Gå til innhold

Tanker mot bryllupet. (Tilbake igjen!)

Miori

Anbefalte innlegg

Vurderer sterkt å sveise på hår til bryllupet... Hmmmmmmmmmm

:ler::ler::ler:

Herlige du altså! ;)

Skjønningen... :klem:

Menne duuu...

GRATULERER MED JOBB!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Venter og venter på om jeg kommer inn på skole eller ikke..... :roll:

Ellers er det vel ikke mye bryllupsgreier som skjer, skulle vel vært oppe med brudekjolen min. Men tror jeg legger den opp selv, kanskje svigermor vil hjelpe meg... Bør jo ikke bruke penger på ting man ikke må.. Og legge opp kan umulig være så vanskelig.... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd.. men jeg fortsetter å krysse fingre!

Min forlover ble også lei seg i går... hun står nemlig på venteliste som nr. 300 på det hun ville inn på... uffameg, så vanskelig det skal være...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff da... Med meg er det ikke verre enn ventelisteplass 16... Men vet ikke om det går!!!!

Har funnet ut at jeg skal sy opp kjolen min selv:=) Og er det noen der ute som har et langt tyllslør i ivory uten pynt å selge meg.. Med buet kant????

Nå har vi laget innside til eskene våre også. blir så fint!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da... :troest: Håper det ordner seg for deg!

Jeg satser på at mamma klarer å sy opp kjolen min litt jeg... Håper det går bra!

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle bordkortene er ferdig!!!!!! :klappe:

Så bra!! Flink du! Det var esker du skulle ha ikke sant?

Vi har laget ferdig eskene, men ikke funnet ut helt hvordan vi skal sette på navn.. Vet ikke helt om det passer med sløyfer på de eskene våre...

Men vi har bestilt lovehearts som det står "just married" på, så putter vi et par miniruller av de i hver eske... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha esker ja. Ikke så glad i sløyfer jeg. så har droppet det vi også.

Så artig ide med love harts.. Hvor har dere bestillt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan gjorde dere det med navn da? Skrev rett på esken eller?

Bestilte her: lovehearts

Vi laget bordkort ved siden av esken vi. Slik at vi nå har både eske og bordkort, samt info/menyhefte... :sjenert: (Bedre med litt av alt prinsippet....)

I dag har jeg også fått kjøpt 6 engangskamerar som jeg skal skifte farge på.. (hvordan vet jeg ikke helt ennå..) Har også kjøpt klistrelapper med tall, og noen helt hvite til "pakkejentene". Har allerede kjøpt en linjert kladdebok med harde permer som de kan skrive i. Nå skal jeg bare nummerere den.

Mannen har snakket med organisten, og fått godkjent soloinnslagene. Og han kunne være behjelplig med tekst til salmene. Vi trenger kun to salmer:=) Dessuten kan han skaffe en trompetist til oss for max 1000 kr, hadde jo vært supert med trompetist til utgangsmarsjen. Mannen har også forsøkt å få tak i presten vår (som selvfølgelig) har fri i hele august. vil gjerne gjøre ferdig kirkeprogrammet, og trenger godkjenning fra ham.( Presten altså.)

Har også snakke med mamma i dag, hun har kakene under kontroll i samarbeid med svigermor. (Må kanskje minne henne på å ringe fars samboer..)Dessuten skal mormor bestille og betale kringle for oss, mamma skal betale fromarsj kake og svigermor spleiser på bryllupskaka. Det er også avklart at mamma har ansvaret for gavene, slaik at de blir pakket ned og låst inn på lokalet, samt at mors samboer kjører oss hjem på kvelden. Da slipper jeg å trukke meg inn i en taxi med kjolen min.

Det ser ut til at vi får litt hjelp av et lokalt kor under salmene i kirken, slik at de høres.. Den oppgaven er delegert bort til ei venninne. Ellers har ei annen venninne full kontroll på soloinnslagene, og sangen som vi skal danse bryllupsdans til. Filmmannen har sagt ja til å spille piano til bryllupsdansen. (Hvor bra er det ikke å ha venner med mange egenskaper..) Det er bekreftet at samme mann filmer fra morgen til kveld. Det er også bekreftet at en tredje venn, fotograf av yrke, kommer i kirken og tar bilder, samt noen på utsiden. (Må avklares med presten:=)

En venn og ei venninne (samme som organiserer kor) skal lese tekster i kirken. De gruer seg litt, men har full tro på at det går bra. Ellers er blomsterbutikken og bakeren stengt til 1 aug, så får ikke gjort noe særlig med det. Samme uka skal vi bestille siste time hos fotorafen og sjekke antrekket til mannen. Samt kjøpe smykke til meg.. leter som en gal.

Neste uke skal vi levere inne ringene til omgravering. (Gruer meg til å gå uten ring!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi oi, her skjer det mye om dagen...klarer ikke helt å henge med i svingene, med min analoge forbindelse....aaaalt taaaar jooo sååååå utrooooooolig laaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tiiiiiiiiiiid! :grine2:

Men så kjedelig at du ikke kom inn på skolen! :trøste:

Tør jeg spørre om hva du søkte på!? Med en ventelisteplass som nr. 16 så har du i det minste sjansen for andreopptaket da, absolutt. Husker jeg selv stod som nummer 10 engang, og jeg kom inn og vel så det! ;)

Krysser fingre fortsatt jeg da - håper det går din vei dette også!

Ellers er det jo kjekt med alt som er i boks, slik som godkjente soloinnslag, kaker mm. Og det er jo kjempekjekt å kunne deligere litt oppgaver slik at man slipper å gjøre ALT selv!

Du kan sikkert fint legge opp kjolen selv, men få da hjelp av noen til å sette nåler med du har den på, med underskjørt, sko og det hele. Kjolen skal bare legges opp såpass mye foran at du ikke snubler i den når du går. Så bare øvegå litt før du begynner å sy, så burde det være "lett som en plett"! :) Det var i allefall det syersken gjorde da hun skulle måle til min kjole på meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nesten vi må herme litt å kjøpe sånne love  :hjerte:  :ler:

Ja, hvorfor ikke...? Er morro med sånt syns jeg..alt for lite sånt spesial-morro-ting i norge...Og det var jo ikke så veldig dyrt heller syns jeg.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

God helg til deg Miori :klem:

Har skjedd mye her hos deg

:klappe: flink med bordkortene. Håper du har det bra ellers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg funnet et kjempe fint sjal og en brosje som jeg kan ha til brudekjolen om det blir for kaldt. Håper egentlig bolerojakka til brudekjolen til venninna mi passer i fargen, men om ikke har jeg et godt alternativ. (Men det blir jo kjempe fint vær 10 september. Det glemte jeg :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...