Gå til innhold

Kutte ut svigermor for godt! Flere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun kommer ikke inn i mitt hus når jeg er hjemme. Jeg har gitt henne klar beskjed, og den kan ikke mistolkes! Samboer har også fått klar beskjed! 

Ser jeg henne hjemme hos meg så kaster jeg henne fysisk ut om jeg må. Jeg er langt mer sterkere enn henne, og yngre!

Ts

Anonymkode: fbf6f...063

Du høres litt ekstrem ut selv! Beklager, men slik du ordlegger deg, og hva du skal gjøre med henne hvis og om.... - tja, ikke slik jeg er oppdratt hvertfall ;) Dramaqueen?? 

Anonymkode: 216cb...51f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvem hadde barna? Julenissen? 

Anonymkode: 0aa3d...be1

Hun sier hun satt alene så da var barna med faren da. Det er vel ikke så vanskelig å forstå?

Anonymkode: 74c35...ae9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan kutte kontakt med svigermor uavhengig om samboer har kontakt med henne. Jeg vil ikke dra på besøk til henne, og ønsker ikke besøk av henne! 

Anonymkode: fbf6f...063

Så du bør alene altså?

Anonymkode: c45ce...1ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min svigermor var et troll, og hun hadde total kontroll over sønnen. Hun var manipulerende, snakket skit om meg bak min rygg, spredde rykter og var og ekspert på å bruke hersketeknikker. 

Jeg forstår deg så inderlig vel. De som ikke har blitt herset med av et slikt menneske, forstår ikke hvordan det er.

Anonymkode: 59cce...3a9

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min svigermor var et troll, og hun hadde total kontroll over sønnen. Hun var manipulerende, snakket skit om meg bak min rygg, spredde rykter og var og ekspert på å bruke hersketeknikker. 

Jeg forstår deg så inderlig vel. De som ikke har blitt herset med av et slikt menneske, forstår ikke hvordan det er.

Anonymkode: 59cce...3a9

Ja, det er vanskelig å forklare uten å ha opplevd dette selv. Det må kjennes og føles på kroppen over tid..

Det er som om man blir mer og mer usikker på seg selv når man tilbringer tid i samme rom som denne personen. Min svigermor var veldig flink til hersketeknikker som det å prate i munnen på meg, avvise meg, late som hun ikke hører hva jeg sier slik at jeg må gjenfortelle meg, og derved mister hele historien poenget slik at hun kan se dumt på meg til slutt å bare le.. Veldig manipulerende og kalkulerende! 

NESTEN LITT PSYKOPATISK..

Anonymkode: fbf6f...063

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du høres litt ekstrem ut selv! Beklager, men slik du ordlegger deg, og hva du skal gjøre med henne hvis og om.... - tja, ikke slik jeg er oppdratt hvertfall ;) Dramaqueen?? 

Anonymkode: 216cb...51f

Hun har vært ille mot meg og samboer! Ønsker ikke å fortelle detaljer da hun henge her inne.

Ts

Anonymkode: fbf6f...063

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, Kontormus skrev:

Så din samboer får ikke ta imot sin mor i sitt eget hjem? For det er vel hjemmet for dere begge, eller er det bare ditt syns du?

Min samboer må respektere at jeg ikke ønsker mer kontakt med svigermor etter hennes ufyselige oppførsel mot meg og min familie! Hun skal ikke være hjemme her mens jeg er her hjemme! Ferdig! 

 

Anonymkode: fbf6f...063

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her 

Svigermor har snakket stygt om meg og kalt meg feit foran slekta.. Hun mener samboer fortjener en slankere kvinne jeg som nettopp har vært gravid. Jeg ble sjokkert da hun sa dette:( Hun utelot meg fra julefeiringen i fjor, da hun ønsket samboer for seg selv. Jeg satt alene å spise ribbe, mine foreldre var bortreist. 

Hun driver hån mot meg. Later ofte som hun ikke hører hva jeg sier, med flere hersketeknikker.. 

Gir meg og samboer dårlig samvittighet fordi vi ikke besøker henne 2 ganger i uken da hun bor langt faen ute på landet..  

Anonymkode: fbf6f...063

 

Veldig stygt av samboeren din å la deg sitte alene på julaften 😓😓 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her

Svigermor er veldig sjalu på meg, samboer mener det samme. Hun ønsket seg et liv som jeg har, og er veldig bitter pga dette. Hun fikk barn veldig ung, hadde ingen utdanning, jobb, og bodde mesteparten av livet i en kjeller med samboer. Jeg har gjort alt i riktig rekkefølge, og hun påpeker alltid at jeg er så "bortskjemt", og at jeg aldri blir fornøyd osv..

Hun har ikke kontakt med nesten noen i familien sin. Kuttet ut sin mor for 20 år siden, fordi hun likte henne ikke lengre. Kuttet også ut barnefaren til samboer to uker etter fødsel. Kjørte rettssak uten spesielt tyngende bevis på noe som helst, og gjorde alt hun kunne for å ha barnet alene. Har kuttet ut mange folk i livet sitt. Hatt masse forskjellige menn, og samboer har blitt litt ødelagt av dette da nye fedre har kommet og gått mange ganger oppigjennom oppveksten. 

