TeddyToria Skrevet 24. juli 2005 #461 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Nå har jeg funnet et kjempe fint sjal og en brosje som jeg kan ha til brudekjolen om det blir for kaldt. Håper egentlig bolerojakka til brudekjolen til venninna mi passer i fargen, men om ikke har jeg et godt alternativ. (Men det blir jo kjempe fint vær 10 september. Det glemte jeg ) ← Så bra! Fint å ha et alternativ! Dessuten kan det være vel så fint med et sjal og brosje! Og det er klart det blir fint vær!!! Jeg har bestilt det skjønner du - til 13/8, 20/8, 2/9 og 10/9 - da blir det fullgodt sommervær!!! Sommeren varer lenger den nå vettu, siden juni og juli har sviktet nokså godt... Forresten, nå er sløret ditt i boks! Og det ser altså slik ut, siden du ikke fikk åpnet linken: (men det er helt likt det jeg sendte deg, uten strass) Endret 17. februar 2007 av Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 24. juli 2005 Forfatter #462 Del Skrevet 24. juli 2005 Tuuuusssseeeennnnn takk!!! Du er verdens snilleste!!! Du har jo til og med fikset pent vær på bryllupsdagen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 24. juli 2005 #463 Del Skrevet 24. juli 2005 Tuuuusssseeeennnnn takk!!! Du er verdens snilleste!!! Du har jo til og med fikset pent vær på bryllupsdagen min! ← Jeg har bestilt sa jeg, håper bare det kommer frem til riktig tid, været og solen altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 24. juli 2005 Forfatter #464 Del Skrevet 24. juli 2005 Ja, ja.. Lover å ikke bli sur om bestillingen ikke går etter planen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 25. juli 2005 #465 Del Skrevet 25. juli 2005 Snille toria som ordner slør til deg... Du har vel det meste av hva du trenger nå da? Høres lekkert ut med sjal og brosje..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 25. juli 2005 #466 Del Skrevet 25. juli 2005 Snille Toria som har bestilt fint vær til oss! Har bestilt det jeg også, sånn at vi er på den sikre siden! Har ikke kjøpt sjal eller bolero jeg... Veldig usikker på om jeg skal kjøpe det... Nå har jo Toria bestilt bra vær da, så kanskje jeg skal slutte å tenke på det... Ha en flott kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 26. juli 2005 Forfatter #467 Del Skrevet 26. juli 2005 Nå har jeg kjøpt meg en bolerojakke også. Den er litt gulere.. men gjør det noe da??? ingen planer om å ha den på hele tiden ----- Bare om det blir kaldt. Dessuten har jeg o mannen gjort ferdig kirkeprogrammet:=) Vi skal til samtale med presten 3 dager før vielsen.... Hjelp!! Ja, ja... Satser på at det går bra. Bare hørt godord om presten:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 26. juli 2005 #468 Del Skrevet 26. juli 2005 Så flinke dere har vært! Kommer vel til å bli enklere til å huske alt når dere har møtet så nært vielsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 27. juli 2005 #469 Del Skrevet 27. juli 2005 Så flinke dere er! Får nesten litt dårlig samvittighet.... Vi har enda ikke gjort ferdig kirkeprogrammene.... jaja, blir nok travel de siste ukene.... Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 28. juli 2005 #470 Del Skrevet 28. juli 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 28. juli 2005 #471 Del Skrevet 28. juli 2005 Ha en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 30. juli 2005 #472 Del Skrevet 30. juli 2005 Ønsker deg en flott lørdagskveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 2. august 2005 Forfatter #473 Del Skrevet 2. august 2005 Tusen takk for alle koselige meldinger Nå nærmer deg seg for oss her... Og jeg er skikkelig stressa om dagen. Begynner i ny jobb til tirsdag, og det er 5 skift... Tenk om jeg må jobbe 10 september??? Har forsøkt å sende mail, men det er ingen som kan gi meg svar ang arbeidstidene mine før til mandag... Krysser fingrene og håper det