Tilde Skrevet 26. september 2006 Forfatter #2301 Del Skrevet 26. september 2006 Aaaaahhh... Tipper jeg har vooooondt i morgen..... Litt vondt i ryggen nå,ikke vant til å springe så mye og å gjøre brå bevegelser... Men jammen har jeg litt god samvittighet også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 28. september 2006 Forfatter #2302 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Ble syk igår jeg. Hadde og har vondt i halsen,hadde vondt i ryggen og vondt i hodet,så da ble det en hjemmedag på meg.gjorde ikke en dritt fornuftig.Slapp og rar.Ikke helt i form i dag heller,men karret meg nå på jobb.Og jammen ble det litt av en dag...For et kjør! Fikk to rimelig spesielle forespørsler i dag, en sa jeg ok til(følte det ble litt teit,fordi ting ble veldig på sparket pga jeg var syk igår,men men...trenger en ta segselv så høytidelig?!), en annen er jeg meeeeget glad for om jeg slipper.Og heldigvis, utover dagen så fikk jeg en tilbakemelding på at jeg nok slipper unna denne gangen...Phu! sier jeg bare... Ikke gøy å måtte skifte "beite" midt i året... Sånn ellers: litt gangsperr på innsida av låret og rundtforbi... Mor lo godt i dag da jeg sa jeg hadde spillt fotball.Sa hun skulle likt å ha sett synet...Hmfpfr! Var innom der etter at vi var på kafe og spiste komle.Og så fikk jeg et silkeskjerf fra selveste Paris..O la la! Lønner seg å ha mammaer på dametur.. Har jammen lyst på en jentetur selv snart! Menmen... Fikk høre om en studietur til England jeg kan melde meg på,frister litt da...Men Bamsen var ikke så lysten på en uke home alone med Bompi...og jeg vet ikke heller heelt... Men det kunne jo vært veldig spennnende og gøy,spesielt om flere fra jobb reiste... Endret 28. september 2006 av Tilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 28. september 2006 #2303 Del Skrevet 28. september 2006 Bamsen overlever nok en uke med Bompi! Har ikke han vært på guttetur i det siste? Eller er det jeg som innbiller meg ting? Synes du skal reise med god samvittighet hvis sjansen byr seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 28. september 2006 Forfatter #2304 Del Skrevet 28. september 2006 Ja,det kunne som sagt vært gøy...Men jeg har ikke så lyst å reise alene heller.Vil helst ha flere med.Tror også han klarer en uke alene,ja... Han var vel borte en tre dager for en stund siden...Men så skal jeg bort tre netter i oktober da... Han gruer seg alllerede... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 28. september 2006 #2305 Del Skrevet 28. september 2006 Pinglebamse. Han må da innse at en smart(ere) kone faktisk ikke er så dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 28. september 2006 Forfatter #2306 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Tror han sliter nok med det til hverdags... Endret 28. september 2006 av Tilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 28. september 2006 #2307 Del Skrevet 28. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 30. september 2006 Forfatter #2308 Del Skrevet 30. september 2006 Fått gjort litt mens Bompi sov.En tredjedel kanskje.Så får jeg prøve å ta resten i morgen.Dvs jeg mååå ta resten i morgen.Vi får besøk i kveld. Må ut og handle inn snart.Tenkte vi skulle ha en kald skinkerett og en pastasalat-sak.Long time no see egentlig. Ellers et skummelt drittvær,regnbyger og vind.Og mensen er heller ikke noe særlig. Spist hittil i dag: to knekkebrød og en drøss sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #2309 Del Skrevet 1. oktober 2006 Pass på hvem du sexchatter med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #2310 Del Skrevet 4. oktober 2006 Fniiiis.... Sånn ellers så har jeg hatten grusomdag på jobb.knallvondt i hodet og tannpine... Hevet innpå med paracet.Gav seg nå mot kvelden heldigvis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stifler's mom Skrevet 5. oktober 2006 #2311 Del Skrevet 5. oktober 2006 Uff, håper formen din blir bedre! Nå er det straks helg, og du har ikke tid til å være syk da *sender superkrefter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #2312 Del Skrevet 5. oktober 2006 Tusen tak Stifler`s mom! Trenger absolutt superkrefter! Henger i en stropp for tiden føler jeg... Ikke særlig i form,tusen ting å gjøre og nå i tillegg så utrolig tannpine.. og tilhørende hodepine... Hadde det ikke vært for at jeg hadde en drøss avtaler som jeg må få unnagjort før høstferien så hadde jeg jammen kommet meg til en tannlege fortere enn svint for å få slutt på elendigheten... Menmen, min unge kjekke tannlege hadde ferie også... Har nå fått meg en time på mandag da.Gleder meg villt... Tror det er den ene fyllingen det er noe galt med og så tipper jeg det er to svæææære hull minst... Heldigvis så har det ikke vært så galt i dag som i går,men det er likevel ikke noe særlig.Får sikkert masse kjeft for at jeg glemte av den timen for en god del måneder siden også... Sånn ellers så er Bamsen og Bompi på Kaptein Sabeltann ekspedisjon... Kommer nok hjem med en stilig svart hatt med fjær iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 6. oktober 2006 #2313 Del Skrevet 6. oktober 2006 Kult. Jeg leste første innlegg i dagboken din: Jeg og "bamsemumsmannen" har prøvd i to år å få barn uten særlig hell... Noe som jo også har tært litt på da..