Gå til innhold

Skal vi danse 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sitter litt med den samme skuffelsesfølelsen som jeg hadde ang siste sesong av Gameof thones egentlig... tydelig at Kåre damer stemmer på "sexy" Alex, som ikke er sexy en gang.. 

Anonymkode: 273dc...97a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, Girlygirl9 skrev:

Da får du rapportere det da.

 

ps. Har du hørt om https://www.tv2.no/a/10606254/ ? Ble nesten drept på jobb og det fikk omtrent ingen konvekvenser :) tenk så mye sykepleiere blir hetset og klådd på av syke, de som jobber i rus og psykatri blir nok også hetset en del. 

Er sykepleier så vet da nok om det... Synes fortsatt det hadde vert verre om voksne friske mennesker hadde gått rundt å beskylt meg for å åle meg rundt mannlige kollegaer og se sultent på dem og hatt for lite klær... Syke mennesker blir noe helt annet.... Usammenlignbart! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Girlygirl9 skrev:

Og parkeringsvakter! Helt sinnsykt mye trakassering hver dag på jobb. Tror noen har det verre på jobb med nadja.  

Og ja helt sikkert noen som har det verre... Det ee alltid noen som har det verre, det gjør det alikevell ikke greit.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Jegogduogvito skrev:

Er sykepleier så vet da nok om det... Synes fortsatt det hadde vert verre om voksne friske mennesker hadde gått rundt å beskylt meg for å åle meg rundt mannlige kollegaer og se sultent på dem og hatt for lite klær... Syke mennesker blir noe helt annet.... Usammenlignbart! 

Giddet ikke å lese den saken forresten... Vi to er uenige. ferdig med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sitter litt med den samme skuffelsesfølelsen som jeg hadde ang siste sesong av Gameof thones egentlig... tydelig at Kåre damer stemmer på "sexy" Alex, som ikke er sexy en gang.. 

Anonymkode: 273dc...97a

Haha! Så sant, så sant!! 

Anonymkode: 36ed0...fd2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sitter litt med den samme skuffelsesfølelsen som jeg hadde ang siste sesong av Gameof thones egentlig... tydelig at Kåre damer stemmer på "sexy" Alex, som ikke er sexy en gang.. 

Anonymkode: 273dc...97a

 

Kåre altså! Typisk han!!

 

Anonymkode: 8efd9...f5d

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 9/8/2019 at 5:12 PM, AnonymBruker said:

Helt enig! Til tider ligner hele greien på et strippeshow, eller erotisk dans!

Har ikke noe imot den slags, men da kan man få oppsøke det selv. Ikke dra det inn i alt mulig.  Ikke et program man ser på med familien for å si det sånn! Synes hun Nadya burde være flau over seg selv!

Anonymkode: 7c8ee...18d

 

On 9/13/2019 at 10:01 PM, AnonymBruker said:

Jeg er enig med deg, Nadya bruker kropp og sex for å fremme dansepartneren. Hvorfor får hun alltid de flotte guttene.

Anonymkode: 15d68...fde

 

On 9/15/2019 at 3:21 PM, AnonymBruker said:

Hvis Alexander vinner så blir jeg dritsur. Nadya selger inn kropp for  å vinne. Hadde vært totalt unødvendig mtp at han er en god danser. 

Anonymkode: 15d68...fde

 

On 10/14/2019 at 1:31 PM, Uglesjel said:

Det er ikke dommerens poeng som avgjør om han ryker eller ei. Det er opp til publikumet og folket som sitter hjemme å stemme. Det som får minst stemmer ryker ut. At han forsatt er med er fordi Nadya spiller ekstremt mye på kropp og sex  å veldig lite på dans.

 

On 10/20/2019 at 10:35 AM, skruf said:

Agree to that 🙌🏻 Jeg håper på Emilie, Victor eller Jørgine. De har vært jevnt over veldig dyktige kontra Alexander som for det meste har hatt veldig enkel koreografi der han for det meste har stått i ro mens Nadya har danset/klenget/ålet seg rundt og på han. 

Alexander er forsåvidt en kjekk fyr, men nå er dette en dansekonkurranse, ikke Mr Handsom 2019-skjønnhetskåring 

 

On 10/20/2019 at 12:53 PM, Uglesjel said:

Enig.. Det finnes ikke en eneste klipp på YouTube der Nadya ikke trekker kameraet til seg uten at partneren er en del av det.. Og det vil jeg si er feil når det er partneren som et kjendis som skal danse seg til finalen med hennes hjelp.

 

On 10/13/2019 at 2:03 AM, AnonymBruker said:

Synes det er litt bemerkelsesverdig at for eksempel Bjørn aldri lenger får disse veltrente jentene å danse med. Sist det skjedde var vel da Kathrine selv vant sin sesong. Lillian får sånne ekle folk som ikke tar dans seriøst, osv. Det er de samme proffdanserne som får de som er unge og godt trent hver bidige sesong, og da når de jo langt da. I fjor er kanskje et unntak, da herlige Einar vant. Men han er vel godt trent han og, som driver med fysisk arbeid til vanlig.

Hadde vært veldig moro om Nadya skulle danset med Jan Tore for eksempel. Skulle blitt lang i maska da, Nadya ;)

Anonymkode: 59841...016

 

On 10/13/2019 at 5:55 PM, Sitronmelis said:

Syns Nadya er irriterende.. Hadde jeg vært mannen hennes hadde jeg vært en smule bekymra for hennes tydelige begeistring for Aleksander... 😳 Litt suspekt å gjøre comeback pga Aleksander og så kreve å være partneren hans. 

Bjørn så jeg på som en veldig kjedelig, helt alminnelig fyr før jeg så på dansebobla, men han virker jo så herlig og morsom 🤣 Burde absolutt få en partner som kommer langt neste gang.. Litt spesiell den fordelinga de legger opp til når det gjelder dansepartnere.. Det er vel så og si de samme som vinner hvert år nesten, av proffdanserne?

 

Nå håper jeg Aleksander ryker neste gang. Sett meg lei på han og Nadya.. Men litt sannsynlig giitt.. 

 

On 11/2/2019 at 8:14 PM, Uglesjel said:

Da jeg så at Alexander i bar overkropp igjen så gikk jeg på kjøkkenet og lagde meg noe å spise. Nadya er igjen for mye. Og det ødelegger myye.

 

On 11/4/2019 at 10:00 PM, Uglesjel said:

Victor og Jørgine pga dem har jobbet seg opp til finalen uten måtte ty til skittene triks.

 

Så bra. Nadya trengs å jenkes ned.

 

On 11/11/2019 at 12:24 AM, AnonymBruker said:

Er det slike at mange menn synes at Nadya er så utrolig fin? Virkelig? Det skjønner jeg ikke. Og hvorfor får hun alltid "velge" sin partner?

Anonymkode: 0dcbf...fb9

 

On 11/10/2019 at 9:21 PM, AnonymBruker said:

Brannfakkel x2🔥🔥🔥

 

Liker ikke Nadya, og enda verre Katherine Moholt burde vært fjernet fra alt på TV.

Anonymkode: f6047...0f1

 

3 hours ago, addict said:

Det er sikkert fordi Nadya vil danse i badedrakt igjen 🤓

 

2 hours ago, tirben said:

Heia Jørgine!!! Vil gjerne se Nadya  i det øyeblikket Jørgine  blir utropt som vinner!! 

 

2 hours ago, Uglesjel said:

Nadya var ikke liiite foran kameraet nå som hun er i badedrakten🤦‍♀️

 

2 hours ago, Uglesjel said:

Kaster Nadya rundt på gulvet.. Er det ikke hun som åler seg rundt på han da?🐍😂

 

2 hours ago, loveli said:

Aleksander danset Baywatch bedre nå enn sist, men, han danser jo nesten ikke. Det er Nadya som står for dansingen frem til han løfter henne opp og hun gnir dåsa si i trynet hans mens han igjen står stille. Han fortjener fremdeles ikke 10erne han får, men han og Nadya har vist at kropp selger og lønner seg i denne konkurransen.

Jørgine danset fint, men selve flyveløftet synes jeg var bedre sist. Husker jeg måpte da jeg så det og måtte spole tilbake umiddelbart. Tror jeg så løftet 5 ganger på repeat før jeg ville se resten av dansen. Kan ha noe med kameravinkel og lyssetting å gjøre også selvfølgelig. Men hun fortjente sine 10ere i kveld også.

 

26 minutter siden, Girlygirl9 said:

Jeg ville beskrevet dem akkurat helt motsatt, gadd bare å se Aleksander sine danser med et halvt øye, men Jørgine var SÅ dyktig og et fyrverkeri! Har ikke sett at noen hetser nadja heller. 

En aaldri så liiten oppsumering. Om man ikke ser det så har man ikke lest tråden i alle fall 😅
Spesielt Uglesjel må jo være totalt knust nå som kvinnen som har fått kjørt seg gjennom tråden faktisk vant med Aleksander 🐍 Noe riktig må de jo ha gjort, og synes de imponerte stort i finalen, men synes også Jørgine var knallgod og at hun var mer vågal og tøff gjennom hele sesongen.
Bare synd at Nadya har kopiert en hel del fra den amerikanske utgaven når det kommer til koreografi, men abslolutt en veldig dyktig danser!

Anonymkode: defa6...8c3

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En aaldri så liiten oppsumering. Om man ikke ser det så har man ikke lest tråden i alle fall 😅
Spesielt Uglesjel må jo være totalt knust nå som kvinnen som har fått kjørt seg gjennom tråden faktisk vant med Aleksander 🐍 Noe riktig må de jo ha gjort, og synes de imponerte stort i finalen, men synes også Jørgine var knallgod og at hun var mer vågal og tøff gjennom hele sesongen.
Bare synd at Nadya har kopiert en hel del fra den amerikanske utgaven når det kommer til koreografi, men abslolutt en veldig dyktig danser!

Anonymkode: defa6...8c3

Mer nyttig å rapportere enn å klage :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En aaldri så liiten oppsumering. Om man ikke ser det så har man ikke lest tråden i alle fall 😅
Spesielt Uglesjel må jo være totalt knust nå som kvinnen som har fått kjørt seg gjennom tråden faktisk vant med Aleksander 🐍 Noe riktig må de jo ha gjort, og synes de imponerte stort i finalen, men synes også Jørgine var knallgod og at hun var mer vågal og tøff gjennom hele sesongen.
Bare synd at Nadya har kopiert en hel del fra den amerikanske utgaven når det kommer til koreografi, men abslolutt en veldig dyktig danser!

Anonymkode: defa6...8c3

Ble seriøst kvalm av å lese gjennom alle de sitatene der! 
 

Syns Nadya er en utrolig dyktig danser, trolig den dyktigste av alle proffdanserne. Enig i at Aleksander seilte litt gjennom, men en verdig vinner er han uansett. 

Anonymkode: 466e5...6cc

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En aaldri så liiten oppsumering. Om man ikke ser det så har man ikke lest tråden i alle fall 😅
Spesielt Uglesjel må jo være totalt knust nå som kvinnen som har fått kjørt seg gjennom tråden faktisk vant med Aleksander 🐍 Noe riktig må de jo ha gjort, og synes de imponerte stort i finalen, men synes også Jørgine var knallgod og at hun var mer vågal og tøff gjennom hele sesongen.
Bare synd at Nadya har kopiert en hel del fra den amerikanske utgaven når det kommer til koreografi, men abslolutt en veldig dyktig danser!

