Gå til innhold

Skal vi danse 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Caroline91
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Nei du kødder?? 😳 De har altfor lite å ta seg til, de kan ikke være friske i huet :klaske:

Anonymkode: b9b0d...7fa

Nei, dessverre. Ikke rart Aleksander vant når folk stemte for så mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså, Jørgine ER mye flinkere enn Aleksander. Hun fortjente å vinne fordi hun er sykt mye flinkere, stødigere og hun ser proff ut. Aleksander er flink, men ikke på nivå med Jørgine. Ikke en gang Nadya er på nivå med Jørgine.

Jeg tror Jørgine mistet en del stemmer fordi folk mener at tv2 har «forhånds bestemt» at hun skulle vinne. Men det går ikke, det er til syvende og sist vi som stemmere som bestemmer. Synes det er synd at Jørgine skulle tape pga noe sånt, men for meg så vant Jørgine i dag, hun hadde de beste dansene.

Den siste dansen til Aleksander skuffet meg, jeg hadde håpet å se en dans som var mer Aleksander, det kler ikke Aleksander i det hele tatt å danse en sånn dans som det der. Han er for lang og klumsete, følte det var en dans for Nadya for å vise at hun også «kan» danse sånn som Jørgine. Ikke noe mer å si.  

Anonymkode: 36ed0...fd2

Altså.. dette kan du helt tydelig ikke noe som helst om. 

Hilsen en proffdanser 

Anonymkode: bb830...ed2

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stor forskjell var det i stemmene? Var det sånn at Alex hadde 50 000 flere stemmer eller var det snakk om noen få? Synes begge to har vært flinke, men Jørgine har jo definitivt jobbet hardest og offeret mest mtp hjemmebane. 

Anonymkode: 8e152...25b

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Synes begge to har vært flinke, men Jørgine har jo definitivt jobbet hardest og offeret mest mtp hjemmebane. 

Anonymkode: 8e152...25b

Hva vet du om det? Og hvis det skulle være sant, så har det null å gjøre med hvem som fortjener mest å vinne. Fordi Jørgine har ørten unger fortjener hun vinne mer enn Aleksander!? Logic much.

Anonymkode: e6407...0ea

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva vet du om det? Og hvis det skulle være sant, så har det null å gjøre med hvem som fortjener mest å vinne. Fordi Jørgine har ørten unger fortjener hun vinne mer enn Aleksander!? Logic much.

Anonymkode: e6407...0ea

Er du så hårsår i dag?😂😂 Jeg driter i hvem som vant, synes de har vært jevnt flinke begge to, men står fortsatt på mitt med at Jørgine har offeret mest mtp hjemmebane, og dermed jobbet hardest. Hun har faktisk 3 barn hun har vært mye borte fra og mannen har nærmest vært alenefar denne høsten. Er ganske sikker på at barna har savnet mamma og at hun har jobbet knallhardt for dem

Anonymkode: 8e152...25b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tjukk, er vel å overdrive en smule. 

Anonymkode: 1af19...d45

Litt tjukk, skrev jeg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Caroline91 skrev:

Leser om folk som brukte 10 000-12 000 kroner på Aleksander og Nadya kun for å se trynet til Jørgine. Voksne 🤯

Og det tror du på? 🤣

Anonymkode: 19590...070

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Caroline91 skrev:

Leser om folk som brukte 10 000-12 000 kroner på Aleksander og Nadya kun for å se trynet til Jørgine. Voksne 🤯

Ja, veldig voksent må jeg si 🙄 Har tydeligvis mye imot Jørgine siden de holder på sånn. "Nei, Jørgine skal faen ikke vinne! Jeg kommer til å le meg ihjel når hun taper 😂"

Anonymkode: a5288...570

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nadya klarte ikke å ta øynene bort fra Alexander. Har ikke sett på maken. Stakkars mannen hennes. Første gang jeg så på i går. Så måtte bare inn i tråden her for å se om det var en greie mellom de og om jeg tolket blikkene hennes riktig? 

Anonymkode: f81d6...099

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nadya klarte ikke å ta øynene bort fra Alexander. Har ikke sett på maken. Stakkars mannen hennes. Første gang jeg så på i går. Så måtte bare inn i tråden her for å se om det var en greie mellom de og om jeg tolket blikkene hennes riktig? 

