Gå til innhold

Sånn ble "Blondie"'s dag

Fremhevede innlegg

Skrevet
ALLE SOM KOMMER INNOM DAKBOKA MÅ HA EN GOD HELG
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen! Så du har to bøker altså! =) Da må jeg jo skrive en liten hilsen i denne også ;)

Håper du fortsatt vil bli på KG da, selv om du ikke er så glad i det nye designet.

Jeg tipper av du snart vil til å venne deg til det, jeg=)

Det hadde jo vært trist uten det gladet oppsynet av den danske blondinen her :tristbla:

Må bli :kose:

Ha en fin helg!

Skrevet

:sjenert: NÆ, det skulle bli det samme uten meg, men så heldig er du desverre ikke :ler: :grine2: :tristbla:

Ja jeg har en morgenbok å en aftenbok å har hatt det fra jeg var en blond angel, men det betyr ikke at man skal skrive i dere begge 2 :sjarmor:

:velkommen::kose: :smilejente:

Skrevet (endret)
:) Klips:  :klappe:

JA kaffemaskin til B-B, som er en 45 kilometers 3 - hjulet dims der kjører så langsom att det kunne vere bra med noe kaffe å holle seg våken på. Man har vann å kaffebønner å filterpose met å stikker maskinen i sigartenneren å håper veien ikke er allt for ujevn å så lager man kaffe.  :grine2:

:ler: Fabelaktig!

Endret av Klips
Skrevet

Det er faktisk fabelaktig, for det tar sirka 12 minutter for å lage kaffe i B-B å det er skjønt varm kaffe :klappe:

Skrevet
:) Denne dagen har vert kjempebra da jeg har besøkt ei god ven å vi har bare koset oss hela dagen :kose: :smilejente:
Skrevet

Veldi bra dag hvor jeg har vert på kafé å koset meg mye, men det var lite for mye blåsevær så B-B kjørte noe urolig på veien ;)

Skrevet

Jevn kjedelig dag som ikke har vert spesiell god. :smile:

Skrevet

:) Ganske fin dag, etter en mindre reparasion på B-B som jeg klarte selv kjørte hon perfekt igjen. :klappe: (kostet ikke noe da det var en skrue som sat løs)

Har vert blannt venner å koset meg hela dagen :rosasmil: :smilejente:

Skrevet

:klappe: Tittet like på vekta mi å så att jeg har lost 2 kilo på 1 uke :klappe:

(nå er det så bare 14 igjen)

Skrevet

Flinke blondinen! men ikke glem å spise, da, da blir det bare kortvarig kilotap!

Skrevet

Hei

Har sett deg litt rundt, og fikk lyst til å hilse på deg.

Skrevet (endret)

Hei Bettie :velkommen:

Jeg blir så glad når folk finner dakboka mi å skriver en hilsen :klem:

:smilejente: :smilejente:

Endret av blondinen
Skrevet

Det ble en veldi alminnelig dag uten det store eventyr, snakket med en "ven" og koset meg. ;)

Skrevet

Venner er bra! Og alminnelige dager kan også være koselige. Og mens vi snakker om det...takk for koselig hilsen i dagboka mi.

Skrevet

Jo det har vert en veldi bra dag igjen. :)

Kjørte til nabobyen å fikk kaffe å brøtt met venner, kjørte så tilbake å startet på :husarbeid:

tittet lite TV å så det nya katalog fra H&M SKULLE jeg nog ikke ha gjort det, kom till å bestille klær for nesten 600 kroner :fy_fy:

Sitter nå her å koser meg.

Skrevet

:sjarmor: Litt blannet dag hvor jeg ikke fikk laget mye av det som jeg hadde troet, fikk ikke nya "sutter" på B-B å masse andre saker som ikke ble gjort. :sur:

Håper jeg klarer fleire ting imorgen :)

Tenker så mye på Cata hela tiden :troest::troest:

Skrevet

Det man ikke får gjort den ene dagen, kan man kanskje gjøre den neste. Ønsker deg en fin fredagskveld

Skrevet

:) Bettie:

Det kan man om forhollene tillater det :grine2:

TUSEN TAKK, Bettie

å i like måte :klem:

:smilejente:

Skrevet

Uffda, håper jeg ikke har laget problemer i ditt forhold til B-B ;).

Du får trøste deg med å sitere Scarlett O'Hara i "Tatt av vinden": "I morgen er det atter en dag."

Får håpe du får gjort mer av det du skulle gjøre da.

Ha en god fredagskveld.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...