Gå til innhold

Mat du er flau du spiser?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gris. Når man vet hvor følt de har det på gådene og hvor ikle de blir behandlet.

Anonymkode: f5e72...049

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen mat jeg er flau av å spise. Spiser halvfabrikat, frossen pizza, mc donald’s og burger king når det passer meg uten å bry meg om hva andre tenker. Til og med som gravid 😱

MEN, jeg var ikke så veldig høy i hatten da jeg kjøpte meg en pose chips og spiste det til frokost 😛 Var i 1. trimester - jeg var kjempekvalm, trengte noe SALT og ingenting annet enn Kims french fries fristet meg. 

Anonymkode: 99efa...747

• Liker 1
Skrevet
På 19.6.2019 den 9.31, AnonymBruker skrev:

Brødskive med Kaviar og majones.

Anonymkode: aeb69...625

Gjør det samme selv, blir litt mindre salt. God kombinasjon. :Nikke: 

AnonymBruker
Skrevet

Kjøtt. Føler ikke det er sosialt akseptabelt å være vegeterianer, og samboeren min nekter, så jeg orker ikke styret med det. 

Liker ikke kjøtt spesielt godt en gang, men spiser det fordi jeg føler det er det eneste som er sosialt innafor. 

Prøvde en måned som veggis i januar. Det føltes bra, men det var utrolig vanskelig å unngå å bli latterliggjort, så jeg sluttet.

Anonymkode: d5ec0...802

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Yoghurt.. jeg er egentlig veganer.... jeg forråder min sjel for melkeyoghurt. Brenn meg  

Anonymkode: 23056...5be

• Liker 1
Skrevet

Salt & vinegar potetgull 🤣

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 19.6.2019 den 16.23, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke norsk og har spist mye mat som i Norge anses som «rart» og «ekkelt». Jeg var aldri flau over det, når jeg var yngre kunne jeg bli lei meg men ellers ikke noe. Hvorfor har dere så lav selvtillit?? Hvorfor er det ett slikt «gruppepress» hva mat angår? Jeg har sett at de siste årene har man blitt mer mer vandt til mat utenom det som var vanlig i Norge. Jeg møtte mannen min og min største frykt var faktisk at han ikke ville ha maten min. Heldigvis elsker han maten min selv om jeg lager mat som ikke er vanlig her. 

Anonymkode: c610d...209

Hvorfor har du så lav selvtillitt? 

Var det spørsmålet kanskje ikke så greit når du fikk det snudd imot deg selv? 

Anonymkode: 95de4...187

AnonymBruker
Skrevet

Philadelphia med melkesjokolade. Et barnslig pålegg jeg elsker 🤣

Anonymkode: 5c49f...bed

AnonymBruker
Skrevet

Ikke mat, men 6 liter cola zero daglig

Anonymkode: e280b...b79

AnonymBruker
Skrevet
På 22.6.2019 den 17.14, AnonymBruker skrev:

Kjøtt. Føler ikke det er sosialt akseptabelt å være vegeterianer, og samboeren min nekter, så jeg orker ikke styret med det. 

Liker ikke kjøtt spesielt godt en gang, men spiser det fordi jeg føler det er det eneste som er sosialt innafor. 

Prøvde en måned som veggis i januar. Det føltes bra, men det var utrolig vanskelig å unngå å bli latterliggjort, så jeg sluttet.

Anonymkode: d5ec0...802

Jeg er veganer og i starten var jeg veldig ensom,men viket ikke fra prinsippene mine og begynte å prate med andre veganere på nett og nå har jeg er stor nettverk med mennesker som tenker likt som meg.

Anonymkode: 5baf3...d3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...