Gå til innhold

hvor lenge må du jobbe for at du gir henne orgasme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

når får hun orgasme? har hun lys eller mørke stønn?

 

Anonymkode: dd47f...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Antar du mener med munnen. Jobber ikke. Det kalles fore-play, ikke fore-work.

Kan drive på i alt fra 2 til 40 minutter før hun kommer. Hvis hun blir frustrert kommer et vennlig hælspark i albuen. Høyre hånda er skjedehånda og venstre hjelper rumpa. Se så godt dressert jeg er ;) 

Endret av MuffinStud
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvor lenge må du jobbe for at du gir henne orgasme?

Anonymkode: dd47f...1bf

Det spørs på timelønna.

Anonymkode: f258e...56b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvor lenge, men det har aldri føltes som en jobb, da hadde jeg ikke giddet.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber ikke. Jeg beveger et par-tre fingre.

Anonymkode: 272f8...41b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere gir oss ikke orgasme. Vi tuner inn mentalt og sørger i grunnen mest selv for at vi får det. Men dere kan hjelpe til, selvsagt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, hind skrev:

Dere gir oss ikke orgasme. Vi tuner inn mentalt og sørger i grunnen mest selv for at vi får det. Men dere kan hjelpe til, selvsagt. 

Uten denne hjelpen, måtte du ha gjort det selv.

Anonymkode: 272f8...41b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Uten denne hjelpen, måtte du ha gjort det selv.

Anonymkode: 272f8...41b

Det er ingen sak. Jeg kan komme i drømme eller bare av å tenke på sex, men det er veldig hyggelig med en mann der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for lenge, tar ikke tida men er lei når den eventuelt kommer. Har mista lysten pga det, vet det blir så mye jobb 

Anonymkode: 29efc...e19

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt for lenge, tar ikke tida men er lei når den eventuelt kommer. Har mista lysten pga det, vet det blir så mye jobb 

Anonymkode: 29efc...e19

Drømmeelsker...

Anonymkode: 42dd0...6a4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, hind skrev:

Dere gir oss ikke orgasme. Vi tuner inn mentalt og sørger i grunnen mest selv for at vi får det. Men dere kan hjelpe til, selvsagt. 

Så når kona mi gir meg en handjob så gir hun meg ikke orgasme? Det ordner jeg selv mentalt? 

 

7 timer siden, hind skrev:

Det er ingen sak. Jeg kan komme i drømme eller bare av å tenke på sex, men det er veldig hyggelig med en mann der.

Det er kanskje slik for deg, men slik er det ikke for alle. 

Det er jo bare å lese noen av trådene om alle de som sliter med å få orgasme. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, stan said:

Så når kona mi gir meg en handjob så gir hun meg ikke orgasme? Det ordner jeg selv mentalt? 

 

Det er kanskje slik for deg, men slik er det ikke for alle. 

Det er jo bare å lese noen av trådene om alle de som sliter med å få orgasme

Ja, selvfølgelig, det er mange som ikke får det til, men det irriterer meg at så mange menn snakker om orgasme som det er en stor gave de gir oss. Orgasmen sitter i hodet og det er vi selv som sitter med nøkkelen. Kvinner kan få orgasme med alt fra trusekanten til dusjstrålen. Mener dere at det er vi som gir dere orgasme når dere kommer under penetrering? Det tror jeg ikke. Dere kan kanskje mene det når det gjelder blow- og handjobs, men ikke når det komme til samleie. Da er det dere selv, vel? Hvorfor? Mannen min gir meg ikke orgasmer Jeg får dem selv, sammen med ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske få minutter hvis det bare er for å få orgasme fortest mulig. Med vibrator vet jeg ikke om det tar et minutt engang. Vi er ganske like sånn sett. Jeg kan sikkert komme på under et minutt hvis jeg går inn for det, men hva er moroa med det? Da rekker jeg nesten ikke å bli kåt.

Vi bruker normalt 20-30 minutter alt i alt. Da er det ikke intens stimulering av klitten hele tiden, men litt frem og tilbake. Hun stopper meg hvis det er nære på, for hun vil ikke komme før samleiet.

Mann (hvis noen var i tvil)

Anonymkode: 8b610...4e0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, hind skrev:

Dere gir oss ikke orgasme. Vi tuner inn mentalt og sørger i grunnen mest selv for at vi får det. Men dere kan hjelpe til, selvsagt. 

Hadde du visst hvor mange kvinner som bare ligger og tar imot og venter på å få orgasme av jobbingen til ligget så hadde du byttet ut Dere med Meg.. 

 

Anonymkode: 9ee73...a75

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde du visst hvor mange kvinner som bare ligger og tar imot og venter på å få orgasme av jobbingen til ligget så hadde du byttet ut Dere med Meg.. 

 

Anonymkode: 9ee73...a75

Det er trist. Jeg har aldri møtt noen slike, heldigvis, men jeg tviler ikke på at de finnes. I stedet for å "gi" dem orgasmer kan dere kanskje lære dem opp til å være en aktiv part og ta kontroll over orgasmen selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, hind skrev:

Det er trist. Jeg har aldri møtt noen slike, heldigvis, men jeg tviler ikke på at de finnes. I stedet for å "gi" dem orgasmer kan dere kanskje lære dem opp til å være en aktiv part og ta kontroll over orgasmen selv?

Det er ikke menn sin oppgave å lære en kvinne å tilfredsstille seg selv, og ta kontroll over sin egen orgasme. Det ansvaret må kvinnen ta selv, samme som at kvinnen må lære seg å si hva hun ønsker og hvordan hun ønsker å bli tilfredsstilt. 

Subtile hint, lese kroppsspråk, å ikke ha ønsker om stillinger, og ikke ha sexfantasier er så 1980, dessverre så er det mange kvinner som praktiserer dette den dag i dag. 

Anonymkode: 9ee73...a75

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Det er ikke menn sin oppgave å lære en kvinne å tilfredsstille seg selv, og ta kontroll over sin egen orgasme. Det ansvaret må kvinnen ta selv, samme som at kvinnen må lære seg å si hva hun ønsker og hvordan hun ønsker å bli tilfredsstilt. 

Subtile hint, lese kroppsspråk, å ikke ha ønsker om stillinger, og ikke ha sexfantasier er så 1980, dessverre så er det mange kvinner som praktiserer dette den dag i dag. 

Anonymkode: 9ee73...a75

Men altså, hvis dere velger damer som er så tafatte at de bare ligger der, og dere faktisk er misfornøyde med ståa, da er det vel bedre å lære dem opp? Dere kan jo alltids fakturere dem for timer brukt hvis det er et sånt slit. Hvorfor blir dere sammen med slike kvinner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, hind skrev:

Men altså, hvis dere velger damer som er så tafatte at de bare ligger der, og dere faktisk er misfornøyde med ståa, da er det vel bedre å lære dem opp? Dere kan jo alltids fakturere dem for timer brukt hvis det er et sånt slit. Hvorfor blir dere sammen med slike kvinner?

Jeg er ikke sammen med en slik dame, men jeg har vært borti nok av de damene som er slik. 

Stikkordet på hvorfor de er slik ---> (trommevirvel) usikre kvinner 

Anonymkode: 9ee73...a75

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...