AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #1301 Del Skrevet 16. november 2019 Uff er ikke noe fan av Jørgine. Blir så mye rundt henne... Brød, bøker, utallige TV-program. Showet handler jo mye om hvem som er mest populær, ikke hvem som nødvendigvis er best (når det kommer til publikumsstemmer). Jeg sier ikke at hun er dårlig, men jeg føler hun har svevd videre i konkurransen MYE pga status. Det har vært utrolig mange flinke med i år, så jeg kjenner jeg blir litt oppgitt. Min personlige mening. Synes også at hun ikke er så glamorøs, men mer turner - og selv om hun kan glimte til, ser jeg ikke samme potensialet som Aleksander har 🤷♀️ Ikke i det hele tatt! Håper virkelig Aleksander vinner. Anonymkode: a005e...d6c 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 16. november 2019 #1302 Del Skrevet 16. november 2019 Akkurat nå, loveli skrev: Synes også du er litt vel aktiv altså. Og sååå negativ!!! Da får du synes det.. Har vel noe med at det ble lovet så varmt å høyt om dramatisk finale, men så får man servert en ganske kjedelig å flatt finale. Om jeg er mye aktiv eller ikke har ikke noe og si😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 16. november 2019 #1303 Del Skrevet 16. november 2019 1 minutt siden, loveli skrev: Jeg tuller da. Jeg har skrevet like mye som henne og er minst like negativ. 😛 Hahahaha😂 og jeg gikk fem på🤣 Så først nå nicke ditt🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 16. november 2019 #1304 Del Skrevet 16. november 2019 1 minutt siden, Uglesjel skrev: Hahahaha😂 og jeg gikk fem på🤣 Så først nå nicke ditt🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #1305 Del Skrevet 16. november 2019 13 minutter siden, Uglesjel skrev: Wow.. hehehe😂 Vi er flere som går igjen i denne tråden her. Så bare ro ned med å sette meg på pinnen. For det er ingen vits. Jeg sier mine meninger om det er positivt eller negativt. Synd at du skulle akkurat bry deg om det. Du er langt i fra den eneste som konstant skal kommentere hver minste lille detaljer til den grad det blir litt rart. Men selvfølgelig, du har din fulle rett til å gjøre det. Anonymkode: d4623...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #1306 Del Skrevet 16. november 2019 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og her snakkes i i kjent stil om flotte Jørgine og fæle Nadya, ja 😂 Anonymkode: 19590...070 Nadya er jo nydelig??? Og har alltid utstrålt positivisme synes jeg, føler heller det er Jørgine som prater monotont, og som ikke har taklet dårlige» poeng = 8.... Anonymkode: a005e...d6c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 16. november 2019 #1307 Del Skrevet 16. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du er langt i fra den eneste som konstant skal kommentere hver minste lille detaljer til den grad det blir litt rart. Men selvfølgelig, du har din fulle rett til å gjøre det. Anonymkode: d4623...9d7 Slutt å pirk deg opp på hva andre kommentere i det minste detaljer eller ikke. Ha fokus på hva DU kommentere og blir sitert i. Ha en fin kveld videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 16. november 2019 #1308 Del Skrevet 16. november 2019 5 minutter siden, Uglesjel skrev: Slutt å pirk deg opp på hva andre kommentere i det minste detaljer eller ikke. Ha fokus på hva DU kommentere og blir sitert i. Ha en fin kveld videre! Nå synes jeg du er litt negativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 16. november 2019 #1309 Del Skrevet 16. november 2019 Hvem tror dere vinner? Jeg håper at Jørgine vinner, men er redd for at Alex stikker av med seieren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #1310 Del Skrevet 16. november 2019 1 minutt siden, loveli skrev: Nå synes jeg du er litt negativ. Alle er så negative! 😄 får håpe Jørgine vinner så det blir litt bedre stemning. Anonymkode: d4623...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 16. november 2019 #1311 Del Skrevet 16. november 2019 Akkurat nå, loveli skrev: Nå synes jeg du er litt negativ. Blir alså det når enkelte blir så til de grader pirkete på ingenting.. Skulle alle ha tatt hverandre på hvert minste detaljer i kommentarene sine så ville det ikke ha blitt seende ut😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #1312 Del Skrevet 16. november 2019 Jeg håper Alexander vinner. Litt lei av Jørgine, og at hun skal være med på alt mulig. Tv-program, bøker, bilde av henne på brød. Ja. Anonymkode: 9e6ca...880 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #1313 Del Skrevet 16. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg håper Alexander vinner. Litt lei av Jørgine, og at hun skal være med på alt mulig. Tv-program, bøker, bilde av henne på brød. Ja. Anonymkode: 9e6ca...880 Er det virkelig bilde av henne på brød også?😂 Ja jeg er enig. Det blir for mye. Samtidig synes jeg ikke at Aleksander er verdig å vinne heller. Jeg har ikke giddet å stemt denne gangen. Anonymkode: 9bade...1a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #1314 Del Skrevet 16. november 2019 Jørgine 😍😍😍 imponerte stort i kveld! Den siste dansen var utrolig morsom å se og fikk lyst til å danse selv. Anonymkode: 13945...aa6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #1315 Del Skrevet 16. november 2019 Funky kommer til å vinne og det er velfortjent 👍🏼 Anonymkode: 15d68...fde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 16. november 2019 #1316 Del Skrevet 16. november 2019 (endret) Teit av dommerne og nevne Alexander når dem skal gi Jørgine skryt for sin showdans.. Artig og sprudlende dans uten tvil om😁 Endret 16. november 2019 av Uglesjel 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #1317 Del Skrevet 16. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det virkelig bilde av henne på brød også?😂 Ja jeg er enig. Det blir for mye. Samtidig synes jeg ikke at Aleksander er verdig å vinne heller. Jeg har ikke giddet å stemt denne gangen. Anonymkode: 9bade...1a8 Anonymkode: 9e6ca...880 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #1318 Del Skrevet 16. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 9e6ca...880 Anonymkode: 9bade...1a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #1319 Del Skrevet 16. november 2019 34 minutter siden, Uglesjel skrev: Wow.. hehehe😂 Vi er flere som går igjen i denne tråden her. Så bare ro ned med å sette meg på pinnen. For det er ingen vits. Jeg sier mine meninger om det er positivt eller negativt. Synd at du skulle akkurat bry deg om det. Men dere gjør jo ikke noe annet enn å gjenta og bekrefte hverandre. Anonymkode: 19590...070 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #1320 Del Skrevet 16. november 2019 Jørgen fikk visst rumpa hennes i fjeset gitt 🤪 jaja alt for dansen. Anonymkode: 15d68...fde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå