Gå til innhold

Når får du som regel sett damas bryster?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg elsker bryster, og særlig når hun vil fronte dem og tillate at jeg kan få se på dem. 

Anonymkode: 31f88...05f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 2.7.2019 den 11.35, AnonymBruker skrev:

Åh? Jeg ønsker å bli klådd på i hytt og pine. Ikke foran andre selvfølgelig, men jeg rett og slett elsker at han sniker en hånd ned og leker med brystene mine, uansett om jeg lager middag eller ser på tv. Eller at han klemmer seg inntil rumpa, eller lar hånden gli under genseren ved livet, for å kjenne hudkontakt. 

Min kropp er hans kropp, og at han ønsker å føle den og se den er en deilig følelse. 

At han bare tok i kroppen min når han ønsket sex der og da, og det var passende tid for det, hadde gjort at jeg ikke følte meg så elsket og begjært generelt, men at han kun var interessert i kroppen min når han var kåt. 

Vi har ennå et godt og aktivt sexliv etter 17 år som par, og det at han koser med kroppen min i "hytt og pine" tror jeg at er ene årsaken til det. Nærhet er trygt og naturlig, slike små kjærtegn i løpet av dagen pirrer, jeg føler meg elsket og begjært jevnt over, og at det blir sex ved anledning er en helt naturlig følge av det. 

Jeg tar også mye på ham. Spør aldri om lov, eller om det er ok. Vet at han liker det. Hans kropp er min også. 

 

Anonymkode: b6497...ddb

Helig beskrivelse og herlig holdning til nakenhet, kropp og seksualitet. Jeg er så enig med deg. Jeg tror begjær og det å kjenne seg begjært er en viktig nøkkel til et godt samliv. Hennes kropp er min kropp og min kropp er hennes kropp. Nærheten og nakenhet en skal nytes. Det skaper trygghet og nakenhet skal naturlig og avslappende. Små kjærtegn og det å vise seg fram for hverandre er pirrende. Synes det er fint å kunne ta mye på hverandre også til tidspunkt hvor det ikke trenger å ende opp med sex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.7.2019 den 11.35, AnonymBruker skrev:

Åh? Jeg ønsker å bli klådd på i hytt og pine. Ikke foran andre selvfølgelig, men jeg rett og slett elsker at han sniker en hånd ned og leker med brystene mine, uansett om jeg lager middag eller ser på tv. Eller at han klemmer seg inntil rumpa, eller lar hånden gli under genseren ved livet, for å kjenne hudkontakt. 

Min kropp er hans kropp, og at han ønsker å føle den og se den er en deilig følelse. 

At han bare tok i kroppen min når han ønsket sex der og da, og det var passende tid for det, hadde gjort at jeg ikke følte meg så elsket og begjært generelt, men at han kun var interessert i kroppen min når han var kåt. 

Vi har ennå et godt og aktivt sexliv etter 17 år som par, og det at han koser med kroppen min i "hytt og pine" tror jeg at er ene årsaken til det. Nærhet er trygt og naturlig, slike små kjærtegn i løpet av dagen pirrer, jeg føler meg elsket og begjært jevnt over, og at det blir sex ved anledning er en helt naturlig følge av det. 

Jeg tar også mye på ham. Spør aldri om lov, eller om det er ok. Vet at han liker det. Hans kropp er min også. 

 

Anonymkode: b6497...ddb

Tenk å få opplevd dette. 

Du høres ut som ei drømmedame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.7.2019 den 13.07, AnonymBruker skrev:

Du kan jo ikke laste din mann for at du er ei uinteressant dame med fine pupper 🤔

Det var en spøk, sorry! Anonymkode: 825f7...30a

Da skal jeg fortelle deg en merkelig ting. Jeg har i hele mitt liv aldri hatt en kjæreste som jeg har plukket ut p.g.a. fysiske attributter. Aldri. For min del må det bo et bra, tenkende menneske inni kroppen og fysikken er akkurat som den er....det er ikke veldig viktig for meg/fint om han er fornøyd med seg og sitt slik som det er...men om det er et godt menneske med verdifullt innhold, så blir hans kropp den fineste i hele verden...uansett hvordan den ser ut. Så det såh. 

Spøk i vei. Det plager ikke meg. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, Geojak skrev:

Akkurat nå 😍

(hun gikk naken til dusjen)

wooooow!! :)

Anonymkode: 31f88...05f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...