Gå til innhold

Hva sminke kan gjøre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Warrior
1 time siden, OPIgirl skrev:

Å bruke sminke er ikke det samme som falsk. Å være falsk har med personlighet å gjøre. 

Falsk utseendet. Den ekte deg gjemmer seg under sminken når de har så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sminke kan gjøre mye endringer, men det kan også photoshop og filter. Kjenner noen som photoshopper bildene mye, men er ikke til å kjenne igjen i virkeligheten. 

Men synes de på bildene var veldig oversminket. Ser sjeldent bra ut. Ser ut som alle skal på fest.

Endret av smalls
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.6.2019 den 18.00, Emblja skrev:

Syntes flesteparten av disse var finere uten sminke. De ser jo ut som dragqueens med sminke. 

Isåfall så er jo de aller fleste (under 30år) draqqueens for det er jo sånn de fleste gjør. (Ihvertfall viss du ser på profilbildene til en person under 25år ☺

Har selv 0 sminke på mitt profilbilde på facebook og jeg er sikkert den eneste som ikke har et profilbilde som ser ut som jeg skal rett på fest 😛

Anonymkode: f697c...71b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

the power of hårstyling glemte du å skrive. Alle har vært hos frisøren på bilde nr 2. Ny frisyre og farging gjør like stor forskjell som sminke. Kult det siste bildet forresten.

Anonymkode: be505...055

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Luna Llena skrev:

Er det ingen som legger merke til det siste bildet :fnise:

Nei vi bare så de 3 første og visste nøyaktig hva som ventet oss på de siste 🤣

Anonymkode: f697c...71b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.6.2019 den 17.05, AnonymBruker skrev:

Ikke bare sminke, men filter og Photoshop.

Anonymkode: 69a53...a05

Absolutt. Photoshop er vel den mest brukte sminken for tiden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Luna Llena skrev:

Er det ingen som legger merke til det siste bildet :fnise:

Jo, så det men valgt å ikke kommentere det. 

Anonymkode: 13018...40f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må være den eneste her som synes alle kvinnene var penere med sminke, selv om det selvsagt er for mye sminke sånn til hverdags.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte best nr. 2, 3 og 8

La merke til at Alice Cooper ikke har like hvite tenner som Steve Carell 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.6.2019 den 23.32, SupaWoman skrev:

Jeg må være den eneste her som synes alle kvinnene var penere med sminke, selv om det selvsagt er for mye sminke sånn til hverdags.  

Enig med deg 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen lære meg å gjøre øyesminken på det tredje bildet😍😍

Syns denne makeupartisten var utrolig flink, elsker at han bruker farger i sminken. Skulle ønske jeg var like flink på å få fargerik øyeskygge til å faktisk se bra ut 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.6.2019 den 18.47, Kvelertak skrev:

Til alle sminke gale! Slutt å bruk så jævlig med sminke og vær deg selv. Alle blir jo et helt annet menneske med sminke. Så ikke vær falsk. Hvis den ekte deg. Nok med mascara og lipgloss til hverdagen. På fest er det ok med leppestift også. Trist med de som ikke viser seg uten sminke. Falsk 24/7. Å vær så snill å kutt ut photoshop og filter. 

Amen 🙏

Anonymkode: 5430e...42c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første gang jeg ser Alice Cooper i en tråd her inne! Nå ble jeg glad 😄

 

10 poeng til TS for nydelig humor! 

Anonymkode: c0e3c...8d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.6.2019 den 18.47, Kvelertak skrev:

Til alle sminke gale! Slutt å bruk så jævlig med sminke og vær deg selv. Alle blir jo et helt annet menneske med sminke. Så ikke vær falsk. Hvis den ekte deg. Nok med mascara og lipgloss til hverdagen. På fest er det ok med leppestift også. Trist med de som ikke viser seg uten sminke. Falsk 24/7. Å vær så snill å kutt ut photoshop og filter. 

De fleste er SEG SELV selvom de bruker masse sminke. Falsk? Verden er falsk, det meste er falskt, reklamer er falske, nyheter og media er falske. Og de færreste bruker sminke 24/7. De fleste tar vekk sminken etter et par timers bruk og går sminkefrie 8-15 timer. Så ikke overdriv så sinnsykt.

