Tilde Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #2381 Del Skrevet 17. januar 2007 Et år eldre,og jammen er jeg ei gammal røy... Nei,seriøst,det var faktisk ikke så gøy å bli...ja,det tallet...grrr... MEN, plaster på såret! Gullsmykke med diamanter Joooda... Ellers så har jeg hatt litt diverse samtaler og i en av dem fått ganske gode tilbakemeldinger på at jeg var både flink og likandes, så det var jo gøy. Det jeg må gjøre som en konsekvens av tre andre samtaler,er ikke fullt så gøy.Men det har ligget der lenge,og det er til personens beste,så...someone`s gotta do it... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 17. januar 2007 #2382 Del Skrevet 17. januar 2007 Gratulerer med flott 24-årsdag! Ikke verst plaster på såret det smykket, nei. Godt noen får fine tilbakemeldinger for tiden. Helt sikkert fortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #2383 Del Skrevet 18. januar 2007 Tusen takk @lfa! Men i dag har jeg kranglet så busta føyk...hehe... Jojo... Godt ikke alle dager er like... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 18. januar 2007 #2384 Del Skrevet 18. januar 2007 Det er sunt og få ut litt damp innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #2385 Del Skrevet 22. januar 2007 I agree! Ellers så er Bamsen i London, jeg har vært i forening og planlagt husmortur med jentene,muligens til London,Barcelona,Riga,Praha..osv... og Bompi laller hos mormor og morfar. Så det blir morfar som leverer i barnehagen i morgen.Litt spesielt, men det går sikkert heeeelt fint. For meg passer det veldig bra,ikke bare bare å ta Bompi på sykkel i dette været nå. Dårlig tid om morgenen også.Garantert masse snø innen i morgentidlig.Litt good,og litt bad... Liker ikke isen under snøen... Har nok med et blåmerke på rompa foreløpig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 27. januar 2007 #2386 Del Skrevet 27. januar 2007 Gikk det greit med Bompi og morfar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #2387 Del Skrevet 27. januar 2007 Det gikk helt fint med Bompi og morfar. De hadde gått helt bort,og Bompi hadde snakket som en foss hele veien og klaget på at det var kaldt på nasen...Og da de kom frem i barnehagen så hadde hun stolt forklart at det var morfar som leverte i dag sånn ellers så er jeg litt sliten etter ei uke der Bamsen har vært på reisefot og bare vært hjemom nattamellom tirsdag og torsdag.Litt styr å måtte levere og hente selv.Ene dagen var Bompi heeelt fantastisk sur også... Skikkelig vranglås, men ellers så har vi hatt det fint.Vet ikke hva som var galt da jeg... Feil middag kanskje?! For den falt jammen ikke i smak...Men det må vel være noen sånne dager også innimellom. Ellersså ble Bamsen senere enn han skulle hjem pga de der bombegreiene på Gardermoen,og det ble meg til å stå opp i dag med Bompi.Trøtt i trynet,så jeg la meg da hun hadde luren sin og sov i to timer... Gleeeder meg til å sove lenge i morgen! Ellers så har jeg vært hos venninne og køksa og sett på tv og knaska altfor mye sjokolade og snacks i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #2388 Del Skrevet 29. januar 2007 Mensenvondt...og vondt i hodet... Grr... Gje meg sjokolade!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 29. januar 2007 #2389 Del Skrevet 29. januar 2007 Du kan få mine. Sjokolade står nederst på listen min for tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #2390 Del Skrevet 1. februar 2007 Takk @lfa! Har funnet ut at den melkesjokoladen med daim er faaarlig god... Ellers så har jeg vært på salg i dag,rimelig fornøyd med fangsten. Brukte 900, sparte 2000...Fint reknestykke det. Men nå er jeg drittlei av å ha vondt i hodet,har hattdet hele uka.Litt sånn bihulaaktige greier med trykk i pannen.Snuen har også kommet for å bli virker det som. Grrr..kan ikke fordra det.Godt det snart er helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #2391 Del Skrevet 7. februar 2007 Drittlei av hodeverk! Nå har det gått over en uke med dette her herket!Får ikke gjort en skit.Har en gjeng stiler som ligger og skriker på meg,men orker jeg?!Neiiii... Har vært hjemme to dager nå. Kjeeeedelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 7. februar 2007 #2392 Del Skrevet 7. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 7. februar 2007 #2393 Del Skrevet 7. februar 2007 Jager bort hodepinen din God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. februar 2007 #2394 Del Skrevet 15. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #2395 Del Skrevet 17. februar 2007 Takk takk! Hodepinenen er ganske borte,men er erstattet av dagen derpå... Men nå er det heldigvis ferie og jeg har planer om å rette en god del,kose meg med Bompi de dagene hun er hjemme,og ellers prøve å slappe av, ikke stresse for mye med unødig tankekaos... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #2396 Del Skrevet 22. februar 2007 I dag har Bompi fått dren i ørene! :-) Gikk veldig fint.Hun var såååå flink! Fikk til og med tapperhetsdiplom av legen.Men det viktigste for henne var nok det rosa armbåndet og ringen med stjerne på. Reiste inn veldig tidlig i dag da, så suuupertrøtt mamma pga litt lite søvn, litt bekymra kanksje,men nok helst at jeg har sovet litt for lenge nå i ferien. Var ikke bekymret i det hele da hun sovnet i armene mine av narkosen etter få sekund og jeg måtte gå ut pga de skulle operere uten meg der. På oppvåkningen snorket hun som bare det..hehe... Og så fikk vi selskap av sjarmerende lege i heisen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #2397 Del Skrevet 25. februar 2007 Bompi sov hos mormor og morfar i natt og kom hjem med noen svære krokodilletøfler, en kosetiger og en fløyte.Hadde oppført seg eksemplarisk og vært så mormorkosete at morfar nesten ble litt sjalu...hehe.. Og så hadde hun sovet til halv ni Vi var hos vennepar på middag og vin i går,kjempegod mat. Namnam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 26. februar 2007 #2398 Del Skrevet 26. februar 2007 Heldige Bompi, men det var jo fortjent etter sykehusbesøket, da. En McDreamy i heisen er vel ikke det verste man kan bli utsatt for, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #2399 Del Skrevet 26. februar 2007 En McDreamy i heisen er ikke det verste, nei... Det var nesten litt synd at vi hadde jakkene på venterommet og ikke kunne ta imot den eskortetjenesten han tilbydde.. Sånn ellers så er det mondaymorningblues....enda...hehe.. Tok et skikkelig telefonskippertak idag.Trengtes. Ellers så har Bompi begynt å stamme en del igjen i dag/går.Stort sett s og m det går på.Rart, hun var nesten fri det fra onsdag/torsdag mener jeg.Kan det ha sammenheng med overnatting/barnehage?At hun er roligere når hun får være hjemme litt? Uansett barnehagen sa det ikke var noe å bekymre seg over,det lå til alderenog det var flere som stammet nå.Litt overivrige og mye som skal ut kanskje. Håper hun ikke blir plaget med det videre.Kan jo bli litt problem når hun i tillegg er noe sjenert til tider... Ok, ikke ta problem på forskudd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #2400 Del Skrevet 7. mars 2007 Har vært litt syk. Mye hodeverk.Feber på søndag og mandag. Bompi og jeg var hjemme på mandag.Mamma var ikke såå veldig spennende utover dagen. Bompi var nok egentlig nokså frisk i motsetning til mamman... Håper på bedre tider nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå