Gå til innhold

hvor lenge må du jobbe for at du gir henne orgasme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym Bruker

Begynner planlegging en uke før.    Har innført flexitid  m/ avpassering  mellom øktene.   Igjennomsnittleg 5-6 timer pr økter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, hind skrev:

Det er ingen sak. Jeg kan komme i drømme eller bare av å tenke på sex, men det er veldig hyggelig med en mann der.

Klart det.

Anonymkode: 272f8...41b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hind skrev:

Ja, selvfølgelig, det er mange som ikke får det til, men det irriterer meg at så mange menn snakker om orgasme som det er en stor gave de gir oss. Orgasmen sitter i hodet og det er vi selv som sitter med nøkkelen. Kvinner kan få orgasme med alt fra trusekanten til dusjstrålen. Mener dere at det er vi som gir dere orgasme når dere kommer under penetrering? Det tror jeg ikke. Dere kan kanskje mene det når det gjelder blow- og handjobs, men ikke når det komme til samleie. Da er det dere selv, vel? Hvorfor? Mannen min gir meg ikke orgasmer Jeg får dem selv, sammen med ham.

Så...bitter....

Anonymkode: 272f8...41b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke kalle det for en jobb! I allefall ikke til dama di😂 Man holder selvfølgelig til hun kommer, kommer hun ikke kan det være flere årsaker🤫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så...bitter....

Anonymkode: 272f8...41b

Hehe, man er bitter om man har et normalt, gjensidig seksualsyn? :laugh:

Jeg synes forøvrig at det er helt ok at min mann tenker at han gir meg orgasmer, når han faktisk går inn for å lokke og erte meg til å få flere enn strengt tatt nødvendig. Når han har fokus på det. Selv om dette er fordi han selv nyter og tenner på det. Jo flere ganger han får meg til å komme, dess mer fantastisk sex synes han at vi har hatt. 

Hadde han hatt innstillingen at han måtte jobbe for mine orgasmer, og egentlig synes det var et ork, så hadde det vært veldig trist, og vi hadde vel ikke hatt et bra seksualliv. 

Jeg tviler ikke på at det finnes kvinner som bare ligger der, og lar mannen ha hele ansvaret for det seksuelle, men det finnes så absolutt menn som overhodet ikke bryr seg om kvinners nytelse også. De vil bare peise på, få sin egen orgasme, og om kvinnen får noe ut av det er likegyldig for dem. 

Som kvinne har jeg valgt bort slike elskere. Har forsåvidt bare hatt en som var utpreget slik, men selv om jeg var forelsket i mannen, og jeg var ganske ung da, så ble det uaktuelt å fortsette et forhold med ham da jeg forsto at dette ikke kom av at han var usikker i starten, men at han faktisk var slik.

På samme måte kan og bør menn velge bort partnere som ikke gir noe av seg selv seksuelt, straks det viser seg at dette er normaltilstanden man må leve med, om man velger denne partneren. Kan man ikke leve med dette, og det ikke er håp om utvikling, så bør man ta konsekvensene av det. 

Kvinner som meg og @hind, som har egen seksualdrive, og tar vare på den, med og uten partner, er ikke bitre. Vi er den typen partner menn bør ønske seg. Vi har ikke menn som jobber for oss, vi har partnere, og vi gir og vi får. Gjensidig. Vi ser på det seksuelle som et felles ansvar, til felles glede.

Temmelig mange kvinner er slik som oss, selv om ja, det finnes nok kvinner som absolutt ikke er som oss. Når jeg lytter til venninner med betydelig mer erfaring med ulike partnere enn meg er ikke de fullstendig egoistiske mennene helt uvanlige heller. Jeg er sikkert heldig som bare har vært ute for en eneste. Eventuelt har det at jeg aldri har hoppet til sengs med noen fort og lett, men blitt godt kjent med menn før jeg har gått til sengs med noen, gjort at jeg har silt ut egoistene i prosessen, etterhvert som jeg ble mer voksen enn da jeg gjorde den ene bommerten som ung. 

Det er faktisk helt ok å ikke passe sammen seksuelt. Like ok som å ikke passe sammen på andre måter. Det er ok å velge bort menn som "ikke gidder" å "jobbe for" kvinnens nytelse, og det er ok å velge bort kvinner som "bare ligger der som et slakt". Velger man å bli med en slik partner, så har man tatt et valg, helt selv. Velger man å selv være en partner som blåser i sin partners nytelse, så er det også et valg. Man får uansett ikke noe fantastisk ut av det elendige. God sex krever to som begge gir og tar. 

Belønningen for å velge riktig partner, og å være god partner selv, er at det ikke er jobb, men nytelse. Gjensidig. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke sammen med en slik dame, men jeg har vært borti nok av de damene som er slik. 

Stikkordet på hvorfor de er slik ---> (trommevirvel) usikre kvinner 

Anonymkode: 9ee73...a75

Men du gidder ikke å forstå hvorfor de er usikre da? Når menn er kravstore til kroppene våre så tør vi ikke slippe oss løs. Jeg har vært potetsekk kun med de jeg ikke føler meg komfortabel med og hatt bra sex med menn som vil at begge skal nyte og ikke har den "Du får si spesifikk hva du liker hvis ikke bare pumper jeg på fordi jeg skjønner ikke basic ting".

Anonymkode: c5464...fe2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke sammen med en slik dame, men jeg har vært borti nok av de damene som er slik. 

Stikkordet på hvorfor de er slik ---> (trommevirvel) usikre kvinner 

Anonymkode: 9ee73...a75

De gangene jeg har vært usikker så er det fordi jeg ikke føler trygghet sammen med partner. Det er selvsagt noe jeg har måttet jobbe med, men det er også slik at når man er to så handler det om samarbeid og i tillegg til hvilke behov man har.

Jeg har for eksempel behov for kommunikasjon og åpenhet. Menn som ikke kommuniserer eller er åpne gjør meg usikker.

Så den dama som ligger der som en potetsekk kan være helt annerledes med en annen partner. For eksempel så var jeg i et tidligere forhold utforskende og leken i senga, men i et annet virket jeg sikkert prippen og tafatt. Så hvordan man fungerer sammen har veldig mye å si. Kompatibilitet kan gjøre underverker.

Anonymkode: c7f68...d50

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir alltid overtid. Som regel pålagt overtid, men aldri mer enn det som er tillatt i arbeidsmiljøloven.

Anonymkode: d2129...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Så...bitter....

Anonymkode: 272f8...41b

Her må jeg nok skuffe deg. Jeg er faktisk ikke litt bitter engang. Jeg er glad og fornøyd med livet. Kanskje det skyldes orgasmene :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Trolltunge said:

Hehe, man er bitter om man har et normalt, gjensidig seksualsyn? :laugh:

Jeg synes forøvrig at det er helt ok at min mann tenker at han gir meg orgasmer, når han faktisk går inn for å lokke og erte meg til å få flere enn strengt tatt nødvendig. Når han har fokus på det. Selv om dette er fordi han selv nyter og tenner på det. Jo flere ganger han får meg til å komme, dess mer fantastisk sex synes han at vi har hatt. 

Hadde han hatt innstillingen at han måtte jobbe for mine orgasmer, og egentlig synes det var et ork, så hadde det vært veldig trist, og vi hadde vel ikke hatt et bra seksualliv. 

Jeg tviler ikke på at det finnes kvinner som bare ligger der, og lar mannen ha hele ansvaret for det seksuelle, men det finnes så absolutt menn som overhodet ikke bryr seg om kvinners nytelse også. De vil bare peise på, få sin egen orgasme, og om kvinnen får noe ut av det er likegyldig for dem. 

Som kvinne har jeg valgt bort slike elskere. Har forsåvidt bare hatt en som var utpreget slik, men selv om jeg var forelsket i mannen, og jeg var ganske ung da, så ble det uaktuelt å fortsette et forhold med ham da jeg forsto at dette ikke kom av at han var usikker i starten, men at han faktisk var slik.

På samme måte kan og bør menn velge bort partnere som ikke gir noe av seg selv seksuelt, straks det viser seg at dette er normaltilstanden man må leve med, om man velger denne partneren. Kan man ikke leve med dette, og det ikke er håp om utvikling, så bør man ta konsekvensene av det. 

Kvinner som meg og @hind, som har egen seksualdrive, og tar vare på den, med og uten partner, er ikke bitre. Vi er den typen partner menn bør ønske seg. Vi har ikke menn som jobber for oss, vi har partnere, og vi gir og vi får. Gjensidig. Vi ser på det seksuelle som et felles ansvar, til felles glede.

Temmelig mange kvinner er slik som oss, selv om ja, det finnes nok kvinner som absolutt ikke er som oss. Når jeg lytter til venninner med betydelig mer erfaring med ulike partnere enn meg er ikke de fullstendig egoistiske mennene helt uvanlige heller. Jeg er sikkert heldig som bare har vært ute for en eneste. Eventuelt har det at jeg aldri har hoppet til sengs med noen fort og lett, men blitt godt kjent med menn før jeg har gått til sengs med noen, gjort at jeg har silt ut egoistene i prosessen, etterhvert som jeg ble mer voksen enn da jeg gjorde den ene bommerten som ung. 

Det er faktisk helt ok å ikke passe sammen seksuelt. Like ok som å ikke passe sammen på andre måter. Det er ok å velge bort menn som "ikke gidder" å "jobbe for" kvinnens nytelse, og det er ok å velge bort kvinner som "bare ligger der som et slakt". Velger man å bli med en slik partner, så har man tatt et valg, helt selv. Velger man å selv være en partner som blåser i sin partners nytelse, så er det også et valg. Man får uansett ikke noe fantastisk ut av det elendige. God sex krever to som begge gir og tar. 

Belønningen for å velge riktig partner, og å være god partner selv, er at det ikke er jobb, men nytelse. Gjensidig. 

De klager på kvinner som er usikre og derfor for passive og kjedelige i senga, men når de ,møter på sånne som deg og meg er jammen det også feil. De vet nok ikke helt hva de egentlig vil :ler: 

Du har så rett. Man må finne partnere man passer sammen med, også seksuelt. Slikt er for viktig til å overlates til tilfeldighetene. Jeg kan ikke for mitt bare liv skjønne at folk tør å inngå arrangerte ekteskap eller være jomfruer til bryllupsnatta. Stor risiko for å ende opp med en man ikke fungerer med eller som er villig til å la en utforske sin seksualitet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hind skrev:

De klager på kvinner som er usikre og derfor for passive og kjedelige i senga, men når de ,møter på sånne som deg og meg er jammen det også feil. De vet nok ikke helt hva de egentlig vil :ler: 

Du har så rett. Man må finne partnere man passer sammen med, også seksuelt. Slikt er for viktig til å overlates til tilfeldighetene. Jeg kan ikke for mitt bare liv skjønne at folk tør å inngå arrangerte ekteskap eller være jomfruer til bryllupsnatta. Stor risiko for å ende opp med en man ikke fungerer med eller som er villig til å la en utforske sin seksualitet...

Jeg velger å tro at disse damned if you do, damned if you don't - mennene er et fåtall av menn, som er seksuelt frustrert og/eller har et generelt dårlig kvinnesyn. At det er sin egen utilstrekkelighet de i bunn og grunn sliter med, men trenger syndebukker for det. Det er alltid greit å kunne skylde på noen. Det krever verken selvinnsikt eller selvinnsats. :)

Jeg har heldigvis ikke truffet på mange slike menn(esker) i RL. 

Jeg forstår heller ikke at folk våger å ikke vektlegge seksuell kompabilitet i valg av partner, men satser blindt på at dette bare fungerer. At vi passet sammen seksuelt var ikke noe uviktig i mitt valg av partner, det var en av de viktigste tingene. Man kan ikke selv kjøpe en Lada og senere klage på at det ikke er en Volvo. Er Volvo viktig, så er det dette man bør kjøpe.

Så bør den jo selvfølgelig vedlikeholdes godt for å opprettholde kjøreglede og verdi. ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, hind skrev:

Ja, selvfølgelig, det er mange som ikke får det til, men det irriterer meg at så mange menn snakker om orgasme som det er en stor gave de gir oss. Orgasmen sitter i hodet og det er vi selv som sitter med nøkkelen. Kvinner kan få orgasme med alt fra trusekanten til dusjstrålen. Mener dere at det er vi som gir dere orgasme når dere kommer under penetrering? Det tror jeg ikke. Dere kan kanskje mene det når det gjelder blow- og handjobs, men ikke når det komme til samleie. Da er det dere selv, vel? Hvorfor? Mannen min gir meg ikke orgasmer Jeg får dem selv, sammen med ham.

De fleste kvinner må statistisk sett ha stimulering av klitoris i 10-20 min konstant for å få orgasme.

Jeg er selv kvinne, og jeg opplever det som om at mannen min gir meg orgasme når han er den som gjør akkurat det.

Fyren har jo tilogmed rykt tungebåndet :P 

Anonymkode: 24554...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at det på ingen måte kommer ann på hva jeg gjør, men hva kvinnen selv gjør. Derfor er det helt feil å si at jeg "gir" henne noe som helst. Hun er ansvarlig for sin egen orgasme.

Anonymkode: 6ff3f...500

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...