Anonymkode: e4aff...1b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.6.2019 den 14.41, AnonymBruker skrev:

Her ser dere hva sminke gjør, helt utrolig.

Makeup magic

Anonymkode: 89200...a6e

Kvinner vil ha en ekte mann, men er selv like fake i både utseende og personlighet som kim khardashian😂😂😂😂😂👍

Anonymkode: 9422d...148

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste er SEG SELV selvom de bruker masse sminke. Falsk? Verden er falsk, det meste er falskt, reklamer er falske, nyheter og media er falske. Og de færreste bruker sminke 24/7. De fleste tar vekk sminken etter et par timers bruk og går sminkefrie 8-15 timer. Så ikke overdriv så sinnsykt.

Anonymkode: e4aff...1b1

Kvinner er som oftest ikke bare falsk med sminke, falske vipper, falske pupper og falskt hår....de pleier ofte å være falsk personlighetsmessig også. Bare intriger, drama og gossipp som mange kvinner lever av.

Ikke bare er dette ille. Det værste er at flertallet av kvinner er slik

At verden er"falsk" Og reklamer er overdreven er ingen unnskyldning for at kvinner er fake as fuck

Anonymkode: 9422d...148

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
På 27.6.2019 den 3.48, AnonymBruker skrev:

De fleste er SEG SELV selvom de bruker masse sminke. Falsk? Verden er falsk, det meste er falskt, reklamer er falske, nyheter og media er falske. Og de færreste bruker sminke 24/7. De fleste tar vekk sminken etter et par timers bruk og går sminkefrie 8-15 timer. Så ikke overdriv så sinnsykt.

Anonymkode: e4aff...1b1

Tro meg, det fins mange jenter som nesten aldri kan vise seg uten sminke. Spesielt for menn må de ha sminken på. Du får ikke bedre selvtillit av å gjemme ditt ekte utseende. Kanskje der og da, men det blir ikke bedre når du tar av deg sminken. Det er ikke lenge før det kommer på igjen. Det er greit å pynte seg litt i hverdagen. Det gjør alle. Likevel på jenter roe seg ned litt med alt falskhet. Der er mange som overdriver og du har sikkert møtt på de du også.

Endret av Warrior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.6.2019 den 3.52, AnonymBruker skrev:

Kvinner er som oftest ikke bare falsk med sminke, falske vipper, falske pupper og falskt hår....de pleier ofte å være falsk personlighetsmessig også. Bare intriger, drama og gossipp som mange kvinner lever av.

Ikke bare er dette ille. Det værste er at flertallet av kvinner er slik

At verden er"falsk" Og reklamer er overdreven er ingen unnskyldning for at kvinner er fake as fuck

Anonymkode: 9422d...148

Mannfolk er også fake as fuck...grøss

Anonymkode: e4aff...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Kvelertak skrev:

Tro meg, det fins mange jenter som nesten aldri kan vise seg uten sminke. Spesielt for menn må de ha sminken på. Du får ikke bedre selvtillit av å gjemme ditt ekte utseende. Kanskje der og da, men det blir ikke bedre når du tar av deg sminken. Det er ikke lenge før det kommer på igjen. Det er greit å pynte seg litt i hverdagen. Det gjør vi alle. Likevel på jenter roe seg ned litt med alt falskhet. Der er mange som overdriver og du har sikkert møtt på de du også.

Jepp har møtt på de så klart. Jeg gikk uten sminke til jeg var 21 før jeg fikk hormon ubalanse og endte med akne over hele ansiktet og brystet, etter det har huden vært dritt uansett hva jeg har prøvd. Ingen akne lenger, men masse kviser på ryggen, mye uren og ikke pen hud så jeg sminker meg siden jeg ikke føler huden representerer den jeg er på innsiden. For med sminke er jeg den jeg er på ekte Er slik jeg så ut før hud problemer startet. 

Kvinner er mer utsatt for kviser og akne enn men i voksen alder pga hormon problemer. Mye som kan skape hormon problemer og det er ikke lett å få orden på det. Greit å føle seg som seg selv og da sminker mange seg. Noen trenger ikke sminke men sminker seg uansett og det er jo unødvendig. 

Anonymkode: e4aff...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...