Anonymkode: defa6...8c3

Knust nei.. Satt på en film før vinneren ble kåret 😂

Endret av Uglesjel
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble seriøst kvalm av å lese gjennom alle de sitatene der! 
 

Syns Nadya er en utrolig dyktig danser, trolig den dyktigste av alle proffdanserne. Enig i at Aleksander seilte litt gjennom, men en verdig vinner er han uansett. 

Anonymkode: 466e5...6cc

Seilte igjennom?? De har fått utrolig høye poeng igjennom konkurransen, Aleksander har jobbet like hardt som Jørgine og de andre. Han taper litt på å være mann, på den måten at kvinnene er oftest i fokus under dansen. Men denne konkurransen seiler ingen igjennom utifra kommentarene fra dommerne.

Nadya er profesjonell, om hun fremstår mer kroppslig kan være stil, kultur, at det er vanlig innenfor dans, ...?? Det har da vitterlig ingenting med å spille på kropp. Det gjør jo alle isåfall, de bruker kroppen aktivt under dans. 

Jeg mener oppriktig at de som trekker en sånn konklusjon legger vrangvilje til. 

 

 

Anonymkode: bbd85...fb6

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som tenkte at Bahare er gravid? 

Anonymkode: 74582...d64

Nei. Programlederne spurte jo lurt hva som hadde skjedd siden sist og hun svarte at de hadde kjøpt hus i Halden, uten tvil at noe lå i luften.

Anonymkode: bbd85...fb6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som tenkte at Bahare er gravid? 

Anonymkode: 74582...d64

Hun er bare litt tjukk

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jørgine var bedre, men ikke noe sjokk at Aleksander vant .. 🙄😕

Endret av Kveldshimmel
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså, Jørgine ER mye flinkere enn Aleksander. Hun fortjente å vinne fordi hun er sykt mye flinkere, stødigere og hun ser proff ut. Aleksander er flink, men ikke på nivå med Jørgine. Ikke en gang Nadya er på nivå med Jørgine.

Jeg tror Jørgine mistet en del stemmer fordi folk mener at tv2 har «forhånds bestemt» at hun skulle vinne. Men det går ikke, det er til syvende og sist vi som stemmere som bestemmer. Synes det er synd at Jørgine skulle tape pga noe sånt, men for meg så vant Jørgine i dag, hun hadde de beste dansene.

Den siste dansen til Aleksander skuffet meg, jeg hadde håpet å se en dans som var mer Aleksander, det kler ikke Aleksander i det hele tatt å danse en sånn dans som det der. Han er for lang og klumsete, følte det var en dans for Nadya for å vise at hun også «kan» danse sånn som Jørgine. Ikke noe mer å si.  

Anonymkode: 36ed0...fd2

Den her må jeg bare svare på. Jeg stemte også på Jørgine, men ikke prøv å si at hun er på et høyere nivå enn Nadya. Nadya er proffdanser og kan virkelig kunsten. Jørgine har lært mye, men er langt fra en danser enda. Greit nok at mange ikke liker den sexy stilen har kjørt i år, og jeg også synes de har spilt for mye på sex/ kropp denne sesongen, men rett skal være rett. Hun er en ufattelig dyktig danser og det er nok god grunn til at hun har vunnet flest ganger (tror nok også hun er ekstremt streng og krever mye på trening). 

Anonymkode: 13945...aa6

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som tenkte at Bahare er gravid? 

Anonymkode: 74582...d64

Nei det er ikke bare du, men det har jeg tenkt flere ganger da. 

Anonymkode: 1af19...d45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Irja skrev:

Hun er bare litt tjukk

Tjukk, er vel å overdrive en smule. 

Anonymkode: 1af19...d45

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Caroline91 skrev:

Leser om folk som brukte 10 000-12 000 kroner på Aleksander og Nadya kun for å se trynet til Jørgine. Voksne 🤯

 Nei du kødder?? 😳 De har altfor lite å ta seg til, de kan ikke være friske i huet :klaske:

Anonymkode: b9b0d...7fa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...