Luise Skrevet 23. juli 2005 Forfatter #241 Del Skrevet 23. juli 2005 :smilejente: Cata :smilejente: Tenk da ikke på sånn en liten likegyltik sak, har ikke du nog å gjøre med å bli glad? Jeg lager ikke mer enn jeg kan klare, å er det for lite må jeg gjøre det en annen dag, så enkellt er det. Det ble en god fredagskveld, ja takk :smilejente: Ver nu søtt mot venninnen min, altså Cata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 23. juli 2005 Forfatter #242 Del Skrevet 23. juli 2005 Hei Daga mi ble noe blannat da været har tullet meg noe. Jeg skulle vere sammen met en ven på kamping, troede vi kunne sitte ute - men nei det bynte å regne litt å blåse så måtte vi sitte i en liten dumm kampingvogn - USSHHH likte bestemmt ikke det. Tenkte veldi mye på Cata å problemerne hennes da, å håper hon finner en bra måte å komme vitere på sjelvom kjæresten tuller. :smilejente: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 23. juli 2005 #243 Del Skrevet 23. juli 2005 Campingliv og regnvær er ingen god kombinasjon. Når det regner er det best å være i hus. Kos deg videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 24. juli 2005 #244 Del Skrevet 24. juli 2005 Håper du har hatt en fin søndag - uten regn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 24. juli 2005 Forfatter #245 Del Skrevet 24. juli 2005 Jo takk, jeg har hatt en veldi fin søndag med tørvær å solskin å masse flinke folk omkring meg (imens jeg hela tida tenkte på Cata) vert på market, besøkt gamla venner å koset meg kjempebra. till Cata å till ALLE som titter innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 25. juli 2005 Forfatter #246 Del Skrevet 25. juli 2005 Till alle En noe variert dag som nog ble mest bra, tross en PC der ikke ville virke etter formåla. :smilejente: :smilejente: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 25. juli 2005 #247 Del Skrevet 25. juli 2005 PC som ikke virker etter hensikten er dårlig gjort. Oppdra PC'n! Om nødvendig får du true den med full demontering eller innlevering til reparatør. Det siste vil den nok ikke for da blir den bare liggende og støve ned i en krok. Lenge! Jeg prøvde liknende trusler overfor min gamle bil og det fungerte bra.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 25. juli 2005 Forfatter #248 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) :grine2: Cata: En ven av meg troede jeg kunne fikse sin gamla PC som kjører win 95 å som er full av spill - windows'en virket, men det var en spill som ikke gjorde - nei det var ikke mine som gjorde problemer båte dei gamle å dei nya virker perfekt I morgen skal jeg till market å kose meg masse Det vill nog vare mellom 75 å 90 minutter å komme till marketet men da tar jeg bare kaffemaskinen i B-B så blir turen ikke så kjedelig. :smilejente: :smilejente: Endret 25. juli 2005 av blondinen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 25. juli 2005 #249 Del Skrevet 25. juli 2005 Er du flink med PC-er, du - en som blir tilkallt når maskineriet går i stå? Hva slags marked skal du på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 25. juli 2005 #250 Del Skrevet 25. juli 2005 Aha, nå skjønner jeg. Jeg trodde det var din PC som laget bråk, men så er du altså "fikseren". Flinke Blondinen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 26. juli 2005 Forfatter #251 Del Skrevet 26. juli 2005 Bettie: Meg - flink??? da kjenner du meg vist ikke, men om folk TROR jeg kan lage noe så prøver jeg å er det noe med DOS så er jeg koplet av, å det var det i denne tilllfellet. Jeg skal till en stor market i Vilsund der det er båte ting å dyr å som er mye gott kjennt, så kanskje jeg kommer på TV dere kommer iallfall fra båte DR tv å TV 2. Cata: Nei, jeg har ikke hatt problem med PC'en etter att jeg smett utt Linux'en å jeg bruker å fortelle folk som spør meg om jeg kan lage PC'en deres att det kann ikke jeg finne utt av, å att jeg bare kann lage så PC'en min virker - jeg gidder ikke spille tid på noe sånnt! Håper du har det bra, vennen min - du SKAL ha det bra!!!!!!!!!!!!!!!! :smilejente: :smilejente: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SumoBryter Skrevet 26. juli 2005 #252 Del Skrevet 26. juli 2005 Ja, nå har jeg også fått meg avatar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 26. juli 2005 Forfatter #253 Del Skrevet 26. juli 2005 Hei hei SumoBryter fin avatar Har ellers hatt en mye dum dag: først masse "bilist-idioter" som nesten tar med seg mit venstre sidespeil når de overhaler, så mye sidevind å så punkterer man bruker for mye tid på å skrue av reserven på grunn av rust så finner man ut av att en klovn har vennt slanga feil så hjula kann ikke skrues på nå, till alt held ligger det en "lappedims" till å skrue på ventilen så jeg kan pumpe den å komme tilbake Nå er slanga spolert å kan aldrig lappes :smilejente: :smilejente: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 26. juli 2005 #254 Del Skrevet 26. juli 2005 Uff da. Ikke noen koselig tur med B-B det der forstår jeg. Sidevind er sikkert ganske ubehagelig i en så liten og lett bil som din. Og punktering er aldri moro, uansett om det er bil eller sykkel eller noe som helst annet som punkterer. Men det var jo bra du klarte å lappe hjulet så du kom deg hjem igjen. Nå må du vel kjøpe ny slange til reservehjulet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 26. juli 2005 Forfatter #255 Del Skrevet 26. juli 2005 Cata: Det må jeg, ja så det som skulle bli en liten, billig kjøretøy er nog ikke så billig till sisst tror jeg, å motoren er mye sliten osse (kjemper en bra kamp for å komme op a bakke med 25 km/t UTEN LAST.) :smilejente: :smilejente: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 27. juli 2005 Forfatter #256 Del Skrevet 27. juli 2005 Nå er reservehjulet klaret å brukbar En veldi fin dag der B-B måtte slite seg igjennom byen med 90% overless Hon klarte det fint, liten barsk dame, den :smilejente: :smilejente: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 27. juli 2005 #257 Del Skrevet 27. juli 2005 90%?? Da er vel ikke motoren så aller verst likevel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 27. juli 2005 Forfatter #258 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Skulle bare kjøre 800 meter ned a bakke å det klarte den slitne motor like. (skal ha ny sylinder å stempel om en uke da jeg ikke tørs kjøre op a bakke med fullt less - er ræd at hon ikke kan klare det). :smilejente: :smilejente: Endret 28. juli 2005 av blondinen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 27. juli 2005 #259 Del Skrevet 27. juli 2005 Dagen din startet ikke så bra, med idiotiske billister - og en punktering. Godt at du har reservehjul klart - så håper jeg du ikke får bruk for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 28. juli 2005 Forfatter #260 Del Skrevet 28. juli 2005 Bettie: Ja, det er bra å ha reservehjule som man kan bruke, idiotiske feriebilister kan man ikke bruke til noe - kanske jeg skulle få lastbilshorn montert :grine2: da kunne dere høre meg når jeg raser over dere. Nei, gidder ikke koste på sånnt pjat :smilejente: :smilejente: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg