Gå til innhold

Tanker mot bryllupet. (Tilbake igjen!)

Miori

Anbefalte innlegg

Hei alle søte jentene!!!! (Her i min dagbok er det bare å bry seg:=)

Broren min synes det nok er en ære å følge meg opp kirkegulvet, mulig han blir like rørt som meg:=) Har bestemt meg for at pappa ikke skal følge meg opp, hadde kanskje tenkt å gå selv, men når jeg griner bare jeg tenker på det tror jeg det er ok med litt støtte på veien opp til alters. Sammen med gommen vil jeg ikke gå, skal neie og bukke før han hjelper meg på plass:=)

Sitter her å venter på tilbakemelding på et intervju, et års vikariat.. Godt betalt!! Og hadde vært supert å spart opp litt penger før jeg skal studere videre...

Holder på å finne slør til kjolen min, men det er ikke lett.. og ebay forstår jeg meg ikke på, dessuten er jeg sååååå skeptisk. Snille TT har prøvd å hjelpe meg, men det er ikke like lett.... :hoho:

I ferien (mannens ferie, jeg jobber hele sommeren) skal dette gjøres:

* Bli ferdig med meny hefte

* Kjøpe loddbok og klistrelapper

* Kjøpe klistremerker og penner til gjestebok

* Gjøre ferdig bordkort

* Gjøre ferdig menyhefte

* Bestille kake

* Tenke på blomster

* Avgjøre klær til bruden

* Skal vi ha pynt i kirken?

* Bil og sjåfør

* Glass, drikke og kurv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn...

Da er beskjeden gitt til pappa, tror nok han ble litt skuffa, men jeg står på mitt. Vil gjerne at broren min skal følge meg opp, og ikke pappa. Så ringte jeg til min bror og fikk til svar at "Det gjorde han gjerne, og det så han på som en ære!" Er så glad at jeg nesten griner!!!

Nå må bare presten si seg enig i at det er en ok løsning, er det noen som vet om det er noen "restriksjoner" på det??? Håper ikke det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle
Sånn...

Da er beskjeden gitt til pappa, tror nok han ble litt skuffa, men jeg står på mitt. Vil gjerne at broren min skal følge meg opp, og ikke pappa. Så ringte jeg til min bror og fikk til svar at "Det gjorde han gjerne, og det så han på som en ære!" Er så glad at jeg nesten griner!!!

Nå må bare presten si seg enig i at det er en ok løsning, er det noen som vet om det er noen "restriksjoner" på det??? Håper ikke det....

Så flott du får det slik du ønsker! :)

Skulle ikke tro at det skulle være noe problem for presten, på en annen side har de nå så mange rare restriksjoner.. Ta en telefon og snakk med ham? Det ordner seg sikkert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så gøy at broren din ville, det blir nok supert!!! :D

Lykke, lykke til med jobben!!! Håper du får den! Har du fått svar??? (nysgjerrig vettu.... ;) )

HA EN FANTASTISK FLOTT HELG!!!

:kose: og :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra, Miori!

Gratulerer også med 1 års forlovelse her om dagen! :hjerte:

Spennende med jobb, fortell alt da, når du får vite noe...imens så buster jeg i vei! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ehhh... Nytt og fint..

hallo alle sammen!

Nå er fristen for svar på invitten gått ut.. Alle har svart. og vi blir 68 stykker. Bordplasseringen er nesten klar:=) :D

Endret av Miori
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhh... Nytt og fint..

hallo alle sammen!

Nå er fristen for svar på invitten gått ut.. Alle har svart. og vi blir 68 stykker. Bordplasseringen er nesten klar:=) :D

Så flott da! :D

Ingenting er bedre enn at alle har svart og at bordplanen er klar - det er jo litt av en jobb bare å få det puslespillet til å gå opp... :huh:

Ha en kjempefin sommerdag videre! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blink:

Åååå.. Jeg angrer bittert på sommerjobben min.. Ingen morgenfugl jeg da, og å begynne på jobb kl 6.30, det er tidlig det.

Har måtte omrokkere på hele bordplasseringen nå... Har en svigerfamilie som ikke helt takler å sitte sammen med folk de ikke kjenner.. Så vi har gått vekk fra det tradisjonelle oppsettet, fordi de skal få sitte ved siden av hverandre... (Irriterer meg grønn, siden mine foreldre er skilt... Men de har sagt at de kan sitte ved siden av hverandre, så da får det vel være greit...) Så nå sitter vi slik på toppen av en hetesko... mor, far, brud, brudgom, svigermor, svigerfar.....

Ellers er det lite nytt... Prøvningspapirene våre kom i posten selv om vi fikk beskjed om at de ikke hadde noen data på oss.. Så etter 10 september bytter jeg navn:=) :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Hvor er godværet i østfold i dag???

Typisk den dagen jeg skal ha hagefest.... må nesten bare le av uflaksen min.. :ler:

Har tenkt litt på å sveise på hår jeg også..men ser ikke ut til at jeg får råd til det..

Men si fra hvis du finner et sted som gjør det billig!

Ha en fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har fått vår første bryllupsgave!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :bryllup::hoppe:

Spennende altså!!!

Var på fest i går, og da var det flere av jentene som nesten sa når utdrikkingslaget mitt var.. Men fikk det ikke ut av dem. Så ble det snakk om bryllup, og tror du ikke tårene rant da.. Nå aner ikke jeg hvordan jeg skal klare meg gjennom vårt bryllup her, kommer til å strigråte! Får testet det litt ut til helgen, da skal ei venninne av ei venninne gifte seg og jeg skal i kirken å se... (Samme kirke som vi skal gifte oss i..)

Ellers begynner ting å falle på plass.. Gaveeskene til gjestene er helt klare, vi har skrevet de ønskelistene folk har mast om, skal ta kontakt med organisten til uka.. Må få godkjent sangene......

Så skal vi vel bestille kaken:=) Gjøre ferdig menyhefte osv...

Det er ikke lenge til 10 september sier nå bare jeg..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jeg forresten skrevet at jeg har fått jobb???? Og at jeg nå venter spent på om jeg har kommet inn på skolen........... Har jeg det blir det et vanskelig valg for meg :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro med gave!!! :hoppe:

Også så flink du har vært i det siste! :klappe: Nå føler jeg at jeg ligger laaaangt etter deg, så må vel kanskje sette meg ned med bordplanen nå.. :kgblunk:

GRATULERER MED JOBB!!!

Så flink du er!! Når får du svar angående skolen da? Hva tror du du velger?

Ha en fin søndag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro med gave!!! :hoppe:

Også så flink du har vært i det siste!  :klappe:  Nå føler jeg at jeg ligger laaaangt etter deg, så må vel kanskje sette meg ned med bordplanen nå..  :kgblunk:

GRATULERER MED JOBB!!!

Så flink du er!! Når får du svar angående skolen da? Hva tror du du velger?

Ha en fin søndag!

:klem:

Hmmmm... Utrolig vanskelig dette med jobb eller skole... Jobben jeg har fått er godt betalt, men det er 5 skift... Sikker arbeidsplass, men null utfordring...

Utdanning er det jeg har mest lyst til, men det er vanskelig når det gjelder penger kan man si....

Så Lille My, det er vanskelig å si hva jeg vil velge altså... Hovedinntaket er vel 20 juli, så er spent ja!!

Når det gjelder bryllupet begynner jeg å bli nervøs... Men det er jo en liten stund igjen ennå... Føler vi har kontroll på det meste, ikke noe problem.. Dessuten er toasmasterne våre helt supre!! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med jobb, uansett om du tar den eller ei...! :)

Du får si fra hvis du finner ut litt mer om sveising av hår i strømstad. Kan nok lønne seg å ta det der tenker jeg... Inntil videre prøver jeg ut forskjellige tykningskremer til håret...men det er jo grenser for hva slikt kan fikse... :ler:

Ha en flott søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...