Gå til innhold

Vi som liker å tegne/male

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har alltid vært helt ræva til å tegne men tenkte jeg skulle teste etter å ha sett en "steg for steg" video på Youtube. Er det noe håp eller er dette noe alle kan hvis man følger en video? 🤓😜

47B1E57A-C4C3-4D89-A5C1-8B6C7AC5CAF4.jpeg

9E8F9051-FBDC-4161-A8D6-5E51F1E4C9DE.jpeg

Anonymkode: c4e68...57a

Vil ikke kalle dette ræva til å tegne, synes du er flink! 

Anonymkode: d7f3d...6b8

• Liker 3
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

66377138-9BAC-4373-BEE9-E2AF0D5D344E.jpeg

Du er kjempeflink til å tegne og øvelse gir mester ❤️

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.10.2022 den 7.44):

Jeg har alltid vært helt ræva til å tegne men tenkte jeg skulle teste etter å ha sett en "steg for steg" video på Youtube. Er det noe håp eller er dette noe alle kan hvis man følger en video? 🤓😜

47B1E57A-C4C3-4D89-A5C1-8B6C7AC5CAF4.jpeg

9E8F9051-FBDC-4161-A8D6-5E51F1E4C9DE.jpeg

Veldig fint øye :) 

Du er absolutt ikke ræva til å tegne :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"B-17" er en animert kortfilm og et kapittel i filmen Heavy Metal, basert på en historie fra magasinet med samme navn. Den handler om et bombefly under andre verdenskrig, hvis mannskap etter å lidd store tap, møter en svært ond kraft fra verdensrommet, og forvandles til fryktinngytende, blodtørstige vandøde. Resten av filmen er en fornærmelse mot alles intelligens, men "B-17" er bra skrevet og laget, og ganske symbolsk. Jeg hadde vært borti zombier lenge før jeg så den, men aldri blitt skremt av dem - før. Den klamme og innestengte stemningen ombord på flyet og den nifse øde øya på slutten får hjertet til å hamre. Filmen har blitt en Halloween-tradisjon hos meg, og i år har jeg et lite miniprosjekt på gang, ned å tegne noen figurer og scener fra filmen :)

Nelson.jpg

Endret av AmandaVI
  • Liker 6
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AmandaVI skrev (På 21.10.2022 den 16.39):

"B-17" er en animert kortfilm og et kapittel i filmen Heavy Metal, basert på en historie fra magasinet med samme navn. Den handler om et bombefly under andre verdenskrig, hvis mannskap etter å lidd store tap, møter en svært ond kraft fra verdensrommet, og forvandles til fryktinngytende, blodtørstige vandøde. Resten av filmen er en fornærmelse mot alles intelligens, men "B-17" er bra skrevet og laget, og ganske symbolsk. Jeg hadde vært borti zombier lenge før jeg så den, men aldri blitt skremt av dem - før. Den klamme og innestengte stemningen ombord på flyet og den nifse øde øya på slutten får hjertet til å hamre. Filmen har blitt en Halloween-tradisjon hos meg, og i år har jeg et lite miniprosjekt på gang, ned å tegne noen figurer og scener fra filmen :)

Nelson.jpg

Måtte google, så så kortfilmen. Har du tegnet dette, eller er det bare illustrasjon for hva du skal tegne?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 10/18/2022 at 1:26 AM, Maskinfører said:

:) 

IMG_20221018_0001.jpg

Likte denne! Er det en spesiell båt du kjenner eller er det en tilfeldig båt? 

Anonymkode: 4ef80...1b9

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Likte denne! Er det en spesiell båt du kjenner eller er det en tilfeldig båt? 

Anonymkode: 4ef80...1b9

Takk Takk nei er vel en helt tilfeldig båt liker og tegne gamle skuter  🙂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å tegne, men trenger å øve. Bruker gjerne YouTube step by step videoer for å øve. Jeg tegner litt mye i perioder og så blir det plutselig litt stopp før jeg er i gang igjen. Men det er veldig avslappende å tegne og male. 😊 Trenger ikke være noe avansert. Prøver meg gjerne på å tegne en del dyr og blomster. Eller feks denne på bilde. 

FD4548ED-975D-4439-9467-FE89DEDF6677.jpeg

Anonymkode: 5e8a1...8cc

• Liker 4
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært litt artig med en «tegn med meg» tråd? (Gjerne en egen tråd for nybegynnere som liker å tegne/male slik at en var litt på samme nivå.) Legge ut en tegneoppgave jevnt, feks tegn/mal en katt, så dele tegningen i tråden om en vil. Så etter en dag eller to så var det ny tegneoppgave, tegn en fotball osv. 😊

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde det vært litt artig med en «tegn med meg» tråd? (Gjerne en egen tråd for nybegynnere som liker å tegne/male slik at en var litt på samme nivå.) Legge ut en tegneoppgave jevnt, feks tegn/mal en katt, så dele tegningen i tråden om en vil. Så etter en dag eller to så var det ny tegneoppgave, tegn en fotball osv. 😊

Fin og hyggelig idé! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (52 minutter siden):

Fin og hyggelig idé! 😊

Det synes jeg og! 😊 Blir en tråd som måtte følges opp med nye oppgaver/emner, men tror det ville vært litt kjekt. Motiverende kanskje til å komme i gang med hobby en gjerne ikke alltid tar seg tid til. Høst og vinter er en fin tid å sitte hjemme med litt hobbyer. 😊

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AmandaVI skrev (På 21.10.2022 den 16.39):

Nelson.jpg

Jeg er så nysgjerrig på deg og kunsten din, har fått med meg at du illustrerer og tegner historier og bøker? ❤

Anonymkode: d7f3d...6b8

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lea skrev (På 25.10.2022 den 21.57):

Jeg liker å tegne og å male men er ikke noe flink da. Blir mye kluss her hos meg. Aldri fornøyd🙈

Hvis du liker å tegne og male, så gjør det! Masse! Som jeg har sagt før; vi er alle i en prosess og da også på ulike steder i prosessen. Å være flink til noe kommer av øvelse, ikke av et talent noen få heldige har fått utdelt. ;) Og selv de som anses som flinke opplever stadig å ikke være fornøyd med det de lager.

Kos deg med tegning og maling, og del gjerne her. Det er er jo tråden for de som liker å tegne og male, det er ikke noe krav om kunnskap eller flinkhet :)

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (På 23.10.2022 den 23.42):

Måtte google, så så kortfilmen. Har du tegnet dette, eller er det bare illustrasjon for hva du skal tegne?

Jeg har tegnet en liten serie med bilder av figurene, blant annet den sett ovenfor :) 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...