Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 10.11.2019 den 23.17, Uglesjel skrev:

Dårlig med brannfakkel du kom med når du bare hopp inn i en tråd og kommentere uten å lest gjennom. Katherine gjør en god jobb og med at hun har tidligere deltatt i SVD og tilegg vunnet konkurransen. Så passer hun ypperlig til og være programleder. Er heller den som jobber sammen med henne som burde bytte jobb.

Gidder ikke lese 60 sider. Har du høyrt "sukkinga" til Moholt? Aaaaaahhhhhhhhhhh 🤮🤮🤮

Anonymkode: f6047...0f1

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aleksander danset Baywatch bedre nå enn sist, men, han danser jo nesten ikke. Det er Nadya som står for dansingen frem til han løfter henne opp og hun gnir dåsa si i trynet hans mens han igjen står stille. Han fortjener fremdeles ikke 10erne han får, men han og Nadya har vist at kropp selger og lønner seg i denne konkurransen.

Jørgine danset fint, men selve flyveløftet synes jeg var bedre sist. Husker jeg måpte da jeg så det og måtte spole tilbake umiddelbart. Tror jeg så løftet 5 ganger på repeat før jeg ville se resten av dansen. Kan ha noe med kameravinkel og lyssetting å gjøre også selvfølgelig. Men hun fortjente sine 10ere i kveld også.

Skrevet

🤣🤣🤣🤣 så dere Per sitt ansikt og blikk når Jørgine sa hun hadde på lykketrusa?? Akkurat som om Han tenkte: Æ koinne tænk mæ å sjå dæ uten trusa æ!

Anonymkode: 273dc...97a

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

🤣🤣🤣🤣 så dere Per sitt ansikt og blikk når Jørgine sa hun hadde på lykketrusa?? Akkurat som om Han tenkte: Æ koinne tænk mæ å sjå dæ uten trusa æ!

🤣🤣🤣🤣 Dææævver🤣🤣🤣🤣

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha

Skrevet

Det er alt for mye «sykt», «sinnsykt» og «galskap» i språket til både deltakere og programledere. Jeg jobber i psykiatrien og synes det er synd at disse ordner brukes for å understreke et poeng. 

Håper programlederne byttes ut til neste sesong. 

Anonymkode: 2b309...7ee

• Liker 10
Skrevet

Jørgine 💜

Anonymkode: 5a7c9...493

• Liker 6
Skrevet

Det må være noe feil med programmet fordi jeg kjeder meg faktisk🙄🙈

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er alt for mye «sykt», «sinnsykt» og «galskap» i språket til både deltakere og programledere. Jeg jobber i psykiatrien og synes det er synd at disse ordner brukes for å understreke et poeng. 

Enig med deg. Jeg har lagt merke til det siden starten av programmet både under sending og i intervjuer.

Anonymkode: cae7b...d01

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Enig!!

Katrine er oppbrukt og hun er irriterende.

Anonymkode: af52b...310

• Liker 9
Skrevet
Akkurat nå, Uglesjel skrev:

Det må være noe feil med programmet fordi jeg kjeder meg faktisk🙄🙈

Samme her.. Tar meg i å følge med her inne samtidig som jeg har et halvt øye på skjermen.

• Liker 6
Skrevet (endret)

Herregud, er ikke dette den dansen som Egor vant med for noen år siden? :overrasket:

Endret av loffen
Skrevet

Det var en suuuperfin Paso også da skal sies 😍

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Samme her.. Tar meg i å følge med her inne samtidig som jeg har et halvt øye på skjermen.

Det samme gjør jeg også. Titter innom nettavisene og leste meg litt opp dagens nytt😂

Skrevet

Syns fortsatt at Nadya danser mest under andre dansen også.. Men blir nok full pott igjen 

• Liker 3
Skrevet

Flott paso! Dyktige dansere begge finalistene 😊

Anonymkode: f9267...b1f

• Liker 4
Skrevet

Se på Alexander. Det er tøft og danse. Han er et forbildet.. Njaaaa.. Sterkt uenig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...