Gå til innhold

Mat du er flau du spiser?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser ikke noen grunn til at jeg skal være flau over noe jeg spiser.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Før jeg ble vegetarianer var jeg veldig glad i brødskive med nugatti og sardiner (yes), og det var ganske flaut å spise med andre til stede.

Anonymkode: 13915...bfe

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Herrehattifnatt! Stå for valgene dere tar..samma hva.. 🤪

Anonymkode: 2e32d...264

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor i all verden skulle man være flau av å spise noe?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg spiser noen ganger helt ville mengder med sjokolade, så mye at det ville vært flaut å gjøre det foran andre mennesker.  Du vet når man tar to store sjokoladeplater og trykker dem i seg i et tempo som får munnen til å fremstå som en makuleringsmaskin...  Det skjer ikke blant folk :fnise:

Anonymkode: 2774c...6ef

Men sjokolade er jo snop, og da gjelder det en egen regel: alt går an. Hadde du spist vanlig mat på samme måten, så hadde det nok blitt flaut.

Anonymkode: c3a64...27c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Drikker noen ganger fløte rett fra boksen. Som mellommåltid.

Anonymkode: 22d73...2fa

• Liker 12
Skrevet

Er vel egentlig ikke flau, men har forelsket meg helt i wienerpølser. Spiser lett bare det et par dager uten å koke de😂 Før så var jeg helt på knærne etter maxboller og nudler. Kan lage ordentlig mat hvis jeg gidder, men det skjer bare innimellom når jeg skal kose meg skikkelig🙂

• Liker 1
Skrevet

Har fortiden dilla på agurk!! Spiser seriøst en agurk til dagen, og spiser den som den er, uten å skjære opp osv. Et jafs her og der og i løpet av dagen er den altså fortært. Ikke veeeldig flau , men litt sært er det vel... 😛 Men slik er jeg i perioder, får dilla på en bestemt ting og spiser det konstant til jeg omsider går lei og får en ny «hang-up»

• Liker 2
Skrevet

Ferdigretter fra Fjordland, Toro osv...

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Vita hjertegod ( margarin) og sukkererstatning ( natreena) rørt sammen 😳 ikke store mengder, tre-fire spiseskjeer. Men likevel.. 🙄😅

Anonymkode: fa01b...18e

• Liker 7
Skrevet

Nei, jeg er aldri flau over noe av det jeg spiser, og jeg skammer meg heller ikke over å si at jeg liker noe som "alle" hater. :)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Grandiosa. Sjelden, men det hender jeg kjøper en grandis (den originale), deler den i to og spiser en halv pizza to kvelder på rad. Jeg pirker av paprikaen og legger på ekstra ost. Har også masse ketchup på. Helst cola ved siden av. Dette gjør jeg bare når mannen er på sjøen og etter at barna er i seng. Det har hendt at jeg har brent esken i vedovnen også🙈 

Anonymkode: 22f5a...1de

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nå når jeg har vært i mammapermisjon har jeg spist mye rart. Kjøpt sjokolade, yoghurtnøtter, boller og mer for en trilletur. Andre ganger en pakke polarbrød og skivet brunost. Spiser opp brunosten i løpet av turen! Litt flaut å gå å spise brød med tjukt lag brunost.

Jeg vurderte å kjøpe en big one her om dagen. Min første tanke var: hvordan skal jeg bli kvitt pappesken? Hva hvis jeg møter kjentfolk på butikken? Så ja, er visst litt flau. Er nok fordi det er så langt i fra det jeg vanligvis spiser.

Anonymkode: ba58a...9f2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Blir flau i butikken når jeg en sjelden gang kjøper Grandiosa, berlinerboller/annet usunt bakverk, ferdigretter eller hermetikk. Litt fordi jeg er redd for å treffe på noen kjente (alle som kjenner meg vet at jeg vanligvis spiser ultra-sunt) men mest fordi jeg ikke syns noe om halvfabrikater og «plastmat» - men av og til er det bare veldig godt 🙂 

Anonymkode: cc54b...450

• Liker 1
Skrevet
23 timer siden, FrankDrebin skrev:

Nei, jeg er aldri flau over noe av det jeg spiser, og jeg skammer meg heller ikke over å si at jeg liker noe som "alle" hater. :)

Herr Drebin sier her det jeg tenkte da jeg så trådtittel!   👍

Skulle man liksom skamme seg over mat man liker og spiser?   Nei, ikke denne karen, heller.

• Liker 3
Skrevet

Elsker potetgull med mye dipp, det kan kanskje bli litt heftig😃

• Liker 2
Skrevet

Mat må en ha!! "Spis til du blir flau", pleide min mormor å si. Og det skal godt gjøres, for jeg blir vel dårlig før jeg blir flau!

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, Thildamor skrev:

Mat må en ha!! "Spis til du blir flau", pleide min mormor å si. Og det skal godt gjøres, for jeg blir vel dårlig før jeg blir flau!

Hahaha.  Artig.   Men da snakker vi mengde mat, ikke type mat.   😊

Skrevet
Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

Hahaha.  Artig.   Men da snakker vi mengde mat, ikke type mat.   😊

Forsåvidt, men jeg blir ikke flau over jeg noe jeg spiser uansett! 🙈Om andre ikke liker det, så spiser jeg det jeg liker. 

Skrevet

Før i tiden synes jeg det var flaut å spise kjøtt, så klarte å slutte med det.

Nå tror jeg egentlig ikke at det er så mye. Spiser både frossenpizza og mat fra Burger King. Tror ikke man kan se på meg at jeg er veldig usunn, men jeg hadde sikkert vært stolt om jeg var sunn. Blir i hvert fall alltid litt sjalu på vloggere som lager de flotteste retter til seg og sine barn :P

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...