Gå til innhold

Hva sminke kan gjøre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Warrior
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp har møtt på de så klart. Jeg gikk uten sminke til jeg var 21 før jeg fikk hormon ubalanse og endte med akne over hele ansiktet og brystet, etter det har huden vært dritt uansett hva jeg har prøvd. Ingen akne lenger, men masse kviser på ryggen, mye uren og ikke pen hud så jeg sminker meg siden jeg ikke føler huden representerer den jeg er på innsiden. For med sminke er jeg den jeg er på ekte Er slik jeg så ut før hud problemer startet. 

Kvinner er mer utsatt for kviser og akne enn men i voksen alder pga hormon problemer. Mye som kan skape hormon problemer og det er ikke lett å få orden på det. Greit å føle seg som seg selv og da sminker mange seg. Noen trenger ikke sminke men sminker seg uansett og det er jo unødvendig. 

Anonymkode: e4aff...1b1

Skjønner de som har problemer med huden, men da er det bra når de sminker seg så naturlig som mulig. Ikke overdrive så vi ser tydelig at hun har dynka seg i sminke liksom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 6/28/2019 at 6:31 PM, AnonymBruker said:

Jepp har møtt på de så klart. Jeg gikk uten sminke til jeg var 21 før jeg fikk hormon ubalanse og endte med akne over hele ansiktet og brystet, etter det har huden vært dritt uansett hva jeg har prøvd. Ingen akne lenger, men masse kviser på ryggen, mye uren og ikke pen hud så jeg sminker meg siden jeg ikke føler huden representerer den jeg er på innsiden. For med sminke er jeg den jeg er på ekte Er slik jeg så ut før hud problemer startet. 

Kvinner er mer utsatt for kviser og akne enn men i voksen alder pga hormon problemer. Mye som kan skape hormon problemer og det er ikke lett å få orden på det. Greit å føle seg som seg selv og da sminker mange seg. Noen trenger ikke sminke men sminker seg uansett og det er jo unødvendig. 

Anonymkode: e4aff...1b1

Samme problem her. Og som om jeg ser ut som jeg egentlig skal når den hormonødelagte huden blir dekket med sminke. Kjempeirriterende å lese at «det er nok med lipgloss», nei snakk for dere selv. Hadde jeg vært velsignet med normal hud hadde jeg da aldri giddi alt styr med sminke.

Anonymkode: 844d8...f98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...