Bor nå langt unna, men snakker om å flytte nærmere oss. Håper på død og liv at hun ikke kommer nærmere. Jeg klarer ikke kvinnemenneske lengre. Jeg har på mange måter gjennomskuet henne! Hun er falsk, gjerrig, manipulerende, ekkel, og alt annet enn et hyggelig menneske. 

Hun har prøvd å få mange imot meg, og hun klarte det til slutt. Hun fikk bestefaren til samboer imot meg, og resten av familien. Hun har prøvd å manipulere samboer til å gå ifra meg lenge, men samboer har også begynt å skue litt på henne. Hun drev på slik med exen hans også. Da klikket hun i vinkel og kjeftet ut exen til samboer!! Hun hadde visst blitt gal denne kvelden...

Jeg klarer ikke å forklare, men svigermor er også sykelig gjerrig. Hun spør meg hele tiden om det er ting jeg ikke skal ha lengre. Ofte føler jeg at hun er på kanten til frekk. Ofte lusker hun rundt huset, "skal dere ha den der", hvis dere skal kaste den så tar jeg den gjerne med", så ender det med at hun får den, fordi samboer gir alt til gullemor.. Ofte har hun spurt om å få ting som jeg har lagt ut på finn, fordi hun vil ha ALT gratis. Hun har tatt meg seg fryktelig mye søppel fra oss, som hun sparer på om gjemmer inne på rom og loft..

Barnebarna bryr hun seg ikke om. Hun spanderer aldri, og spanderer hun er hun kjapp til å fortelle samboer hva hun la ut osv. Jeg og samboer fikk sponset barnevogn av alle i familien unntak henne, da hun ikke ønsket å hjelpe til fordi hun ønsket heller å bruke pengene på seg selv... Klager ofte over dårlig økonomi, men bruker alle penger på byen, konserter og dyre reiser. 

 

 

 

 

 

 

Anonymkode: fbf6f...063

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Visdomstannaverker skrev:

 

Veldig stygt av samboeren din å la deg sitte alene på julaften 😓😓 

Ja, det er nok det mest tragiske jeg har opplevd noen sinne. Han lå også over til sin mor, så jeg måtte ligge i sengen alene.. 

Har aldri følt meg så taper noen sinne. 

ts

Anonymkode: fbf6f...063

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, det er nok det mest tragiske jeg har opplevd noen sinne. Han lå også over til sin mor, så jeg måtte ligge i sengen alene.. 

Har aldri følt meg så taper noen sinne. 

ts

Anonymkode: fbf6f...063

Og du var ikke lynende forbanna på samboer? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Dumi skrev:

Og du var ikke lynende forbanna på samboer? 

Vanskelig å forklare. Jeg var så langt nede og deprimert og vurderte selvmord denne perioden. Alt var tåkete og uklart.. Klarer nesten ikke å huske. Tror jeg har fortrengt mye av smerten jeg bar på. 

Jeg var ikke sint, men likegyldig. 

Anonymkode: fbf6f...063

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her

Glemte å fortelle at jeg sleit med heftige depresjoner fra oktober til januar! Ble på mange måter likegyldig, og sluttet å føle ting. 

Svigermor så selvfølgelig dette som en fin periode å ta ifra meg alt på. 

Anonymkode: fbf6f...063

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest rabrabara
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så samboeren din spiste ribbe med moren sin, mens du spiste ribbe alene? Hvem hadde barna? 

Hvis dette hadde vært sant hadde det vært så utrolig white trash. Beklageligvis er det ikke så troverdig. Ingen vil ha en slik samboer. 

Anonymkode: 0aa3d...be1

Det lurer jeg og på😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vanskelig å forklare. Jeg var så langt nede og deprimert og vurderte selvmord denne perioden. Alt var tåkete og uklart.. Klarer nesten ikke å huske. Tror jeg har fortrengt mye av smerten jeg bar på. 

Jeg var ikke sint, men likegyldig. 

Anonymkode: fbf6f...063

Mitt spørsmål var til Hi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ønsker null kontakt med henne, og jeg kommer aldri til å besøke henne igjen! Har bestemt meg å det føles veldig godt! Har aldri kjent en slik ro som nå på lenge. Jeg tror hun har vært en byrde for meg i lang tid. Hun er skadelig for barnebarna, meg, og flere. Samboer må jo ha kontakt med henne, men jeg slipper takk og lov! 

Det skal bli fantastisk å måtte slippe dette menneske. Alle ubehagelige besøkene jeg har vært på med henne, alt ubehag og taushet! Så glad jeg slipper det. 

Ts 

Anonymkode: fbf6f...063

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, rabrabara skrev:

Det lurer jeg og på😆

Barna var med samboer til svigermor 

Anonymkode: fbf6f...063

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigermor forventer å sitte masse barnevakt, men jeg føler ikke at der er trygt med tanke på hennes alkoholmisbruk! Hun gjemmer vin i skap og kroker, og det lukter alkohol av henne tilogmed når hun er på trening.. Jeg vet at hun ruser seg mye.. Og hun lyver veldig mye om dette.. Men jeg vet! 

Ts

 

Anonymkode: fbf6f...063

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...