Gå til innhold

Når får barn gå alene på stranden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min 11 år gamle sønn får ikke lov,ikke kompisene heller heldigvis. Di er svømmedyktige,men så er dette noen herjegutter,backflip fra brygga,lengst under vann,hopper oppå hverandre. Så di er ikke modne nok til å være alene.

Anonymkode: 3f540...bc7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine er 19 og 21 og må fortsatt bruke sykkelhjelm og redningsvest hvis de går ut hjemmefra. Jeg synes det er tryggest slik.

Anonymkode: 5d50e...706

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mine er 19 og 21 og må fortsatt bruke sykkelhjelm og redningsvest hvis de går ut hjemmefra. Jeg synes det er tryggest slik.

Anonymkode: 5d50e...706

Fra spøk til alvor så antar jeg de bruker hjelm på sykkel, og vest på sjøen ;)  

Anonymkode: ba8fd...0ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fra spøk til alvor så antar jeg de bruker hjelm på sykkel, og vest på sjøen ;)  

Anonymkode: ba8fd...0ed

Nei, hele tiden. Hjelm i tilfelle de snubler i noe rusk, og redningsvest i tilfelle de kommer i nærheten av vann. Store sølepytter og slikt. Opprinnelig tenkte jeg at de også skulle ha rustning, men det ble for upraktisk og dessuten vanskelig å få tak i. Fram til de var 12 pakket jeg imidlertid dem inn i bobleplast hvis de skulle ut av egen hage. Den holder EU-standard, så der er det trygt uten.

Anonymkode: 5d50e...706

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...