Gå til innhold

Kutte ut svigermor for godt! Flere

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjennom 4 år blitt behandlet som dritt, baksnakket, svartmalet og manipulert og nå har jeg etter en lang kamp blitt ferdig med heksa! I går toppet alt seg! Jeg fikk høre at svigermor prøver å ødelegge mellom meg og samboer, og hun har virkelig prøvd lenge. Hun er ikke engasjert i barnebarna, og hun oppfører seg som en tenåring da hun drikker seg full å bruker alt av penger på seg selv med dyre reiser. Hun er sykelig sjalu, og har et usunt forhold til samboer. Hun er alltid singel, og klarer ikke å holde på en mann. Bruker derfor samboer som en slags mann, ja det er sykt!  Hun gir ikke barna oppmerksomhet eller gaver, og hun tigger penger og hjelp av samboer hele tiden!  Hun kommer alt for ofte på besøk, og hun setter opp folk mot hverandre. Styrer på og er latterlig egoistisk! 

I går sendte jeg henne melding og forklarte henne hvor såret jeg var. Jeg fortalte henne at jeg ønsket å ikke ha mer kontakt med henne, og at jeg ønsker henne lykke til videre i livet. Jeg har aldri følt meg bedre! Jeg følte meg 100 kilo lettere etter jeg sa farvel til henne... 

Flere!? 

Anonymkode: fbf6f...063

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Glemte å si at hun bare svarte frekt tilbake på melding som forventet.. Hun kunne ikke brydd seg mindre!! 

TS

• Liker 1
Skrevet

Nei, du har selvsagt aldri gjort noe galt. Bare henne. Og det er klart at du kan ta dette valget på vegne av hennes sønn...:ironi:

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Kontormus skrev:

Nei, du har selvsagt aldri gjort noe galt. Bare henne. Og det er klart at du kan ta dette valget på vegne av hennes sønn...:ironi:

Ja det sier seg jo selv. Gud forby at guttungen er glad i moren sin liksom. Dette blir nok gøy for ekteskapet 

Anonymkode: c45ce...1ac

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Synes det høres ut som om ts er sjalu på svigermor, jeg. 

Selvfølgelig kan svigers bruke pengene sine på seg selv. Selvfølgelig kan hun be sønnen sin om hjelp, skulle da bare mangle. Det er dessuten temmelig selvmotsigende å både mene at hun ikke bryr seg, og samtidig mene at hun kommer altfor ofte på besøk. Det henger jo ikke sammen. 

Anonymkode: 0aa3d...be1

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke TS, men jeg har også bestemt meg for å kutte ut svigermor. Dvs at hun er velkommen til burdsdager for barna, og hvis min mann ønsker å invitere henne. Han kan så klart ta med barna så ofte han vil til henne, men jeg gidder ikke bli med mer. Livet er for kort til å kaste bort på mennesker som ikke respekterer en. 

Anonymkode: 415fd...5a9

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke TS, men jeg har også bestemt meg for å kutte ut svigermor. Dvs at hun er velkommen til burdsdager for barna, og hvis min mann ønsker å invitere henne. Han kan så klart ta med barna så ofte han vil til henne, men jeg gidder ikke bli med mer. Livet er for kort til å kaste bort på mennesker som ikke respekterer en. 

Enig i denne, har kuttet ut flere i min familie pga dårlig oppførsel. Vi møtes kun i for eks begravelser.

Anonymkode: 38e55...799

• Liker 10
Skrevet

Har du mannen din med på denne avgjørelsen, TS? For ellers ser jeg ikke bort fra at hun gir en lang blanke i at du ikke vil ha kontakt, og fortsetter å komme på besøk som om ingenting var hendt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her 

Svigermor har snakket stygt om meg og kalt meg feit foran slekta.. Hun mener samboer fortjener en slankere kvinne jeg som nettopp har vært gravid. Jeg ble sjokkert da hun sa dette:( Hun utelot meg fra julefeiringen i fjor, da hun ønsket samboer for seg selv. Jeg satt alene å spise ribbe, mine foreldre var bortreist. 

Hun driver hån mot meg. Later ofte som hun ikke hører hva jeg sier, med flere hersketeknikker.. 

Gir meg og samboer dårlig samvittighet fordi vi ikke besøker henne 2 ganger i uken da hun bor langt faen ute på landet..  

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Hactar skrev:

Har du mannen din med på denne avgjørelsen, TS? For ellers ser jeg ikke bort fra at hun gir en lang blanke i at du ikke vil ha kontakt, og fortsetter å komme på besøk som om ingenting var hendt.

Hun kommer ikke inn i mitt hus når jeg er hjemme. Jeg har gitt henne klar beskjed, og den kan ikke mistolkes! Samboer har også fått klar beskjed! 

Ser jeg henne hjemme hos meg så kaster jeg henne fysisk ut om jeg må. Jeg er langt mer sterkere enn henne, og yngre!

Ts

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, Kontormus skrev:

Jeg kan kutte kontakt med svigermor uavhengig om samboer har kontakt med henne. Jeg vil ikke dra på besøk til henne, og ønsker ikke besøk av henne! 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forstår deg så godt! Kan jeg spørre om hva  som skjedde? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så samboeren din spiste ribbe med moren sin, mens du spiste ribbe alene? Hvem hadde barna? 

Hvis dette hadde vært sant hadde det vært så utrolig white trash. Beklageligvis er det ikke så troverdig. Ingen vil ha en slik samboer. 

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Det at du ble sittende alene på julaften i fjor fordi hun bare inviterte sin sønn, og han lot deg sitte alene..... Hadde glatt tatt en oppvask der også!

Anonymkode: 1e638...8ca

• Liker 26
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg kan kutte kontakt med svigermor uavhengig om samboer har kontakt med henne. Jeg vil ikke dra på besøk til henne, og ønsker ikke besøk av henne! 

Så din samboer får ikke ta imot sin mor i sitt eget hjem? For det er vel hjemmet for dere begge, eller er det bare ditt syns du?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ts her

Første gangen jeg forsto at svigermor var gal, det var da hun fortalte at hun ikke ønsket barnebarn! Og spesielt ikke meg som svigerdatter.. Jeg hadde vært sammen med samboer i 6 måneder, og hun kjente meg ikke engang!

Hun nekter for det i ettertid, men jeg har vitne og bevis på hva hun sa denne kvelden. Jeg var knust i flere måneder etterpå!!!

Hun har også kalt meg bortskjemt, ekkel, og frekk bare fordi mine foreldre er bemidlet samt bor på et penere område. Hun har alltid virker sjalu og bitter på meg. Alltid vært ute etter å ta meg. Ofte ute etter å få informasjon som er sensitiv, som hun forteller videre.. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så samboeren din spiste ribbe med moren sin, mens du spiste ribbe alene? Hvem hadde barna? 

Hvis dette hadde vært sant hadde det vært så utrolig white trash. Beklageligvis er det ikke så troverdig. Ingen vil ha en slik samboer. 

Ja! Skal sies jeg var meget deprimert denne tiden, og var likegyldig! Følte meg ikke velkommen så hadde ikke noe imot å sitte alene.. Men ja, det var tragisk

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat den samme situasjonen her, så etter at mannen min hadde tatt det opp med henne på en ordentlig måte uten noen bedring så måtte vi kutte kontakten i et års tid. 

Etter det ble det litt bedre, men vi måtte sette nye grenser og regler for forholdet med henne. Fremdeles prøver hun seg («dere skal vel ikke skille dere?» tatt helt fra løse lufta, etc), men nå er mannen og jeg på samme lag så hun konkurrerer ikke med meg som før, oppfører seg mer som om han er sønnen hennes og ikke kjæresten, osv.. 

Vi unngår at mannen min skryter av meg og slike ting som tidligere har trigget rar og overdrevne reaksjoner, men forholdet vil nok dessverre fortsette om hun ikke plutselig forandrer oppførselen sin radikalt. Det er synd, men det kan ikke koste oss ekteskapet heller.

Stor klem til deg, TS. De som ikke har opplevd dette forstår ikke situasjonen helt. ❤️

Anonymkode: bfe45...e79

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja! Skal sies jeg var meget deprimert denne tiden, og var likegyldig! Følte meg ikke velkommen så hadde ikke noe imot å sitte alene.. Men ja, det var tragisk

Men hvem hadde barna? Julenissen? 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her 

Svigermor har snakket stygt om meg og kalt meg feit foran slekta.. Hun mener samboer fortjener en slankere kvinne jeg som nettopp har vært gravid. Jeg ble sjokkert da hun sa dette:( Hun utelot meg fra julefeiringen i fjor, da hun ønsket samboer for seg selv. Jeg satt alene å spise ribbe, mine foreldre var bortreist. 

Hun driver hån mot meg. Later ofte som hun ikke hører hva jeg sier, med flere hersketeknikker.. 

Gir meg og samboer dårlig samvittighet fordi vi ikke besøker henne 2 ganger i uken da hun bor langt faen ute på landet..  

Lot samboeren din, og far til ditt barn, deg sitte alene på julaften? I så fall er det ikke svigermor du skal angripe! 

Og hvorfor skal hun bruke penger på deg? Slik du snakker, høres du ikke et hakk bedre ut! "Bor langt faen på landet..." ??

Anonymkode: 216cb...51f

• Liker 15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...