Gå til innhold

Når får du som regel sett damas bryster?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen struktur på det?

Anonymkode: 31f88...05f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gubben får se og ta når han vil så lenge vi er alene ;) 

Anonymkode: f65dc...c8e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver dag når vi legger oss, og eventuelt morgen om jeg orker stå opp så tidlig som henne. 

Anonymkode: 6cc79...30d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen struktur på det?

Anonymkode: 31f88...05f

Når jeg synes det er ok 🤷🏼‍♀️ selv om vi er et par, så er det fremdeles min kropp, og jeg ønsker ikke bli klådd på hytt og pine 🤷🏼‍♀️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å bli klådd på i hytt og pine, så de kan stort sett alltid sees når man er alene sammen. Sover naken og går gjerne rundt hjemme i bare trusa. Skal vi se en film i sofaen og kose oss så er det å hive av meg på overkroppen noe av det første jeg gjør. Bryster er en erogen sone for meg, men det er også noe veldig behagelig og avslappende med at han bare helt rolig hviler en hånd på et bryst imens vi bare ligger og slapper av eller skal sove. 

Anonymkode: b989f...eef

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen liker å ha en hånd på puppen mens vi ligger og ser på TV. Koselig det. Klør ryggen min gjør han og, det er enda koseligere ;)

Anonymkode: 45cf7...83c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen struktur på det?

 

Vanligvis når hun kler av seg på overkroppen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri direkte, kun hvis jeg smugtitter.

Hun liker ikke å vise seg frem naken da hun har masse komplekser mht kroppen sin 😞

Anonymkode: 87bc8...bfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen struktur på det?

Anonymkode: 31f88...05f

Dama di, eller dama mi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under sex, ellers når jeg sniktitter. Holder spenningen vedlike år etter år :)

Anonymkode: 0ef70...857

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun går ofte toppløs rundt i leiligheten mens hun gjør sine daglige gjøremål, så det blir rimelig ofte.

Anonymkode: 841bb...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Minlillesky skrev:

Når jeg synes det er ok 🤷🏼‍♀️ selv om vi er et par, så er det fremdeles min kropp, og jeg ønsker ikke bli klådd på hytt og pine 🤷🏼‍♀️

Åh? Jeg ønsker å bli klådd på i hytt og pine. Ikke foran andre selvfølgelig, men jeg rett og slett elsker at han sniker en hånd ned og leker med brystene mine, uansett om jeg lager middag eller ser på tv. Eller at han klemmer seg inntil rumpa, eller lar hånden gli under genseren ved livet, for å kjenne hudkontakt. 

Min kropp er hans kropp, og at han ønsker å føle den og se den er en deilig følelse. 

At han bare tok i kroppen min når han ønsket sex der og da, og det var passende tid for det, hadde gjort at jeg ikke følte meg så elsket og begjært generelt, men at han kun var interessert i kroppen min når han var kåt. 

Vi har ennå et godt og aktivt sexliv etter 17 år som par, og det at han koser med kroppen min i "hytt og pine" tror jeg at er ene årsaken til det. Nærhet er trygt og naturlig, slike små kjærtegn i løpet av dagen pirrer, jeg føler meg elsket og begjært jevnt over, og at det blir sex ved anledning er en helt naturlig følge av det. 

Jeg tar også mye på ham. Spør aldri om lov, eller om det er ok. Vet at han liker det. Hans kropp er min også. 

 

Anonymkode: b6497...ddb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde heller foretrukket om han hadde vist like mye iver over å få tilgang til mitt sinn. Til den som er meg. :) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg hadde heller foretrukket om han hadde vist like mye iver over å få tilgang til mitt sinn. Til den som er meg. :) 

Du kan jo ikke laste din mann for at du er ei uinteressant dame med fine pupper 🤔

Det var en spøk, sorry!

Anonymkode: 825f7...30a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Er det noen struktur på det?

Anonymkode: 31f88...05f

Når jeg vil? 

Anonymkode: c91ee...10e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen blygsel foran menn som allerede har sett meg naken ved flere anledninger. Jeg har ingen problemer med å gå naken osv da. Jeg liker bare ikke  ågjøre det foran noen som ikke har sett meg naken eller jeg ikke er komfortable med.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver dag, fler ganger om dagen.

når vi står opp, når hun går i dusjer når vi skifter for å gå ut, når vi skifter etter å ha kommet hjem, når vi har sex og når vi legger oss om kvelden 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...