(blei litt deppa av at "alle" rundt meg var gravide) Ble nysgjerrig og hoppet kjapt til siste side og leser: Og så er jeg litt struts da, begynner litt her og begynner litt der,og hvor skal jeg egentlig fortsette,for det er jo så mye,så kanskje jeg skal slappe av litt og ta resten i morgen,og så blir det litt da og litt da, men så må en gjøre noe annet,ta en telefon,gå i et møte, hente i barnehagen,lage middag,leke litt, dille litt...og hui og hei...nå orker jeg jammen ikke begynne på det...Tar det i helga! Travelt, ja. Men så fabelaktig, da! Gratulerer! Regner med at gratulasjonen er litt sen. Jeg aner foreløpig ikke om Bombien din er 1, 2 eller 3 år... Skal ikke se bort fra at jeg leser litt mellom side 1 og 116 også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #2314 Del Skrevet 6. oktober 2006 Takker!! Ja,det har vært litt utvikling i denne dagboken... Og Bompi blir forressten 2 år 22 oktober Ellers så har jeg blitt god venn med resepsjonisten hos legen i dag.Hadde så grusom tannpine i gårkveld at jeg tok sovemedisin for å få sove,og i dag hadde jeg bestemt meg for at jeg måååå få tak i noe smertestillende,om jeg så måtte droppe noen av møtene mine i dag....Tenkte jeg ikke kom til å overleve til mandag om jeg ikke fikk. Smertene kommer og går litt,men når det er på det verste så er det helt jææævlig... Ringte legekontoret tidlig,forklarte situsajonen; at jeg har tannlegetime på mandag,men trenger å overleve helga,og fikk avtale om at han skulle ringe meg opp ca 12. 12 kom jo og gikk,men ingen telefon. Fem minutt før foreldresamtale hev jeg meg på telefonen igjen og forklarte situsjonen til hun i resepsjonen igjen,og hun prøvde å sette meg over,but no, men hun lovte å snakke med legen slik at jeg fikk vite noe når jeg ringte opp igjen etter møtet mitt. Heldigvis så er legen en grei fyr,og jeg har nå ikke rennt ned dørene om smertestillende før...så da jeg ringte opp igjen sa hun han hadde skrevet en resept. O`Lykke!!! 3 tabeletter etter og jeg lever enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 6. oktober 2006 #2315 Del Skrevet 6. oktober 2006 Ikke noe tannlegevakt der du bor? Tannverk er grusomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 6. oktober 2006 #2316 Del Skrevet 6. oktober 2006 Huff, tannpine er ikke noe gøy. Håper du kommer deg gjennom helga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #2317 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jo,takk Det er sikkert tannlegevakt,men nå hadde jeg ikke tid,det var ikke gruskrekkelig vondt hele tiden og så har jeg time på mandag.... Og så vil jeg helst gå til min egen tannlege... Når en først skal gjøre noe fælt så hvorfor ikke gå til en kjekk tannlege iallefall, så har en noe distraherende å se på imens en ligger der og gaper... Og så har jeg faktisk ikke måttet proppe meg med tabeletter nå i det siste...Går faktisk veldig greit,bare jeg ikke tygger på den siden.. Ellers så har vi vært på besøk hos morfar til frokost og bading i dag.Han ble veldig glad for å få Bompibesøk siden han er hjemme alene.Og så syntes han det var stilig med Kaptein Sabeltann genser.Bompi er såååå stolt!! Og så skal vi ut og spise med tante og søskenbarn senere.Det blir nok også stas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #2318 Del Skrevet 9. oktober 2006 Tanna mi er død!!!Eller på vei til å dø... Hadde en fylling som lå for nære nerven som dermed hadde skapt en betennelse, og nå må jeg rotfylle.Kult. Han brukte noen lange nålegreier og filte hull langt nedover og hadde i noe krem.Hvis jeg fikk vondt så måtte jeg komme tilbake i morgen.Ikke noe vondt til nå.Men jeg må altså tilbake neste uke... Tror jeg skal pusse tenner veldig godt fra nå av. Ellers så var vi på besøk hos lille T og lekte i dag. Koselig. Senere kom mormor ogmorfar på besøk,og mormor som igjen har fartet land og stran rundt, kom med en kjempefin "pelskåpe" med Minni på til Bompi .Skikkelig stilig,men den var litt varm å ha på seg... I morgen er det Bompi og meg hjemme.Hva skal jentene finne på tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #2319 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Æg avillaha Kaptein Sabeltannjomparen!!!! Ikke så greit når yndlingsjumperen er skitten... Så nå har hun Pinkystripete body,men det er ikke heeelt godt nok,og vi har nå vært nede og satt på en maskin med klær.Kaptein Sabeltann bader for han var skitten... Eller litt vondt i hodet og slapp.Bompi har snørr og gørr,men ute skinner sola så vi får vel ta oss en tur ut etterhvert. Endret 10. oktober 2006 av Tilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 10. oktober 2006 #2320 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hørtes ikke godt ut med den tanna... Herlig Bompi, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå