Gå til innhold

Er det mange menn inne på forumet.?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken alder har du? Å hvor i landet bor du? Trodde det bare var damer her men jeg tok kanskje feil?

Anonymkode: 6749b...7f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

42, Bærum....liker forumet. Det er veldig få steder man som mann kan lese om seksualitet utifra en kvinnes perspektiv, og dette er nyttig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok veeeeeeldig mange menn her på forumet, det er mange som gjømmer seg bak en anonym brukerkonto så det er godt mulig det er 50/50.

Endret av Raspera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann her. Førti pluss. Bor nord for polarsirkelen. 

Samboer synes kg bare er svada, mens jeg synes det er et artig avbrekk i hverdagen. 

Anonymkode: 9cd18...3cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mann, nord for ekvator her..

 

Litt tilfeldig at jeg er her egentlig.  Ofte når jeg googlet noe, dukket det alltid opp tråder fra KG i søket. Og derfor stikker jeg innom iblandt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Og det er mange menn bak kvinneprofiler også, hvis noen skulle lure. Ser du noen som er for "gode" til å være sanne, så er de helt sikkert det.

Anonymkode: 7055f...33d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken alder har du? Å hvor i landet bor du? Trodde det bare var damer her men jeg tok kanskje feil?

Anonymkode: 6749b...7f8

Ja, halve Resett og Document.no frekventerer KG jevnlig for å spre dritten sin.

Anonymkode: 1cf1d...70f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Og det er mange menn bak kvinneprofiler også, hvis noen skulle lure. Ser du noen som er for "gode" til å være sanne, så er de helt sikkert det.

Anonymkode: 7055f...33d

Enig. Tror det er flest menn, bortsett fra i de underforaene som har med graviditet og barn, kanskje.

Anonymkode: 6e938...711

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Tror det er flest menn, bortsett fra i de underforaene som har med graviditet og barn, kanskje.

Anonymkode: 6e938...711

På samliv, sex og singel-forumene kryr det i hvertfall av både uttalte menn og menn som utgir seg for kvinner. Garantert flere menn enn kvinner på den delen av forumet, sikkert motsatt på andre deler.

Anonymkode: 7055f...33d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann 48 vestfold. Jeg er her fordi jeg liker å diskutere alt mulig mellom himmel og jord. Dessuten er jeg alenepappe og søker stadig å utvikle meg som husfar, og da er det greit å delta i tråder om alt fra klesvask, matlaging til barneoppdragelse.

Anonymkode: 41954...26b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok idiotmenn til at jeg har blitt mannehater ihvertfall. Synd det er flere av dem enn de hyggelige fyrene. 

Anonymkode: 53166...4ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trodde det bare var damer her men jeg tok kanskje feil?

0519b625c93dd224110670a6b086fe50f07f88-w

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som helt fersk deltager & mann får jeg bare slutte meg til den skaren som har mistet troen på menneskeheten....herregud så mange som mangler vanlig folkeskikk og basic human decency.

I grunnen opplevde jeg det i min ganske korte med veldig vellykkede dating-periode, at mange, kanskje de fleste, ble overrasket over min oppførsel, som i grunnen bare var respektfull, høflig og ærlig....fikk høre den ene hårreisende Tinder-historien etter den andre. Masse slasker som oppfører seg svinaktig. 

Unnskyld alle jenter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, styrmannen skrev:

Mann fra Vestlandet. Stikker innom iblant for å lære å forstå kvinner bedre. 

Huff..

Anonymkode: 086db...7eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...