går bra. Ellers er det mye som skal gjøres, men føler vi har kontroll.... Kjolen og alt er i orden i alle fall... Venter bare på slør og løshår... Har funnet ut at det blir veldig enkelt tilbehør til kjolen, jeg skal ikke ha diadem og kun et enkelt sølvhjerte som smykke (det er mamma sitt..). Skal krølle opp håret mitt, sette det opp løst...Og prøve å gjemme sløret under... Merker at jeg gruer meg mer og mer til bryllupsdagen... Ikke sikker på om jeg kommer til å like all oppmerksomheten. Vi har snakket med presten, og han virker veldig bra. Så mulig han klarer å roe meg litt ned... Jeg kommer jo til å grine som bare det, og da griner mannen også.... Puh dere!!!! Ikke lenge igjen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 2. august 2005 #474 Del Skrevet 2. august 2005 Det går radig fort mot bryllup nå ja! Kommer til å bli så bra, selv med mye oppmerksomhet som dagens midtpunkt! Håper sløret kommer snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 2. august 2005 #475 Del Skrevet 2. august 2005 Håper det ordner seg med jobben da, det gjør det helt sikkert! De ordner det nok for deg, slik at du får fri på den STOOOOORE dagen! (som nærmer seg med stormskritt, ja.. Du kommer til å bli så flott på bryllupsdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 3. august 2005 Forfatter #476 Del Skrevet 3. august 2005 uuuuuuuæææææææ!!!! Bare 37 dager igjen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 3. august 2005 #477 Del Skrevet 3. august 2005 uuuuuuuæææææææ!!!! Bare 37 dager igjen!!! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 4. august 2005 Forfatter #478 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Vet dere at nå gruer jeg meg så ille til utdrikkingslag at jeg virkelig håper jeg må jobbe når det er planlagt...!!! (Litt slemt mot forloveren min, men har ikke lyst jeg...) Enda verre ble det når jeg fikk se programmet for "mannen" min i går... Det var et par elementer jeg vet han vil hate der, og jeg fatter og begriper ikke hvordan hans forlover kan forsvare de påfunna der.. (Mannen min var forlover for forloveren sin for ikke lenge siden, og han la opp til en kveld som skulle være artig og utfordrende... Ikke en kveld hvor brudgommen skulle drites ut mest mulig!!) Æsj altså, ikke at vi tar oss selv så høytidelig, men drite oss ut kan man vel spare til andre anledninger??? 30 års lag osv... Fikk løshåret i posten i dag. Helt utrolig fint!!! Rett farge, og passe lengde.. Ca 50 cm langt. Men nå lurer jeg på om frisører syr/limer på hår man har med seg, vil slippe å betale så veldig mye. Og det koster over 6000 kr for hår og jobb til mitt hode.... Ikke helt det jeg pleier å bruke på hår på 3 mnd kan du si! Ellers er vel ting i ferd med å ordne seg til bryllupet, mye av kabalen kan først legges til tirsdag.. (Regner med at jeg får vaktlisten første dagen på jobb ja...) Endret 4. august 2005 av Miori Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 4. august 2005 #479 Del Skrevet 4. august 2005 Ser ut som du er i rute nå du også Når det gjelder utdrekkingslag så skal du bare slappe av, ta det som det kommer og kos deg kjempe mye med venner og kjente. Du kommer iallfall til å få en uforglemmlig dag itillegg til bryllupet da. Sitter med bare positive opplevelser og takknemlighet for det jeg fikk og opplevde i mitt utdrekkingslag. Takk for hilsen i boka mi, har ikke glemt deg vettu bare litt dårlig med tid og fritid her i gården. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 5. august 2005 #480 Del Skrevet 5. august 2005 Så flott at du har ordnet deg løshår? Kan jeg spørre hvor du bestilte fra og hvor mye det kostet? Skjønner godt at du ikke liker u.lag type utdritingslag... men vedder på at du egentlig ikke har så mye å grue deg til.. det blir nok en flott dag skal du se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå