Gå til innhold

Kutte ut svigermor for godt! Flere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

«Profesjonell hjelp» 🤣 Nå må dere gi dere! Pris dere heller lykkelige for at dere ikke har vært i samme situasjon. 

Anonymkode: bfe45...e79

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 14.6.2019 den 20.03, AnonymBruker skrev:

Jeg har gjennom 4 år blitt behandlet som dritt, baksnakket, svartmalet og manipulert og nå har jeg etter en lang kamp blitt ferdig med heksa! I går toppet alt seg! Jeg fikk høre at svigermor prøver å ødelegge mellom meg og samboer, og hun har virkelig prøvd lenge. Hun er ikke engasjert i barnebarna, og hun oppfører seg som en tenåring da hun drikker seg full å bruker alt av penger på seg selv med dyre reiser. Hun er sykelig sjalu, og har et usunt forhold til samboer. Hun er alltid singel, og klarer ikke å holde på en mann. Bruker derfor samboer som en slags mann, ja det er sykt!  Hun gir ikke barna oppmerksomhet eller gaver, og hun tigger penger og hjelp av samboer hele tiden!  Hun kommer alt for ofte på besøk, og hun setter opp folk mot hverandre. Styrer på og er latterlig egoistisk! 

I går sendte jeg henne melding og forklarte henne hvor såret jeg var. Jeg fortalte henne at jeg ønsket å ikke ha mer kontakt med henne, og at jeg ønsker henne lykke til videre i livet. Jeg har aldri følt meg bedre! Jeg følte meg 100 kilo lettere etter jeg sa farvel til henne... 

Flere!? 

Anonymkode: fbf6f...063

JA! 

Kuttet hun ut og livet er bare så mye bedre!Herlig! Syke kvinne!

 

Anonymkode: 6e13e...877

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.6.2019 den 22.42, AnonymBruker skrev:

JA! 

Kuttet hun ut og livet er bare så mye bedre!Herlig! Syke kvinne!

 

Anonymkode: 6e13e...877

Kuttet du henne ut før eller etter dere kjøpte huset i x?

Anonymkode: f1ccb...698

Innlegget er redigert for identifisering av privatpersoner.

Anglofil (teamleder)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg.. Du har tidligere vurdert å kutte ut dine foreldre, og krangler med mannen din på grunn av at du ikke trives der du bor. Hva med å vurdere om du har en svangerskapsdepresjon? For det tror jeg du har. Tror ikke du tenker klart i det hele tatt, selv om du sikkert har helt rett i at svigermor er en bitch og dine foreldre heller ikke stiller opp i en tid du virkelig kunne trengt det. 

Anonymkode: 7ceee...608

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for diskusjoner meg seg selv, brukerdebatt og spekulasjoner.

Kragebein, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.6.2019 den 22.49, AnonymBruker skrev:

Kuttet du henne ut før eller etter dere kjøpte huset i x?

Anonymkode: f1ccb...698

Hvor er det? 

Jeg bor en annen by dessverre

Anonymkode: fbf6f...063

 

Innlegget er redigert for identifisering av privatpersoner.

Anglofil (teamleder)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjære deg.. Du har tidligere vurdert å kutte ut dine foreldre, og krangler med mannen din på grunn av at du ikke trives der du bor. Hva med å vurdere om du har en svangerskapsdepresjon? For det tror jeg du har. Tror ikke du tenker klart i det hele tatt, selv om du sikkert har helt rett i at svigermor er en bitch og dine foreldre heller ikke stiller opp i en tid du virkelig kunne trengt det. 

Anonymkode: 7ceee...608

BS, det er ikke som har en bra familie. Og faktisk MÅ kutte de ut for sitt eget beste.

Anonymkode: f6155...218

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

BS, det er ikke som har en bra familie. Og faktisk MÅ kutte de ut for sitt eget beste.

Anonymkode: f6155...218

Anonymkode: 7ceee...608

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...