes ikke engang et land som heter Atlantica i den originale filmen og ikke er Titons kongerike plassert noe mer spesifikt sted enn Atlanterhavet heller. Og som du kanskje vet er Atlanterhavet temmelig stort. Anonymkode: a8ffc...625 Ikke et land, et kongerike. Nå var det film nr. 2 jeg så i dag og ikke den første, men Atlantica blir nevnt flere ganger der hvertfall Og som det er skrevet i linken «Location: North Arlantic Ocean, Denmark». Anonymkode: 2600d...db0
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #298 Skrevet 17. juli 2019 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: 😳 leser jeg helt feil «Location: North Atlantic Ocean, Denmark» ... ... ... 😳 kanskje jeg er blitt blind, men ... ... ... Ikke et land, et kongerike. Nå var det film nr. 2 jeg så i dag og ikke den første, men Atlantica blir nevnt flere ganger der hvertfall Og som det er skrevet i linken «Location: North Arlantic Ocean, Denmark». Anonymkode: 2600d...db0 Snakker vi om Ariel fra den originale filmen The Little Mermaid eller snakker vi om alle adapsjoner som er gjort i ettertid? For hvis vi snakker om alt som er laget i løpet av de siste 30 åra, stemmer det at rollefiguren Hans Christian Andersen hadde en gjesteopptreden i en episode av en senere serie og at mange derfor tenker at det foregår utenfor Danmark, men det har jo ingenting med filmen eller den originale Ariel (Disneys versjon av historien) å gjøre. Skal vi ta med alle serier og oppfølgere er arkitekturen italiensk, fiskene tropiske, noen av rollefigurene født utenfor Jamaica, mange av innbyggerne mørkhudede, floraen på land bestående av palmer og kongeriket oppkalt etter et mytologisk rike som i følge diverse historiske skrifter visstnok skal befinner seg enten utenfor Sverige/Skandinavia, Spania, Malta, Hellas, Nord Amerika eller Puerto Rico. Dessuten er det på kartet plassert utenfor Grønland. En ganske usikker geografisk plassering, med andre ord, som ikke akkurat roper Danmark på hverken den ene eller den andre måten. Og Ariel behøver dermed ikke på død og liv å se dansk ut. Du bryr deg jo opplagt ikke det minste om alle de andre endringene som er gjort til historien eller karakteren i løpet av årene, så hva er det som er så ekstremt provoserende og veldig annerledes med at Ariel (som skal ha rødt hår også i nyinnspillingen) spilles av en skuespiller som har svart hår privat? (Hun er en skuespiller, og surprise surprise, hun har ikke fiskehale på privaten heller.) Anonymkode: a8ffc...625 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #299 Skrevet 18. juli 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Snakker vi om Ariel fra den originale filmen The Little Mermaid eller snakker vi om alle adapsjoner som er gjort i ettertid? For hvis vi snakker om alt som er laget i løpet av de siste 30 åra, stemmer det at rollefiguren Hans Christian Andersen hadde en gjesteopptreden i en episode av en senere serie og at mange derfor tenker at det foregår utenfor Danmark, men det har jo ingenting med filmen eller den originale Ariel (Disneys versjon av historien) å gjøre. Skal vi ta med alle serier og oppfølgere er arkitekturen italiensk, fiskene tropiske, noen av rollefigurene født utenfor Jamaica, mange av innbyggerne mørkhudede, floraen på land bestående av palmer og kongeriket oppkalt etter et mytologisk rike som i følge diverse historiske skrifter visstnok skal befinner seg enten utenfor Sverige/Skandinavia, Spania, Malta, Hellas, Nord Amerika eller Puerto Rico. Dessuten er det på kartet plassert utenfor Grønland. En ganske usikker geografisk plassering, med andre ord, som ikke akkurat roper Danmark på hverken den ene eller den andre måten. Og Ariel behøver dermed ikke på død og liv å se dansk ut. Du bryr deg jo opplagt ikke det minste om alle de andre endringene som er gjort til historien eller karakteren i løpet av årene, så hva er det som er så ekstremt provoserende og veldig annerledes med at Ariel (som skal ha rødt hår også i nyinnspillingen) spilles av en skuespiller som har svart hår privat? (Hun er en skuespiller, og surprise surprise, hun har ikke fiskehale på privaten heller.) Anonymkode: a8ffc...625 Jeg husker ikke selv om de nevner Atlantica i orignal fimmen, men i oppfølgeren «Den lille ha fruen 2», der det handler om Ariels datter Melody, der nevnes kongeriket Atlantica flere ganger. Det er samme verden og univers, men satt meg ikke ned og så orignalen igjen for å finkjemme om Atlantica nevnes, men kanskje jeg bør gjøre det. Eneste grunn til at jeg kanskje en liten smule bryr meg om lokasjon, er ikke noe som helst i forhold til å kunne argumentere for noe som helst her inne, men pga. jeg elsker teorien om at skipet Ariel er i i den orginale filmen, er skipet foreldrene til Anna og Elsa, det som synker i stormen. Teorien er at de var på vei fra Arendalle (Norge), til Nederland for å ta del i bryllupet til Rapunzel, og derfor er «utenfor Danmark» en god plassering. Men som jeg nå leser veldig tydelig i linken jeg la ved, så er nå plasseringen satt til Danmark. Om noen velger å overse det, ja det bryr jeg meg ikke om sån egentlig. Jeg har aldri selv brukt lokasjonen som noe argument, annet enn i teorien nevnt, for den synes jeg er sinnsykt spennende. Men tror hoveinnlegget mitt er veldig på det at jeg ønsker rødt hår til Ariel. Glemte der å nevne den grønne halen, rett og slett dor jeg antar at de gir henne en grønn hale. Men det er de to tingene jeg ønsker å se. Du kan godt skrive at hun får rødt hår nå, jeg og har sett det. Men når jeg lagde denne tråden, det var når jeg akkurat hadde lest nyheten om hvem som hadde fått rollen. Da hadde skuespilleren selv i en twitter melding lagt ut et bilde av Ariel (tengefilm Ariel), på steinen med havet som bruser, der håret er redigert til å være svart. Det var bakgrunnen for denne tråden. At jeg ble så ekstremt skuffet over å en gang tenke at vi ikke skulle få se de røde lokkene i en remake. Da, som jeg har skrever gang på gang, de er noe av det absolutt mest ikoniske med hele Ariel personen utseende messig. Bryr jeg meg om andre endringer i forhold til historien til HC Andersen? Nei. Jeg har disney tengefilmen «Den Lille Havfruen» nært hjertet og ønsker å se en direkte remake, en nermest identisk film, bare med ekte folk. Få kunne se denne fantastiske filmen jeg elsker virkeliggjøres. Anonymkode: 2600d...db0
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #300 Skrevet 18. juli 2019 Nå har de valgt prinsen også. Passer ikke sammen i det hele tatt. Arie er rødhåret og hvit i huden. Noe annet blir for dumt. Ikke er jeg rasist, men Ariel er ikke mørk i huden. Anonymkode: a5ce5...ff0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå