Gå til innhold

Er det mange menn inne på forumet.?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 20.6.2019 den 0.26, AnonymBruker skrev:

Hvilken alder har du? Å hvor i landet bor du? Trodde det bare var damer her men jeg tok kanskje feil?

Anonymkode: 6749b...7f8

Midt i 40-årene, bor i Østfold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Passert 50 og bor på Østlandet.

Må si at jeg har lært mye her på KG og har nok endret syn på en del ting underveis også. Det har vært fint for meg å å utvide min lille verden :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er her mest som underholdning. en del nyttig å lese. desverre avsporer mange tråder vanvittig. noen tråder om utroskap er meget underholdende, spesielt om trådstarter oppdaterer under veis 😅 er fra midt-norge,tidlig tredveåra.

her på seksualitet-hjørnet sitter det altfor mange menn å skriver med kun en hånd, en del bekymrer seg over smått utstyr, mens resten skryter på seg anaconda. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada,  panseksuell fetishist og litt særing, lol 😎 Alder, sånn passe men føler meg som en 16 åring egentlig, lol 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der det er mange jenter vil det bli mange menn, være seg utesteder eller forum. Det er nærmest en naturlov.

Det jeg imidlertid synes vi menn skal tenke litt over, er at vi er gjester her. Diskusjonene får være litt på kvinnenes premisser. Det er ikke nødvendig å skrive 10 tråder om penislengde. 

Det blir litt som å skrive på forumet til fotballsupportere. Man kan skrive på forumet til andre klubber, men huske at man er gjest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...