Gå til innhold

Mina og meg


MiniMjau

Anbefalte innlegg

On 2/4/2023 at 8:22 AM, Vicnord84 said:

Hva med all eksponeringen (som i tillegg til tv-programmet) som foregår på sosiale medier? Han har jo delt barna, brukt dem i reklame for diverse merkevarer, og for promotering av boka (bøkene?) han selger i årevis... Skjønner ikke hva denne mannen gjør som skiller han fra en hvilken som helst annen influencer...? Det eneste må jo være at han eksponerer dem både på SoMe OG på tv i beste sendetid! 🤷‍♀️ Forstå det den som kan. Hadde dette vært en kvinne hadde hun vært i hardt hardfør her inne!!

Enig!
Tror det er vanskelig å mene noe negativt om han og valgene fordi det er legitimert av selveste tv2 og så mange synes det et koooselig. Selv synes jeg delingen er forkastelig og greier han ikke å leve som turinfluenser uten barna, da får han finne på noe annet.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pikeliten skrev (34 minutter siden):

Enig!
Tror det er vanskelig å mene noe negativt om han og valgene fordi det er legitimert av selveste tv2 og så mange synes det et koooselig. Selv synes jeg delingen er forkastelig og greier han ikke å leve som turinfluenser uten barna, da får han finne på noe annet.

Er jo nesten som å banne i kirka å si noe negativt om han, da han blir hyllet for alle naturopplevelsene han gjør med barna sine. Jeg tenker ikke kun på tv-programmet de har laget, men også eksponeringen han bedriver på SoMe, og da med alle tre barn som aktører. Tanker, følelser og personlighet av barna blir delt, mens far kommer med kloke ord og høster hyllest for hvilken fantastisk far han er. Hvorfor er det greit, mens andre influencere blir slaktet for å eksponere barna sine? 

Endret av K_mb
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/9/2023 at 8:17 PM, K_mb said:

Er jo nesten som å banne i kirka å si noe negativt om han, da han blir hyllet for alle naturopplevelsene han gjør med barna sine. Jeg tenker ikke kun på tv-programmet de har laget, men også eksponeringen han bedriver på SoMe, og da med alle tre barn som aktører. Tanker, følelser og personlighet av barna blir delt, mens far kommer med kloke ord og høster hyllest for hvilken fantastisk far han er. Hvorfor er det greit, mens andre influencere blir slaktet for å eksponere barna sine? 

Jeg gjetter på fordi han deler klassiske norske verdier med sine barn? Og som sagt, fordi tv2 som stor aktør på noe vis legitimerer det? Og kanskje fordi ikke alt er «perfekt» hos far? Mindre provoserende?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...