Gå til innhold

Skal vi danse 2019

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsket Aleksanders siste dans, den var så fin🥰🥰 Samma for meg hvem som vinner, men herregud for en hønseflokk som er her inne! Kaklende høns som alle mener det samme😂

Anonymkode: e393c...875

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smart og effektfullt å bruke vannet sånn som de gjorde! Bedre enn Aleksander sine tidligere danser i kveld, men synes fortsatt Jørgine er hakket bedre :)

• Liker 3
Skrevet

Håper at Jørgine vinner men herregud så flott siste dansen til Alexander var

Anonymkode: 61c1f...8a0

• Liker 7
Skrevet

Alexander sin siste dans var flott! Litt manglende synkronisering innimellom, men vakkert. Likte godt når de holdt på i vannet! Men hvorfor har de ikke gjort dette før? I stedet for å bare spille på kropp og sex.. 

• Liker 13
Skrevet
Akkurat nå, Tonus skrev:

Smart og effektfullt å bruke vannet sånn som de gjorde! Bedre enn Aleksander sine tidligere danser i kveld, men synes fortsatt Jørgine er hakket bedre :)

Enig! Denne dansen fortjener Aleksander skryt for! Min favoritt er fortsatt Jørgine, men synes denne dansen fortjente litt skryt etter kritikken mot Aleks. 

Anonymkode: 13945...aa6

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, Tonus skrev:

Sorry men fortsatt kropp og kropp og kropp. Håper ikke han vinner for det er ikke velfortjent. 

Anonymkode: 15d68...fde

• Liker 1
Gjest Caroline91
Skrevet

Jeg tror Aleksander vinner. Men, det har jeg sagt hele veien. Fordi dommerne har favorisert han fra dag 1. Jeg håper uansett at Jørgine vinner🙏

Skrevet

Nå skulle jeg ønske folk kunne slutte å bitche, og heller nyte et helt fantastisk nivå blant årets finalister. Verdige vinnere uansett hvem det blir, og mine stemmer går til Aleksander. 

Anonymkode: 88fd0...701

• Liker 10
Skrevet

Veldig vanskelig for begge var utrolig flinke. Men det blir faktisk Aleksander. Første gang jeg har stemt på ham 👍

Anonymkode: a75ef...e5c

• Liker 4
Skrevet

Syntes Jørgines showdans var best. Jeg ble ikke så veldig rørt av at Aleksander og Nadia som stod på kne og plasket i vann. :huh:

Stemte på Jørgine. 

• Liker 7
Skrevet

Jadaaaa!!!

Anonymkode: 88fd0...701

• Liker 8
Skrevet

YEEEEEEEEEEEEEEEESSSSS🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

Anonymkode: e393c...875

• Liker 10
Skrevet

Skjønner ikke hvordan han kunne vinne. Jeg tror det er bestemt på forhånd.. jeg er så skuffet. 

Anonymkode: d4623...9d7

• Liker 14
Skrevet

👍🏻👍🏻👍🏻🥂🥂🥂🥂😁😁😁😁

Anonymkode: 6f3b4...bf3

• Liker 5
Skrevet

Rigga.

Anonymkode: 428d2...37f

• Liker 11
Skrevet

Den minst flinke idag vant dessverre...jaja...

Anonymkode: 049ab...fd0

• Liker 11
Skrevet
Akkurat nå, loffen skrev:

Syntes Jørgines showdans var best. Jeg ble ikke så veldig rørt av at Aleksander og Nadia som stod på kne og plasket i vann. :huh:

Stemte på Jørgine. 

Ikke jeg heller. Synes fortsatt dansen var hakkete og de sto mye å ventet på å fortsette å danse innimellom. 

Jørgine!!!

Skrevet

Ufortjent....

Anonymkode: 273dc...97a

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...