Anonymkode: f81d6...099

På tide å gi seg nå kanskje?

Anonymkode: 19590...070

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Caroline91 said:

Leser om folk som brukte 10 000-12 000 kroner på Aleksander og Nadya kun for å se trynet til Jørgine. Voksne 🤯

Like voksne som de her som ville stemme for å se ansiktet til Nadya når de tapte, tenker jeg. Denne tråden er bare så skuffende, etter en av tidenes beste finaler i skal vi danse, med skyhøyt nivå, er det sånne ting det skrives om.

Anonymkode: 88fd0...701

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Like voksne som de her som ville stemme for å se ansiktet til Nadya når de tapte, tenker jeg. Denne tråden er bare så skuffende, etter en av tidenes beste finaler i skal vi danse, med skyhøyt nivå, er det sånne ting det skrives om.

Anonymkode: 88fd0...701

Tidenes mest kjedelig sesong mener du? 

Anonymkode: 15d68...fde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Tidenes mest kjedelig sesong mener du? 

Anonymkode: 15d68...fde

Nei, det mener jeg ikke. Og engasjementet i tråden her tyder heller ikke på det. Bare synd det fokuseres på så latterlige ting som folks ansiktsuttrykk, mulige graviditeter, utroskap og stemmejuks. Da forstår jeg ikke at man ikke heller velger å se på noe annet.

Anonymkode: 88fd0...701

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

På tide å gi seg nå kanskje?

Anonymkode: 19590...070

Den du svarer har ikke skrevet i tråden før.

Anonymkode: 836e9...75a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også lei alt tullet om at nadya ser på han på en spesiell måte. Alle danserne ser på partneren som om de er forelsket, sånn har det alltid vært. Husker også da Kristian Ødegård var med, der fikk folk det til at han og Alexandra var forelsket også 😂 Det er en del av gamet for de som fortsatt ikke skjønner det 😳

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/kJx5EX/bryllupsklare-aleksander-hetland-det-er-klart-skal-vi-danse-paavirker-forholdet

Anonymkode: a75ef...e5c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Like voksne som de her som ville stemme for å se ansiktet til Nadya når de tapte, tenker jeg. Denne tråden er bare så skuffende, etter en av tidenes beste finaler i skal vi danse, med skyhøyt nivå, er det sånne ting det skrives om.

Anonymkode: 88fd0...701

Denne tråden er som en fjortiss-sladremobbegjeng. Få virker egentlig opptatt av selve dansingen som aldri har vært så bra før i Skal vi danse. Savner hvordan kg var før, synes det har forandret seg ganske mye.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er også lei alt tullet om at nadya ser på han på en spesiell måte. Alle danserne ser på partneren som om de er forelsket, sånn har det alltid vært. Husker også da Kristian Ødegård var med, der fikk folk det til at han og Alexandra var forelsket også 😂 Det er en del av gamet for de som fortsatt ikke skjønner det 😳

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/kJx5EX/bryllupsklare-aleksander-hetland-det-er-klart-skal-vi-danse-paavirker-forholdet

Anonymkode: a75ef...e5c

Folk har fått det for seg hver sesong men dette var første gangen (sesong2) det virkelig ble hypet stort opp

Anonymkode: a75ef...e5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Nei du kødder?? 😳 De har altfor lite å ta seg til, de kan ikke være friske i huet :klaske:

Anonymkode: b9b0d...7fa

Og det er jo åpenbart ikke sant..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner flere som stemte på Alexander. Som ikke kjenner til jørgines blogg eller andre ting. Men etter å ha sett på TV og sett noen overskrifter synes at Alexander var mer sympatisk og ydmyk. Synes det er rart å stemme etter dette, men det blir opp til hver og en. Selv stemmer jeg alltid på den jeg synes danser best og danser som gir meg noe. Har stemt på jørgine før men i går ble det Alexander. Uansett er dette kun et TV-program og for meg kunne like gjerne jørgine vunnet også. Hun var kjempeflink så heiet egentlig på begge.

Anonymkode: a75ef...e5c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...