Gå til innhold

Mat du er flau du spiser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 timer siden, Jerry Lee skrev:

Herr Drebin sier her det jeg tenkte da jeg så trådtittel!   👍

Skulle man liksom skamme seg over mat man liker og spiser?   Nei, ikke denne karen, heller.

Ser man det! ;)

Nettopp, folk kan tenke og mene hva de vil, jeg nyter det jeg spiser med god samvittighet. :Nikke: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg spiser mye bare. Trykker i meg masse godt. Men er ikke blubbe altså. Trener litt og har fysisk aktiv jobb. Men for en kvinne å spise like mye som en mann, er litt flaut 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt flaut å bare kjøpe usunne matvarer på butikken eller ferdigrette/halvfabrikata. F.eks grandiosa, toro tomatsuppe, middag fra varmdisken hos meny, godteri, chips. Da kjøper jeg kanskje noe grønnsaker osv for at det skal se ut som jeg skal være sunn også 😂

Ellers er jeg veldig glad i toro rett i koppen supper og spiser dette gjerne til lunsj. Vet noen synes det er litt rart. 

Er også glad i mais og kan spise dette rett fra boksen...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eug er flau over å spise alt som er usunt. Alt fra fett mat til sukker mat. 

Anonymkode: 92bff...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen ganger, når jeg blir fysen på det, pleier jeg å finne fram hvitost, ostehøvel og ketsjupflaske. Og så skjærer jeg ei skive hvitost, tar på en sprut ketsjup på den ene kortsiden, ruller sammen og nyter😋 dette syns jeg er sånn passe flaut, og jeg gjør det bare når jeg er alene.

Jeg spiser mange andre rare ting/kombinasjoner også som jeg skjuler i større eller mindre grad. Det er ikke det at jeg nødvendigvis synes det er så flaut, men det er så slitsomt å hele tiden få kommentarer på det du spiser og måtte snakke om å forklare det opp og ned i det uendelige. Og måtte si "haha, ja jeg er jammen rar!" hele tiden.

Anonymkode: c98be...13c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen ganger, når jeg blir fysen på det, pleier jeg å finne fram hvitost, ostehøvel og ketsjupflaske. Og så skjærer jeg ei skive hvitost, tar på en sprut ketsjup på den ene kortsiden, ruller sammen og nyter😋 dette syns jeg er sånn passe flaut, og jeg gjør det bare når jeg er alene.

Anonymkode: c98be...13c

Du er ikke alene om det, en gulostskive med ketchup er nam. :biggrin: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke direkte flau, men «alle» syns enten det er ekkelt, eller så nekter de for at jeg liker det fordi jeg er «for ung». Jeg er 30 år. Eeelsker fiskecabaret. Sånn aspik-opplegg som var populært på 70-tallet. Fikk det alltid servert hos mormor som lita, og mora mi har også lagd det en del ganger. 

Anonymkode: f8b0d...e49

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, noe jeg prøver å gjøre i det skjulte: om jeg spiser nugatti pleier jeg å ta smør oppå, også blander jeg det inn i nugattien.

Spiser jeg iskrem, så må jeg alltid blande det sammen så det blir mykt. Gjerne med litt melk oppi. Pleier å ta oppi kakaopulver om det ikke er sjokoladeis. 

Ikke så veldig flaut men, jeg er alltid spent på hvordan de i kassa på McDonalds reagerer når jeg spør etter McFlurry med sjokoladesaus. Noen forstår hva jeg mener, noen står der bare og ser dumt og usikkert på meg. Må si at jeg vil ha sausen rørt sammen med isen, sånn som man gjør med all annen topping i McFlurry, og at de bare kan taste inn nonstop eller noe på kassa. Haha. Det morsomme er når noen sier «eeeh ja, ikke sikkert det går men, jeg skal PRØVE i hvert fall». Kan da ikke være så vanskelig. En gang fikk jeg en Sundae-is med sjokoladesaus OPPÅ! Helt krise!! Jeg SA at jeg skulle ha McFlurry med sjokoladesaus.

Anonymkode: f8b0d...e49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke norsk og har spist mye mat som i Norge anses som «rart» og «ekkelt». Jeg var aldri flau over det, når jeg var yngre kunne jeg bli lei meg men ellers ikke noe. Hvorfor har dere så lav selvtillit?? Hvorfor er det ett slikt «gruppepress» hva mat angår? Jeg har sett at de siste årene har man blitt mer mer vandt til mat utenom det som var vanlig i Norge. Jeg møtte mannen min og min største frykt var faktisk at han ikke ville ha maten min. Heldigvis elsker han maten min selv om jeg lager mat som ikke er vanlig her. 

Anonymkode: c610d...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brødskive med Kaviar og majones.

Brødskive med kald kokt potet som pålegg. 

Dipper wasa husmann knekkebrød i vann som snack.

Anonymkode: aeb69...625

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

McDondals er litt pinlig. Også synes jeg det noen ganger er flaut å kjøpe kjøtt på butikken.

Anonymkode: 8b0b9...446

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat mat da, men spiser busene mine noen ganger. 

Anonymkode: e4b24...eee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt flaut å kjøpe tunfisk på boks. Vet ikke hvorfor ..

Anonymkode: d9462...ff2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mengden godteri jeg spiser når jeg er alene😂

Anonymkode: 7e274...80e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krem rett frå sprayboks.... Ikkje rart eg er feit.... Nam krem.

Når eg arbeida rundt masse mannfolk var det litt flaut å eta banan. Skrella den på ein veldig usexy måte men det er noke med tuppen xD 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm. En gang hver måned lager jeg posebrownies (med ekstra hakket sjokolade og nøtter) og spiser det + vaniljeis til middag i en uke/så lenge det rekker.

Prøver å kutte det ut fordi det er usunt, men jeg har alltid lite matlyst den perioden, og is+brownies er det eneste jeg ønsker å spise. 

Jaja, hva kan man gjøre. 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...