AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #81 Del Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 27.2.2022 den 14.12): Tror 100% Nate er homofil og har vanskelige følelser rundt det på grunn av sin egen matcho-idioti + anstrengt forhold til faren sin som jo også er homofil. Tror drømmen er en "våt drøm" fremfor ett flashback om incestovergrep. Virker som han,etter å ha oppdaget sexvideoene som 9åring,har gitt han en form for ødepus kompleks (men motsatt,far og ikke mor..) Anonymkode: 26361...e5f Ja, dette ble bekreftet i siste episode nå, så mine antagelser var feil. Men nå er jeg egentlig usikker på om han er homofil også. Kanskje forvirret rundt legningen sin, kanskje han har innsett hvor mye hans fars handlinger har påvirket sine egne holdninger mot menn og kvinner? Nate er egentlig en fin karakter. Syk fyr, men interessant. Anonymkode: bddd9...7e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #82 Del Skrevet 6. april 2022 Jeg synes karakteren Nate er spot on, det er meningen at vi ikke skal bli helt klok på han, som mennesker flest har han mange forskjellige sider. Elsker at «Jules» og «Elliot» dater irl. Anonymkode: 927eb...1ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #83 Del Skrevet 6. oktober 2023 Litt sen til festen, men akkurat ferdig med sesong 2. Leste at sesong tre ikke kommer før 2025. Hvordan vil det bli? Han som spilte Fez er død. Hun som spiller Kat, har sluttet. Flere år i mellom sesong 2 og 3. skjønner ikke hvordan de skal løse det der.. Kanskje de bare later som at Fez døde av skuddet, men..føles så unyttig. Stakkars Ash. Først tenkte jeg at han burde kansje overleve og få et ordentlig hjem. Men omsorgssvikten i så ung alder hadde nok påført store utviklingsforstyrrelser, og det var nok det beste for han og samfunnet at det gikk som det gikk. Lurer på om bestemora overlevde dog. Føler at det er den retningen de går. Begge gutta dør, mens bestemora overlever 😅 Hva er greia med Jules? Er hun egentlig mann? Eller transkvinne, men ikke operert? Hun er jo så ung at hun kan vel ikke ha gjennomgått operasjon. Anonymkode: aa860...55d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lord Friendzone Skrevet 7. oktober 2023 #84 Del Skrevet 7. oktober 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hva er greia med Jules? Er hun egentlig mann? Eller transkvinne, men ikke operert? Hun er jo så ung at hun kan vel ikke ha gjennomgått operasjon. Anonymkode: aa860...55d Ja, både karakteren Jules og skuespilleren Hunter Schafer er transkvinner. Skuespilleren er nå 24 år, mens karakteren visstnok er 17 ved slutten av sesong to, så jeg vet ikke helt hva som er den fulle historien mtp kjønnskorrigerende behandling. 21 minutter inn i aller første episode ser man at Jules setter østrogen-injeksjon på seg selv, kun iført undertøy, og det er godt synlig at underlivet ikke er flatt. «As a trans woman, Jules has an implant that suppresses her male puberty hormones, which keep her testicles from getting bigger, establishing she has had no procedures regarding them.» Euphoria Fandom, Jules Hunter Schafer Says Exploring Gender Identity in Jules’ Euphoria Episode was “Very Personal” 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #85 Del Skrevet 7. oktober 2023 Lord Friendzone skrev (1 time siden): Ja, både karakteren Jules og skuespilleren Hunter Schafer er transkvinner. Skuespilleren er nå 24 år, mens karakteren visstnok er 17 ved slutten av sesong to, så jeg vet ikke helt hva som er den fulle historien mtp kjønnskorrigerende behandling. 21 minutter inn i aller første episode ser man at Jules setter østrogen-injeksjon på seg selv, kun iført undertøy, og det er godt synlig at underlivet ikke er flatt. «As a trans woman, Jules has an implant that suppresses her male puberty hormones, which keep her testicles from getting bigger, establishing she has had no procedures regarding them.» Euphoria Fandom, Jules Hunter Schafer Says Exploring Gender Identity in Jules’ Euphoria Episode was “Very Personal” Ååh, ok. Trodde hun satte heroin, så skjønte ikke hvorfor hun plutselig var så imot dop😅 takk for svar! Anonymkode: aa860...55d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå